jmiim Публикувано 1 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2008 Та за смяната на датчика на оборотите на коляновият вал.След смяната на датчика колата не се оправи.В Юнитрейд ми казха,че имала недостиг на нафта и трябвало да се изчистят всички тръбопроводи и резервора.Добре на въпроса ще се оправи ли колата.Отговорът беше незнам трябва да се пробва, а как ви се струва пробата от 400лв?Взех си колата и отново търсене по форумите за телефона на Мишо от Горубляне тои бе последната ми надежда.След неколкоратни обаждания по телефона и молба да ме вземе и да види проблема успях да се добера до него.Момчето е малък на години но знанията му надхвърлят годините по 30 пъти.След преглед на колата Мишо установи,че демпферната шайба и катализатора са създали всичките проблеми по колата нямането на мощност при 3000об.в мин и прекъсването.Преместването на ангренажният ремък с цели 4 зъба и нямане на никаква центровка на колата.Сега да се оправи трябва да се свали главата и да се наместят клапаните да се смени ремъка и демпферната шайба,Абе с две думи"Абсолютно всичко'' В петък трябва да е готова до тогава ще чакам с нетърпение към Мишо Страхотен човек :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 2 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 за другото съм съгласен, но за демферната шайба са пълни глупости. Имал съм проблем с нея, на същия двигател, но освен скърцане и свистене, нищо не се случваше. Колата си работеше без проблем. Има тема писана за демфера, виж я и си провери дали си струва да го сменяш или не, а проверката я направи докато колата е студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmiim Публикувано 2 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 за другото съм съгласен, но за демферната шайба са пълни глупости. Имал съм проблем с нея, на същия двигател, но освен скърцане и свистене, нищо не се случваше. Колата си работеше без проблем. Има тема писана за демфера, виж я и си провери дали си струва да го сменяш или не, а проверката я направи докато колата е студена.Къде да я търся тази тема за демпферната шайба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 2 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 Къде да я търся тази тема за демпферната шайба?http://audi.online.bg/index.php?showtopic=16250&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 2 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 тази е моята http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=29438&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ventoman Публикувано 2 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2008 (Редактирано) .......Приятелче , да не те стряскам , ама като мина през нас и като я закачих , колата имаше перфектна центровка , а за мощност също си имаше . Ама с тея 4 зъба на ангренажа дет не рабрах кой ти ги е сътворил , мисля че клапаните са станали на бумеранги . Дай боже да греша . Има вероятнос накрая да си я вземеш и пак да е със същия проблем . Редактирано 4 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmiim Публикувано 6 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Приятелче , да не те стряскам , ама като мина през нас и като я закачих , колата имаше перфектна центровка , а за мощност също си имаше . Ама с тея 4 зъба на ангренажа дет не рабрах кой ти ги е сътворил , мисля че клапаните са станали на бумеранги . Дай боже да греша . Има вероятнос накрая да си я вземеш и пак да е със същия проблем . Здр.Вентоман Значи по въпроса за шайбата не е шайбата(демпферна), а някаква ролка която била на ексцентрик и се е разбилаи какво значи бумеранги нищо не разбирам,по въпроса за ремъка 4-те зъба ангренажният ремък е сменен има,няма20,30 хиляди километра,но явно при смяната на ремъка е спестено това сменяне на въпросната ролка?В момента е при Мишо от Горубляне евала но този човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmiim Публикувано 12 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2008 Здравейте всички искам да споделя и изкажа огромна благодарност на Мишо от Горубляне.И сега моята история.Единственият човек който успя да я направи бе Мишо.Ходих в Юнитрейд в Дружба-нямали софтуер или незнам си какво за тази кола В Юнитрейд Овча Купел след 6 часов преглед на колата се ''установи'',че имала недостиг на нафта и били запушени всички тръбопроводи и в резерваора имало ''боклуци'' да се изчисти всичко искаха 400лв. на въпроса ще се оправи ли?Ами не знаеме В Хеед Надежда бил датчика на оборотите на коляновият вал.В Супер ДРИЗЕЛ след смяната на датчика колата си остана същата на цена от 200лв.Мишо Златен човек успя да я направи. От не сменяване на ролката и ремъци запушен катализатор са се създали всички проблеми.Успях да го затрудня максимално с тази моя ''каляска''След щателна проверка на всичко,датчици,инсталация и компютър се разбра че е компа.Купих си втора употреба и след допълнителни настройки колата излетя. на Мишо сега карам и съм наи-щастливият човек на земята.Много разбира това момче не е от тези хора които работят в някакъв измислен сервиз и мога да сменяват само нови части ''АМИ ТОВА ТИ СЕ Е РАЗВАЛИЛО" трябва да се смени с ново на цена от незам си колко хиляди лева.Е маината ти. А при Мишо това нещо го няма ще успее да го оправи или даго рециклира ще намери някакъв вариант за по-евтина част. Ще ти оправи проблема ще ти обясни кое за какво е и т.н. :hilezh: Много работа има и е много колеги от форума ще го потвърдят Които има проблем тои може да го реши и вярвам в това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ventoman Публикувано 14 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2008 (Редактирано) Казах ти че е нещо друго . При теб варянтите бяха два , да се свали помпата и да се провери на стенд , или друг компютър. Лично аз тогава нямах времето да ти търся друг компютър . Радвам се че си си оправил колата . Редактирано 15 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване