kbarterov Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 колеги от скоро карам А6. - дизел 2.5 140 к.с.. Като я купих не вдигаше повече от 60градуса на антифриза.Смених термостата вчера с нов, но ефекта е обратен, струвма ми се че повече от 50 градуса не вдига и парното не е от най силните.Като налях антифриза, обезвъздуших систевата от една пробка под кората /пластмасовата/ над климатика, но не загрява и започвам да се притеснявам.Карам я на къси разстояния, но ми се струва че не е нещо съвсем точно в тая работа.Ако някой е имал подобен проблем го моля да помогне.Може ли проблема да е във водната помпа или идва от някъде другаде.Учудва ме че въобще колата не загрява.Пропуснах да кажа че е комби и куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 21 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 Не си я обезвъздушил добре това ти е проблема най вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kbarterov Публикувано 21 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2008 е как да я обезвъдуша по-добре, че не се сещам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 22 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2008 и аз има същия проблем не се притеснявай и мойта е така когато я карам на къси растояния без да и давам много газ колата не загрява защото парното охлажда двигателя и той не може да достигне работна температура но когато я настъпя температутата си е нараед стрелката не мърда от 90 градуса просто не е изчислено парното както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kbarterov Публикувано 23 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2008 това не е възможно.според мен всичко си е изчислено колата да загрява бързо до оптималната за мотора температура, но при мени нещо май не е така.сигурно нещо има?.то така по този начин парното ми е слабо, но при прави впечатление, че като я запаля, докато изчиста стъклата от леда и стигна до предното, то там той е започнал да се топи и дотук,.тръгвам но градусите не се вдигат.допълнително я обезвъдуших, излезе още малко въздух но уви пак същото.започвам да се притеснявам, все пак мотора работи на много ниски градуси, да не вземе да се прее..е!някой да помага от форума!преди това карах същата но АСЕ и тя загряваше не много бързо, но за същото това разстояние достигаше 90 градуса,а тая неще? от кокво ли може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 Провери ли датчика който измерва температурата? Данеби колата да си загрява, но да не се показва на стрелката.Друго за което се сетих след като видях на скоро един приятел с вартбург - можеш сега зимата да си сложиш един картон зад решетката пред радиатора и така ще ти загрява по-бързо колата, поне докато отстраниш проблема да не караш все студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 Провери ли датчика който измерва температурата? Данеби колата да си загрява, но да не се показва на стрелката.Друго за което се сетих след като видях на скоро един приятел с вартбург - можеш сега зимата да си сложиш един картон зад решетката пред радиатора и така ще ти загрява по-бързо колата, поне докато отстраниш проблема да не караш все студен.Може да използваш сервизното меню на климатроника да наблюдаваш параметри на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanisl Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 Може да използваш сервизното меню на климатроника да наблюдаваш параметри на двигателя.или пък я смени за вартбург Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 или пък я смени за вартбург Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
detson Публикувано 24 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 канал 51. Температура на охлаждащата течност на двигателя (в градуси)Натиснете и задръжте едновремено бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата за въздуха към предното стъкло.На дисплея се изписва “1с” . Чрез натискане на бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата изберете желания номер на канал. След това натиснете бутона за циркулация на въздуха в купето. Съответната стойност се изписва на дисплея. Натиснете отново бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата за да изберете друг номер на канал. За излизане от режим на диагностика натиснете повторно едновременно бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата за въздуха към предното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kbarterov Публикувано 24 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2008 благодаря ви за предложението за картон пред радиотора, но ако карах вартбург със сигурност щях да си сложа.Аз имам малка пластмаса която се поставя от вътрешната страна на решетката и я затваря почти плътно така че не ми требва картон, а що се отнася до климатроника, днес съм си разпечатал кодовете и грешките, но не ми остана време да ги проверя.все пак там не всичко ми е много ясно, но мви направи впечатление тая вечер, че я карах в по-високи обороти и по едно време започна леко да загрява, това имам в предвид че стрелката започна да показва около 65-70 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване