Jump to content

Нормално ли е това?


Niko76

Recommended Posts

Колеги,нормално ли е? да ми връща т.е да тече хидр.масло през капачката на хидр.казанче и ако не е защо го прави?Не тече много ама ми олива цялото казанче и се стича по единия маркуч грозно е а и ме дразни :) Ако имате идеи напишете нещо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,нормално ли е? да ми връща т.е да тече хидр.масло през капачката на хидр.казанче и ако не е защо го прави?Не тече много ама ми олива цялото казанче и се стича по единия маркуч грозно е а и ме дразни :eusa_think: Ако имате идеи напишете нещо :flehan:

Колега нямам точна идея,но не би трябвало да излиза течноста през капачката...Да не би да е повече течноста,и да изхварля излишното?! Преди няколко години имах Ситроен Ксантиа,при него(ABS-а ,сервото и окачването) всичко е в едно казанче,когато му долея и 10грама повече веднага го изхварляше през капачката.Знам че за Ситроен и Ауди просто няма място за сравнение :dance: ,не взимай съвета ми на сериозно,а просто провери... Успех... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема ти е от помпата (ако не си с повечко хидравлична течност, както казва колегата poni). Замърсен/повреден възвратен клапан за налягане и ти връща обратно течността от изхода на помпата (високото налягане към хидравличната рейка) в казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема ти е от помпата (ако не си с повечко хидравлична течност, както казва колегата poni). Замърсен/повреден възвратен клапан за налягане и ти връща обратно течността от изхода на помпата (високото налягане към хидравличната рейка) в казанчето.

Съгласен съм и с този вариант,каткто казва колегата...Но дано да е първото,че мнооого по лесно се оправя... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може да е и най-тривиалното - прецакано уплътнение на капачката на казанчето :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от уплътненито на капачката,нивото също е нормално,възможно ли е да е от тази прословута сфера тъй като ту имам ту нямам спирачки,ама като казвам че няма изобщо няма спирачки педала е твърд като при изгасен двигател а волана си е на ред,върти се нормално.Какво да правя дайте съвет,намерих такава сфера мисля в събота да я сменя ама ако не е от нея не зная каде е този клапан за който VBI ми каза лесно ли се сваля за да го почистя? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я преди да правиш каквито и да е интервенции, провери да не ти е запушена цедчицата- духни я на компресор.

Направо ме хвана неподготвен колега,имах чуството че си познавам колата ама явно не е така за това ми харесва форума :) та въпроса ми е каде е тази цедка?Че нещо не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвиеш капачето за хидравличната течност- вътре би трябвало да има цедчица- изтегли я и погледни мрежичката да не е запушена.

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от уплътненито на капачката,нивото също е нормално,възможно ли е да е от тази прословута сфера тъй като ту имам ту нямам спирачки,ама като казвам че няма изобщо няма спирачки педала е твърд като при изгасен двигател а волана си е на ред,върти се нормално.Какво да правя дайте съвет,намерих такава сфера мисля в събота да я сменя ама ако не е от нея не зная каде е този клапан за който VBI ми каза лесно ли се сваля за да го почистя? :unsure:

Внимавай със сферата защото е под много високо налягане :unsure: ! Затова най-добре е да се сменя в сервиз! Колкото до това клапанче (реализирано е със съчми) за което ти писах те са няколко - помпата е бутална и на всяко бутало има по едно и са монтирани вътре. Трябва да се отвори помпата за да се оправи. Така, че за съжаление това също е необходимо да се прави в сервиз - иначе помпата протича после и няма оправяне. Има специални ремонтни комплекти за тези помпи. Ако не ти тече по-добре не я пипай. Възможно е наистина проблема да е в уплътнението на капачката или цедката. Колкото до спирачките има доста хубави теми, където е описано какво да се направи за да е добро сервото. Потърси във форума. Най-доброто решение обаче е да се постави вакуумно серво за спирачките. Сферата за която говориш е страшно скъпа и трудно се намира. Ако имаш и проблем с хидравличната помпа, смяната на сферата няма да реши въпроса. Затова според мен най-добре е да помислиш за монтиране на вакуумно серво. Предишната ми кола беше като твоята и добре ми е познат проблема със сервото на спирачките.

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колеги, да ви разкажа моите приключения със смяната на сферата. Свалих моята и дойде ред да сложа "новата", но аз я свалих от петак и от това се почнаха проблемите, защото сферата е същата, но нея има закачен един хидравличен накрайник, който е в различни позиции и не може да го свържа с хидравличната помпа. И така се започна с великото побългаряване :respekt: Разглобих този хидр. накрайник на новата сфера и вътре има едно като пълнител на химикал, но по-дълго, затапено от едната страна с метална тапа по цялата дължина на тръбата. И тази гад се оказа по-дълга за моята тръба (маркуч), а при мене е маркуч, тъй като ми се беше скапала тръбата и го направих с маркуч към хидр. помпа и затова е така... Та срязах тази гад на дължината на моето. Вътре в него е кухо и има някаква течност. След срязването пак го затапих за да остане вътре течността, която изобщо не знам за какво служи, нито знам това каква роля играе... След това започна голямото пъхтене и слагане на тупуза, но както го слагахме (двамата с баща ми) този мущук се скъса и се върнахме в изходно положение... Много умувахме и понеже не знаехме дали това нещо е важно (но щом германците са го сложили явно е важно) малко го побългарихме и го сложихме вътре в маркуча. Тогава започнахме да сглабяме другите работи, които са една спирачна тръба от сферата към спирачната помпа. Естествено тръбата, понеже положението на сферата се промени ми дойде дълга с около 20 см. и се налагаше да си правим доста завойчета с тръбата, за да я скъсим, но и тя стана в крайна сметка :bia: Започнахме да стягаме всички връзки, които бяхме развалили по хидр. и спирачна система. Наляхме хидр. масло и дойде часът на истината... Запалих колата, имах волан, педалът на спирачките беше твърд и нечувствителен. Изкарах я от гаража, за да я пробвам отвън и нямаше никакви спирачки, по-точно имаше само на задните колелета, а предните въобще не спираха. И отново в гаража, където се започна едно голямо въртене пълен ляв, пълен десен и скачане на педала на спирачките. Хидравличната течност в казанчето падна, доляхме и вече не хвърляше от капачката, педалът стана по-мек и чувствителен и с по-голям ход отпреди. Пробвах я пак навънка и започна да спира. Какво точно направихме и двамата не можахме да си обясним, но важното е че крайният резултат е следният: по-мек педал на спирачките, чувствителен, с по-голям ход, воланът се върти нормално и не хвърчи течност през капачката на казанчето. Ако някой може да ми поясни, каква роля играе тази сламка в тръбата от сферата към помпата, че така и не разбрах и силиконът ако ми кажете дали е маслоустойчив като материал, че го използвах... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ние българите сме голяма работа :respekt: , но като караш имай едно наум защото налягането в тръбичките на хидравликата е доста голямо и на мен навремето една тръбичка до сферата беше почнала да сълзи и я "побългарих" :bia: . След около 30 мин. каране изведнъж се сцепи по дължина! Едва спрях. После ходих и си търсих втора употреба, но оригинално. Това което си сменил вътре нямам представа какво е, защото не можах да се ориентирам много по това , което си писал. Моя маркуч беше пластамсов с някакво жило вътре, който се завиваше за стойката на сферата и щеше да ми направи голяма беля. Така, че известно време имай едно наум като караш и пробвай спирачките някъде, където няма движение - при около 50-60км/ч с рязко натискане до дупка на педала. Би трябвало да покаже ако има слабо място. Колкото до силикона - маслоустойчив е, но има за различни видове масло. Някой масла са по-агресивни. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това жило ставаше въпрос,него го скъсахме и използвах една силиконова шлаувка за да я възстановя това жило. Моята стара пластмасовата тръба, за която говориш, беше премачкана на едно място и стоеше като цъфната... Не знам дали проблемът не е дошъл от там, но благодаря за съвета, ще карам внимателно, докато не се уверя, че всичко е ОК. Следващата кола живот и здраве с вакуумно. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...