Jump to content

Проблем с спирачките


plkochev

Recommended Posts

Като натисна продължително време спирачките педалът потъва, течност не се губи. Дали е помпата или отнякъде може да ми се губи вакум.Ако е помпа как вървят цените и каква марка да си взема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натисна продължително време спирачките педалът потъва, течност не се губи. Дали е помпата или отнякъде може да ми се губи вакум.Ако е помпа как вървят цените и каква марка да си взема?

Може и въздух да има, ама най-вероятно си заминава помпата.

Пробвай първо да смениш спирачната течност ,ако е много стара.В нормалните сервизи имат машинки за тая цел ,

услугата е 10 - 12лв. Течност ти трябва 1л.

Нова помпа оригинална - към 250 . :)

Има и някакви талЯнски по - евтини.Ако някой е слагал от тях да казва.

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА 2008 НА ВСИЧКИ! :icon_biggrin:

И умната с :heul:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара е течността с нея съм я купил преди 4 години.А възможно ли е да се сменят само гумичките, че 250 лв. са доста пари.

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008 НА ВСИЧКИ !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара е течността с нея съм я купил преди 4 години.А възможно ли е да се сменят само гумичките, че 250 лв. са доста пари.

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008 НА ВСИЧКИ !!!

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА.Аз сменях помпа 1.9 тди,от ауто плюс, немска 105лв.Иначе за моята няма гумички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара е течността с нея съм я купил преди 4 години.А възможно ли е да се сменят само гумичките, че 250 лв. са доста пари.

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008 НА ВСИЧКИ !!!

Доколкото ми е известно концерна ВАГ не предвижда ремонт на главен спирачен цилиндър ,и съответно на

ремонтен кит.За тях проблема се свежда до замяна на този изключително отговорен девайс с НОВ. :hilezh:

Даже и да се продават някакви ремонтни китове ,то ефекта от тях ще е доста съмнителен.Дори по други

форуми съм чел ,че умишлено помпата на някои модели е направена максимално трудно да се разглобява.

Немците не са глупави и явно има защо да го правят това. :hilezh:

ЕДИТ: Защо не отидеш първо на спирачен стенд и изводите след това. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля но спирачната система не е много сложна: помпа, течност, тръбички и цилиндърчета. Щом като нямам теч на течност елиминирам последните и остава помпата.Така е според мен. Ако някой е купувал помпа да споделя от къде, на какви пари, доволен/недоволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля но спирачната система не е много сложна: помпа, течност, тръбички и цилиндърчета. Щом като нямам теч на течност елиминирам последните и остава помпата.Така е според мен. Ако някой е купувал помпа да споделя от къде, на какви пари, доволен/недоволен.

Има италиански помпи по 50-60лв и вършат работа

Сигурно карат по малко от немските но едва ли ще караш тази кола още 10г така че слагай смело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай следното: вдигни капака,запали двигателя,изгаси го и се ослушай за свистене на въздух около двигателя.Акоима тогава ти изпуска от вакума.Пробвай със смяна на черната тръба,която тръгва от сервото към вакума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпуска вакум педалът няма да потъва, а ще се натиска по трудно(не ефективно серво), според мен....Прав ли съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изпуска вакум педалът няма да потъва, а ще се натиска по трудно(не ефективно серво), според мен....Прав ли съм?

Прав си колега!

Няма как да потъва педала без да губи течност.Имайте впредвид че някой модели спирачни системи имат механизми които отпускат съвсем лекичко педала при крайно натискане без това да оказва някакво въздействие върху спирачните качества на автомобила като цяло.Най-добре е да се отиде на спирачен стенд и там да се види как работи цялата система.

Освен че няма ремонтен кит за спирачната система на повечето немски автомобили от собствен опит съм остановил, че самата помпа се износва вътрешният и диаметър и започва да заприличваа на елипса, което не подлежи на ремонт/ само нова /.

Успех и попътен вяртър!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...