mitaka79 Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 При достигнати 90 градуса , духа студено.След достигане на 3000 оборота , започва да влиза малко топлинка.Какъв може да е проблема и кой може да ми помогне в Бургас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 Запушено радиаторче, клапи на парното или ниско ниво на антифриза. Предполагам, че не ти прегрява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka79 Публикувано 5 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 Запушено радиаторче, клапи на парното или ниско ниво на антифриза. Предполагам, че не ти прегрява?Не,не ми прегрява.Стои си на 90 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
comando Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Колегата VBI е може би е прав.Най вероятно е запушено казанче. Клапите чуваш ли дали се отварят и затварят като въртиш кръга за топло/студено? Ако се чуват значи отварят и е по- малко вероятно да е от тях.Мойто правеше същото(на Б4) и като свалиха казанчето мастора падна.Не беше виждал такова затлачено с тиня казанче.Обаче ме притеснява това ,че е станало отведнъж.При мен беше постепенно, докато накрая задуха почти студен въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 (Редактирано) Здравей колега!!!Аз карам В3 но от опит ти препоръчвам първо погледни нивото на антифриза!!!!!!!След това обезвъздуши системата и ако няма парно тогава се мисли за радиаторчето.Ако се стигне до радиатор се сваля цялото табло и се отремонтирват клапите ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, че да не сваляш после пак табло/което не е много приятно/.Наличието на климатик/климатроник леко усложнява и променя нещата.Ако си с климатроник движението на клапите се осъществява с моторчета и трябва да се заслушаш дали се движат при промяна посоката на потока на въздуха. При монтиран климатик кутята с клапите е свързана със скоби за кутията на кондензатора на климатика и трябва да се внимава при демонтажа. Успех!!! Редактирано 6 Януари 2008 от Svilen 22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka79 Публикувано 6 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 (Редактирано) Антифриза си е със нормално ниво.Клапите си отварят .Значи остава радиатор.Благодаря ви , колеги. Редактирано 17 Януари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Преди да пристъпиш към ремонт все пак на загрял двигател, пуснато парно на Hi и вентилатор на 2/3, провери входящия и изходящия маркуч на радиаторчето. Ако са почти еднакво врели - проблема е вклапите или не затварят добре или са им изпадали/изгорели уплътненията. Ако обаче входящия маркуч е врял, а изходящия по-скоро хладен, вероятно е радиаторчето на парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Кофти!!! Опитай пак да обезвъздушиш системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka79 Публикувано 6 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Маркучите на вход и изход са почти еднакво врели.За клапите пак ли се сваля цялото табло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Маркучите на вход и изход са почти еднакво врели.За клапите пак ли се сваля цялото табло ?Тогава радиаторче за съжаление!!! Относно клапите не занам за А4 дали може без да сваляш таблото.По добре някой запознат колега да даде мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 6 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2008 Кой и къде може да го оправи тоя пробле...И при мене си духа хладно... даже почти студено... клапите си работят защото си регулират въздушния поток.Ама тоя поток е студен, замрузват ми ушите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Ако на вход и изход маркучите са почти еднакво врели значи радиаторчето е добре почти 100%. Най-вероятно проблема е в клапите. Или уплътненията са им заминали или централната клапа не регулира топъл/студен въздух. Ако е централната клапа може да се оправи без сваляне на таблото мисля, но трябва да провериш какви грешки ти дава климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka79 Публикувано 7 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 Сега се вращам от сервиза и ми казаха да отида утре да промият като за начало системата,защото в сряда ще пътувам . Ако няма ефект ще е оставям за смяна на радиатор че там вече имало голяма играчка.Мноо пара ще отиде за това шибано радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 (Редактирано) Щом са ти врели входящи/изходящи маркучи на парното не е радиаторчето според мен. Тази промивка сигурно няма да свърши никаква работа. По-вероятно е проблема да е в клапите - или уплътненията им или заяла централна клапа. Ако си с климатроник виж на 01с (1-ви канал) какво ти дава в диагностичен режим. Редактирано 7 Януари 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetanov Публикувано 15 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2008 При достигнати 90 градуса , духа студено.След достигане на 3000 оборота , започва да влиза малко топлинка.Какъв може да е проблема и кой може да ми помогне в Бургас? :flehan: Здравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 гЗдравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 гЗдравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 гЗдравейте приятели!Искам да ви попитам ако преди да запаля колата от парното се чува някакъв шум подобен на шум от водаУсетих го днес след като загасих колата си и след 5 мин при подгряването се чу това!Незнам дали е нормално или не но вече от тази кола ме хваща параноя !!!Колата е Ауди А4, 1,9 ТДИ - 98 г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mercy Публикувано 28 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2008 (Редактирано) Кой и къде може да го оправи тоя пробле...И при мене си духа хладно... даже почти студено... клапите си работят защото си регулират въздушния поток.Ама тоя поток е студен, замрузват ми ушите Леле колеги и при мен същия проблем Забелязвам, че вече 2-ри ден парното духа хладко. Колата е Б5 с климатроник, загрява си нормално, но вътре не може да се стопли! Ако някой успее да оправи проблема да свирка, че ще запаля тоя боклук Писна ми от тази кочина! Редактирано 28 Януари 2008 от mercy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanka Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Казанчето се промива. ОТКАЧАТЕ МАРКУЧИТЕ НА ВХОДА И ИЗХОДА НА ПАРНОТО И С МАРКУЧА С ВОДАТА НА СИЛНА СРУЯ ГИ РЕДУВАТЕ ДОКАТОПРОТЕЧЕ ЧИСТА ВОДА, СЛЕД ТОВА ЦЯЛАТА СИСТЕМА ПРОМИВАТЕ ПО СЪЩИЯ НАЧИН. ПОСЛЕ ПЪЛНЕТЕ СИСТЕМАТА СВОДА КАРАТЕ 2-3 ДЕНА ПРОМИВАТЕ НА НОВО И ПЪЛНЕТЕ СИСТЕМАТА С ЧЕРВЕН АНТИФРИЗ, ЗАЩОТО СИНИЯТ СИ Е МАЛКО КАЛПАВ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Е как на тея температури да карам с вода ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanka Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 Е как на тея температури да карам с вода ? Или точиш или си търсиш гараж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 Тая зима няма да имам парно...Лятото ако се присетя ще го оправям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 Опитай все пак с добавките за отпушване. Сипваш и караш 50-60км, после сменяш антифриза. Ако имаш късмет няма да протече от никъде и може да дойде парното. Все пак на 01с какви грешки ти дава климатроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanka Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 Опитай все пак с добавките за отпушване. Сипваш и караш 50-60км, после сменяш антифриза. Ако имаш късмет няма да протече от никъде и може да дойде парното. Все пак на 01с какви грешки ти дава климатроника?На мене поне не подействаха добавките, най сигурно е с маркуча. А иначе под 200 лв не можах да намеря за смяна на радиаторчето и след като ми се видяха много хванах маркуча и сега си имам топлина, а преди ..............................не ми се говори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boro_85 Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 На мене поне не подействаха добавките, най сигурно е с маркуча. А иначе под 200 лв не можах да намеря за смяна на радиаторчето и след като ми се видяха много хванах маркуча и сега си имам топлина, а преди ..............................не ми се говориИ аз имам същия проблем. Обясни точно какво трябва да се направи, за да пробам и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanka Публикувано 1 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2008 И аз имам същия проблем. Обясни точно какво трябва да се направи, за да пробам и аз.Прочети цялата тема там го описах точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rancor Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 (Редактирано) ДО boro_85Най-напред отиваш в някоя автомивка. Там разхлабваш скобите на входящия и изходящия маркуч. Издърпваш ги от местата им и караш момчето от автомивката да завре пароструйката първо в единия, а после и в другия отвор. Нека да задържи по няколко минути и пак да ги редува. Така промиваш донякъде радиаторчето. След това обезвъдушаваш системата, като за целта на изходящия маркуч има една дупчица /малко преди отвора/. Когато оттам излезе въздуха и започне да излиза само антифриз стягаш и скобата на този маркуч. Готов си за около месец. След това пак ще ти се запуши радиатора, ако не промиеш цялата система, ама при тази зима, по-добре е да изчакаш. Редактирано 5 Февруари 2008 от rancor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts