Jump to content

1.9 TDI,110 к.с. изведнъж загуби мощност


joro09

Recommended Posts

Имал ли е някой такав проблем?Вчера оставих колата и вс беше ОК!Днес по обяд отидох да я взема да ходя да и сменя маслото(споменавам че още не е регистрирана искам да видя как е и тогава),и като тръгнах нещо стана,не върви като досега....супер спъната!Много се шашнах!Сварзах с се един двама познати и ме посъветваха като начало да сменя горивния филтър.А си запали нормално.Взехме филтъра и един майстор да го смени на място,викам му качи се да ти покажа-няма тяга!Паля,трягвам и всичко наред.Естествоно се зардвах,ама незнам от какво стана това и дали няма пак да ми се случи?

Ако някой може да помогне,моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал ли е някой такав проблем?Вчера оставих колата и вс беше ОК!Днес по обяд отидох да я взема да ходя да и сменя маслото(споменавам че още не е регистрирана искам да видя как е и тогава),и като тръгнах нещо стана,не върви като досега....супер спъната!Много се шашнах!Сварзах с се един двама познати и ме посъветваха като начало да сменя горивния филтър.А си запали нормално.Взехме филтъра и един майстор да го смени на място,викам му качи се да ти покажа-няма тяга!Паля,трягвам и всичко наред.Естествоно се зардвах,ама незнам от какво стана това и дали няма пак да ми се случи?

Ако някой може да помогне,моля!

Турбото свиреше ли когато нямаше тяга ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тая кола откъде я взе ? Всеки ден некав нов проблем и намираш...представи си до 2 седмици какво ще е ако продължава така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, щом изведнъж е загубила мощност, много вероятно е по турбото да има проблем. Я някоя клапа не сработва всеки път, или някой маркуч се е разхлабил. Най добре иди на диагностика в някой по-известен сервиз. Най-вече за турбото да видят. Имал съм такъв проблем. Без турбо, TDI-то едвам набира. По бавен става от голф2 дизел. Айде, дай за тест някой друг лев, да не се прецака нещо в бъдеше. Че турбо компресор на старо е около 600 лв!

А за колите на старо, които продават - все са проблемни. Особено ако ги купуваш от автокъщи. Ама като си я оправиш, си я караш с кеф.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото свиреше ли когато нямаше тяга ????
На колко оборота се вклучва турбото?Мисля че се чуваше........
Жоро, щом изведнъж е загубила мощност, много вероятно е по турбото да има проблем. Я някоя клапа не сработва всеки път, или някой маркуч се е разхлабил. Най добре иди на диагностика в някой по-известен сервиз. Най-вече за турбото да видят. Имал съм такъв проблем. Без турбо, TDI-то едвам набира. По бавен става от голф2 дизел. Айде, дай за тест някой друг лев, да не се прецака нещо в бъдеше. Че турбо компресор на старо е около 600 лв!А за колите на старо, които продават - все са проблемни. Особено ако ги купуваш от автокъщи. Ама като си я оправиш, си я караш с кеф.
Не подлежи ли на ремонт?Моя шеф имаше S-класа 320 ЦДИ,беше се прецакало турбината,намерих един дето я отремонтира за 300 лв.И в сервиза на мерцедес казаха че е добре оправена...На А3 по различно ли е?
Колега, тая кола откъде я взе ? Всеки ден некав нов проблем и намираш...представи си до 2 седмици какво ще е ако продължава така...
Приятелю,за момента вазможностите са ми такива,купих си тази кола!Не напразно казах че именно поради тая причина не сам я регистрирал още-искам да я видя как ще е и тогава!А по въпроса за хидравликата ми казаха че на А3 била по твърда,незнам,и скарцането мисля че идва от лагерчетатат над амортисйорите както каза колегата!Благодаря ти все пак за съвета!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имал сам някога сащия проблем,прави ми го 2 пати за 70х.к.,AFN беше мотора както караш и умира.парвия пат за около 10 тина километра

едвам вдигнах 130,ислед като загасих и запалих пак се оправи,следващия пат като го направи без да гася ваднага у сарвиза за диагностика

и-никав проблем- отам следва 4е е някав механи4ен проблем но пове4е не ми го прави този номер и нямаше как да разбера от какво е макар 4е ми беше интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имал сам някога сащия проблем,прави ми го 2 пати за 70х.к.,AFN беше мотора както караш и умира.парвия пат за около 10 тина километра

едвам вдигнах 130,ислед като загасих и запалих пак се оправи,следващия пат като го направи без да гася ваднага у сарвиза за диагностика

и-никав проблем- отам следва 4е е някав механи4ен проблем но пове4е не ми го прави този номер и нямаше как да разбера от какво е макар 4е ми беше интересно

Нещо такова стана.........и аз я поразтрих около 10 км........нямаше ефект,се едно караш някой скапан дизел.След около 15 мин паля,тргвам и все едно нищо не е имало!Дано и при мен да е така!

Много ти благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал ли е някой такав проблем?Вчера оставих колата и вс беше ОК!Днес по обяд отидох да я взема да ходя да и сменя маслото(споменавам че още не е регистрирана искам да видя как е и тогава),и като тръгнах нещо стана,не върви като досега....супер спъната!Много се шашнах!Сварзах с се един двама познати и ме посъветваха като начало да сменя горивния филтър.А си запали нормално.Взехме филтъра и един майстор да го смени на място,викам му качи се да ти покажа-няма тяга!Паля,трягвам и всичко наред.Естествоно се зардвах,ама незнам от какво стана това и дали няма пак да ми се случи?

Ако някой може да помогне,моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи вероятно е блокирал клапан н 75 .Този клапън предпазва турбината да не гръмне.Имах подобен проблем отидох на автодиагностика там разбраха че нее от дебитомера както се съмнявах а от този клапан.Като си взех колата видях че бяха напръскали клапана с финна смаска авно вътре има някяква пружина която е задържала.От тогава вече25000 км.никакъв проблем.Бих те посаветвал да смениш всичките вакум маркучета по мотора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баааси колко ми е познато тва :hilezh: когато си купих моето имах същия проблем. При мен беше нагар по клапани и най вече на турбото - от там идва проблема. При теб има вероятност и да не е това, може да са датчици или спукани маркучи, но е много вероятно да е същия проблем. Аз го реших като отидох в един сервиз и си купих добавка за горивото която е за продухване на системата(слага се когато имаш съвсем малко гориво в резервоара и караш докато не изгасне за нафта - явно за да не се разреди много с нафтата самата добавка). Още след като направих това колата си трагна добре. Иначе проблема беше - както си караш уж тръгне да ускорява и забие, почне да върви всеедно е 50 коня. След рестартиране(гасиш и палиш пак) се оправя и после пак го прави по някое време. До колкото разбирам е съшия проблем затова те съветвам първо да провери6 за спукани маркучи(най-вече около турбото) и ако няма такива си вземи такава добавка(тогава струваше 24 лв май). Ако и тогава не се оправи сигурно е някой датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,

Малко извън темата и сорри за оффа но искам да съм сигорен и аз в моето а3 1.9 тди

По какъв критери или незнам и аз как мога ли да разбера дали нямам някое друго маркуче за смяна или нагар по клапани.

неискам да ходя на диагностика не-защото не ми се дават пари ами понеже съм малко наплашен от "кадърни маистори"

Колата си мислех че не върви след 1вата седмица но след като колегите в форума ме убедиха че е вношение и я засякох за някаде около 10 секунди дига 100 се успокоих.

някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,

Малко извън темата и сорри за оффа но искам да съм сигорен и аз в моето а3 1.9 тди

По какъв критери или незнам и аз как мога ли да разбера дали нямам някое друго маркуче за смяна или нагар по клапани.

неискам да ходя на диагностика не-защото не ми се дават пари ами понеже съм малко наплашен от "кадърни маистори"

Колата си мислех че не върви след 1вата седмица но след като колегите в форума ме убедиха че е вношение и я засякох за някаде около 10 секунди дига 100 се успокоих.

някакви идеи?

Всичко си и е наред, не я пипай (0-100 за 10 сек си е добре). Ако усетиш голяма промяна в дърпането тогава вече да, но иначе е безмислено да я човъркаш излишно според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Проблема се оказа в турбината,някъв предпазен клапан.

Колега ще споделиш ли къде си ходил и какво точно си направил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Проблема се оказа в турбината,някъв предпазен клапан.
Колега ще споделиш ли къде си ходил и какво точно си направил?
В мотор дизел консулт

Ама, колега, знаеш да питаш, а после си пестелив на инфо! С ченгел ти вадат думите!

Та къде е тва?

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама, колега, знаеш да питаш, а после си пестелив на инфо! С ченгел ти вадат думите!

Та къде е тва?

Батка,като искаш бърз отговор прати ЛС.А този сервиз е зад Мерцедес във Варна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка,като искаш бърз отговор прати ЛС.А този сервиз е зад Мерцедес във Варна!

:)

А така!

Просто ми направи впечатление, колко си многословен, преди проблема и колко си пестелив след! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

А така!

Просто ми направи впечатление, колко си многословен, преди проблема и колко си пестелив след! :hilezh:

Ми видях че има коментари по темата и се включих....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...