Jump to content

проблеми с парното на А4


Recommended Posts

При достигнати 90 градуса , духа студено.След достигане на 3000 оборота , започва да влиза малко топлинка.Какъв може да е проблема и кой може да ми помогне в Бургас? :):hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушено радиаторче, клапи на парното или ниско ниво на антифриза. Предполагам, че не ти прегрява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушено радиаторче, клапи на парното или ниско ниво на антифриза. Предполагам, че не ти прегрява?

Не,не ми прегрява.Стои си на 90 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата VBI е може би е прав.Най вероятно е запушено казанче. Клапите чуваш ли дали се отварят и затварят като въртиш кръга за топло/студено? Ако се чуват значи отварят и е по- малко вероятно да е от тях.Мойто правеше същото(на Б4) и като свалиха казанчето мастора падна.Не беше виждал такова затлачено с тиня казанче.Обаче ме притеснява това ,че е станало отведнъж.При мен беше постепенно, докато накрая задуха почти студен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!!!

Аз карам В3 но от опит ти препоръчвам първо погледни нивото на антифриза!!!!!!!След това обезвъздуши системата и ако няма парно тогава се мисли за радиаторчето.

Ако се стигне до радиатор се сваля цялото табло и се отремонтирват клапите ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, че да не сваляш после пак табло/което не е много приятно/.Наличието на климатик/климатроник леко усложнява и променя нещата.Ако си с климатроник движението на клапите се осъществява с моторчета и трябва да се заслушаш дали се движат при промяна посоката на потока на въздуха. При монтиран климатик кутята с клапите е свързана със скоби за кутията на кондензатора на климатика и трябва да се внимава при демонтажа. Успех!!! :rolleyes:

Редактирано от Svilen 22
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза си е със нормално ниво.Клапите си отварят .Значи остава радиатор.Благодаря ви , колеги. :)

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да пристъпиш към ремонт все пак на загрял двигател, пуснато парно на Hi и вентилатор на 2/3, провери входящия и изходящия маркуч на радиаторчето. Ако са почти еднакво врели - проблема е вклапите или не затварят добре или са им изпадали/изгорели уплътненията. Ако обаче входящия маркуч е врял, а изходящия по-скоро хладен, вероятно е радиаторчето на парното :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите на вход и изход са почти еднакво врели.За клапите пак ли се сваля цялото табло ?

Тогава радиаторче за съжаление!!! Относно клапите не занам за А4 дали може без да сваляш таблото.По добре някой запознат колега да даде мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой и къде може да го оправи тоя пробле...И при мене си духа хладно... даже почти студено... клапите си работят защото си регулират въздушния поток.Ама тоя поток е студен, замрузват ми ушите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на вход и изход маркучите са почти еднакво врели значи радиаторчето е добре почти 100%. :hilezh: Най-вероятно проблема е в клапите. Или уплътненията са им заминали или централната клапа не регулира топъл/студен въздух. Ако е централната клапа може да се оправи без сваляне на таблото мисля, но трябва да провериш какви грешки ти дава климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се вращам от сервиза и ми казаха да отида утре да промият като за начало системата,защото в сряда ще пътувам . Ако няма ефект ще е оставям за смяна на радиатор че там вече имало голяма играчка.Мноо пара ще отиде за това шибано радиаторче :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са ти врели входящи/изходящи маркучи на парното не е радиаторчето според мен. Тази промивка сигурно няма да свърши никаква работа. По-вероятно е проблема да е в клапите - или уплътненията им или заяла централна клапа. Ако си с климатроник виж на 01с (1-ви канал) какво ти дава в диагностичен режим.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
При достигнати 90 градуса , духа студено.След достигане на 3000 оборота , започва да влиза малко топлинка.Какъв може да е проблема и кой може да ми помогне в Бургас? :flehan: :flehan: :f_ck_you:
Здравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 гЗдравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 гЗдравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 гЗдравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 г
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Кой и къде може да го оправи тоя пробле...И при мене си духа хладно... даже почти студено... клапите си работят защото си регулират въздушния поток.Ама тоя поток е студен, замрузват ми ушите :flipoff:

Леле колеги и при мен същия проблем :D Забелязвам, че вече 2-ри ден парното духа хладко. Колата е Б5 с климатроник, загрява си нормално, но вътре не може да се стопли! Ако някой успее да оправи проблема да свирка, че ще запаля тоя боклук :bia: Писна ми от тази кочина!

Редактирано от mercy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казанчето се промива. ОТКАЧАТЕ МАРКУЧИТЕ НА ВХОДА И ИЗХОДА НА ПАРНОТО И С МАРКУЧА С ВОДАТА НА СИЛНА СРУЯ ГИ РЕДУВАТЕ ДОКАТО

ПРОТЕЧЕ ЧИСТА ВОДА, СЛЕД ТОВА ЦЯЛАТА СИСТЕМА ПРОМИВАТЕ ПО СЪЩИЯ НАЧИН. ПОСЛЕ ПЪЛНЕТЕ СИСТЕМАТА СВОДА КАРАТЕ

2-3 ДЕНА ПРОМИВАТЕ НА НОВО И ПЪЛНЕТЕ СИСТЕМАТА С ЧЕРВЕН АНТИФРИЗ, ЗАЩОТО СИНИЯТ СИ Е МАЛКО КАЛПАВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай все пак с добавките за отпушване. Сипваш и караш 50-60км, после сменяш антифриза. Ако имаш късмет няма да протече от никъде и може да дойде парното. Все пак на 01с какви грешки ти дава климатроника?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай все пак с добавките за отпушване. Сипваш и караш 50-60км, после сменяш антифриза. Ако имаш късмет няма да протече от никъде и може да дойде парното. Все пак на 01с какви грешки ти дава климатроника?

На мене поне не подействаха добавките, най сигурно е с маркуча. А иначе под 200 лв не можах да намеря за смяна на радиаторчето

и след като ми се видяха много хванах маркуча и сега си имам топлина, а преди ..............................

не ми се говори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене поне не подействаха добавките, най сигурно е с маркуча. А иначе под 200 лв не можах да намеря за смяна на радиаторчето

и след като ми се видяха много хванах маркуча и сега си имам топлина, а преди ..............................

не ми се говори

И аз имам същия проблем. Обясни точно какво трябва да се направи, за да пробам и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО boro_85

Най-напред отиваш в някоя автомивка. Там разхлабваш скобите на входящия и изходящия маркуч. Издърпваш ги от местата им и караш момчето от автомивката да завре пароструйката първо в единия, а после и в другия отвор. Нека да задържи по няколко минути и пак да ги редува. Така промиваш донякъде радиаторчето. След това обезвъдушаваш системата, като за целта на изходящия маркуч има една дупчица /малко преди отвора/. Когато оттам излезе въздуха и започне да излиза само антифриз стягаш и скобата на този маркуч. Готов си за около месец. След това пак ще ти се запуши радиатора, ако не промиеш цялата система, ама при тази зима, по-добре е да изчакаш.

Редактирано от rancor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...