dx_ig Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Здравейте! Наскоро ми се появи един странен проблем. От време на време (случва се еднакво и на студен и на горещ двигател), когато примерно забавям на светофар от 50км/ч, от жабката започва да излиза бял дим. Заедно с това, понякога двигателя изгасва в движение... Пушекът има много лека миризма, която напомня на стара хартия, прах, или може би на меката изолация от вътрешността на жабката. Веднъж разглобих и свалих цялата жабка, за да видя от къде идва дима, но тъй като той изчезва за 10 секунди, беше невъзможно (а и да не говорим колко безопасно е да се завирам в жабката когато вървя с 50км/ч ). Изгасването на двигателя бих го приписал на карбуратора, ама този пушек ме озадачи...Разбирам, че колата е стара и такива неща се очакват, но все пак искам да чуя вашите мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Лампата на жабката.На мойта го е правила тоя номер и затова нямам лампа.А на какво караш бензин или газ да помислим за гасненето.Мен нещо ми са побъзиква смукача и ми изгасна и на мен наскоро,че ме и прецака за един изпит даже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Лампата на жабката.На мойта го е правила тоя номер и затова нямам лампа.А на какво караш бензин или газ да помислим за гасненето.Мен нещо ми са побъзиква смукача и ми изгасна и на мен наскоро,че ме и прецака за един изпит даже. И защо да е лампата?Какво и е толкова особеното на лампичката на жабката при Б-2?Ако самата лампичка е пипана с мазни пръсти може да понамирисва при светване и нагряване ,ама чак да пуши. Много лесно може да се установи дали е лампата като просто се покара с отворена жабка./При затворена жабка би трябвало да не свети изобщо ,ако е регулиран правилно прекъсвача/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dx_ig Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Лампата на жабката.На мойта го е правила тоя номер и затова нямам лампа.А на какво караш бензин или газ да помислим за гасненето.Мен нещо ми са побъзиква смукача и ми изгасна и на мен наскоро,че ме и прецака за един изпит даже. Хаха, на мене веднъж по същия начин изгасна и ме "освободи" от изпит... Иначе лампата трябва да е изгоряла, защото нямам спомени въобще някога да е светело. А да, споменах ли че миналото лято някой си беше забравил шоколада там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 И защо да е лампата?Какво и е толкова особеното на лампичката на жабката при Б-2?Ако самата лампичка е пипана с мазни пръсти може да понамирисва при светване и нагряване ,ама чак да пуши. Много лесно може да се установи дали е лампата като просто се покара с отворена жабка./При затворена жабка би трябвало да не свети изобщо ,ако е регулиран правилно прекъсвача/ прави някак си едно мого кофти късо и нагорява кабела.Токовете са ми слаба частЕййй отбора на Б2-те се увеличавааа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване