plkochev Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Като натисна продължително време спирачките педалът потъва, течност не се губи. Дали е помпата или отнякъде може да ми се губи вакум.Ако е помпа как вървят цените и каква марка да си взема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Като натисна продължително време спирачките педалът потъва, течност не се губи. Дали е помпата или отнякъде може да ми се губи вакум.Ако е помпа как вървят цените и каква марка да си взема?Може и въздух да има, ама най-вероятно си заминава помпата.Пробвай първо да смениш спирачната течност ,ако е много стара.В нормалните сервизи имат машинки за тая цел ,услугата е 10 - 12лв. Течност ти трябва 1л.Нова помпа оригинална - към 250 . Има и някакви талЯнски по - евтини.Ако някой е слагал от тях да казва.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА 2008 НА ВСИЧКИ! И умната с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plkochev Публикувано 31 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Стара е течността с нея съм я купил преди 4 години.А възможно ли е да се сменят само гумичките, че 250 лв. са доста пари.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008 НА ВСИЧКИ !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Стара е течността с нея съм я купил преди 4 години.А възможно ли е да се сменят само гумичките, че 250 лв. са доста пари.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008 НА ВСИЧКИ !!!ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА.Аз сменях помпа 1.9 тди,от ауто плюс, немска 105лв.Иначе за моята няма гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Стара е течността с нея съм я купил преди 4 години.А възможно ли е да се сменят само гумичките, че 250 лв. са доста пари.ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2008 НА ВСИЧКИ !!!Доколкото ми е известно концерна ВАГ не предвижда ремонт на главен спирачен цилиндър ,и съответно на ремонтен кит.За тях проблема се свежда до замяна на този изключително отговорен девайс с НОВ. Даже и да се продават някакви ремонтни китове ,то ефекта от тях ще е доста съмнителен.Дори по другифоруми съм чел ,че умишлено помпата на някои модели е направена максимално трудно да се разглобява.Немците не са глупави и явно има защо да го правят това. ЕДИТ: Защо не отидеш първо на спирачен стенд и изводите след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plkochev Публикувано 31 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 И аз така мисля но спирачната система не е много сложна: помпа, течност, тръбички и цилиндърчета. Щом като нямам теч на течност елиминирам последните и остава помпата.Така е според мен. Ако някой е купувал помпа да споделя от къде, на какви пари, доволен/недоволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 И аз така мисля но спирачната система не е много сложна: помпа, течност, тръбички и цилиндърчета. Щом като нямам теч на течност елиминирам последните и остава помпата.Така е според мен. Ако някой е купувал помпа да споделя от къде, на какви пари, доволен/недоволен.Има италиански помпи по 50-60лв и вършат работаСигурно карат по малко от немските но едва ли ще караш тази кола още 10г така че слагай смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki border Публикувано 2 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Пробвай следното: вдигни капака,запали двигателя,изгаси го и се ослушай за свистене на въздух около двигателя.Акоима тогава ти изпуска от вакума.Пробвай със смяна на черната тръба,която тръгва от сервото към вакума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plkochev Публикувано 2 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Ако изпуска вакум педалът няма да потъва, а ще се натиска по трудно(не ефективно серво), според мен....Прав ли съм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 Ако изпуска вакум педалът няма да потъва, а ще се натиска по трудно(не ефективно серво), според мен....Прав ли съм? Прав си колега! Няма как да потъва педала без да губи течност.Имайте впредвид че някой модели спирачни системи имат механизми които отпускат съвсем лекичко педала при крайно натискане без това да оказва някакво въздействие върху спирачните качества на автомобила като цяло.Най-добре е да се отиде на спирачен стенд и там да се види как работи цялата система. Освен че няма ремонтен кит за спирачната система на повечето немски автомобили от собствен опит съм остановил, че самата помпа се износва вътрешният и диаметър и започва да заприличваа на елипса, което не подлежи на ремонт/ само нова /. Успех и попътен вяртър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване