Jump to content

Гори масло колицата :( Б4 1,9 ТДИ


DJANO

Recommended Posts

Колата е б4 1,9ТДИ 1992г. По принцип ми е ясно какво означава това, но колата е със сменяни сегменти и "гумички" на глапаните. Мога да приема, че новите сегменти са дали фира, но все пак искам да попитам някой за друго мнение за това какво може да е освен тези двете. На няколко пъти се навивах да продавам колата ама сърце не ми дава. Турбото е сменяно с друго защото мислех, че е от него. Голямото пушене идва когато мотора е студен и мине 2000 оборота, до тогава почти няма син дим. След като е загряла колата след 55-60 градуса няма никакъв син дим. Благодаря предварително на отзовалите се и приятна вечер! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо не казваш за разхода на маслото. Да не би този пушек да е просто конденз, щом изчезва като се затопли!?

Или пък парафинена нафта(некачествен боклук)-точно така прави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми докато е студена не я вкарвай в такива обороти. Сигурно като е студена има луфтове и за това гори, а пък като се стопли се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е б4 1,9ТДИ 1992г. По принцип ми е ясно какво означава това, но колата е със сменяни сегменти и "гумички" на глапаните. Мога да приема, че новите сегменти са дали фира, но все пак искам да попитам някой за друго мнение за това какво може да е освен тези двете. На няколко пъти се навивах да продавам колата ама сърце не ми дава. Турбото е сменяно с друго защото мислех, че е от него. Голямото пушене идва когато мотора е студен и мине 2000 оборота, до тогава почти няма син дим. След като е загряла колата след 55-60 градуса няма никакъв син дим. Благодаря предварително на отзовалите се и приятна вечер! <_<

Колко пробег има след смяната на сегменти и гумички?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема вече го разбрах, сега остава да го отстраня. Колата е на около 15 000км след ремонта. Оказа се че турбото изпуска масло в интеркулъра, но освен това, че сигурно интеркулъра е пълен с масло и от там го изгаря като го вкарва в мотора, входящия маркуч към него от турбото се е сцепил и хвърля масло да си е*е. Маркуча струва само 230лв :) Той е лесен, обаче турбинката ме притеснява, някакви идеи за нея?Защото там където намирам масло въобще не трябва да го има. Имам друга турбина да я дам за рециклиране и после да я сложа нея? хора давайте мнения че ми побеля главата вече :nixweiss:

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, тогава къде може да се рециклира читаво турбото, че да не хвърля масло в интеркулъра? Някой преди време беше писал, че са му рециклирали турбото и колцата "Фъркала" :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, тогава къде може да се рециклира читаво турбото, че да не хвърля масло в интеркулъра? Някой преди време беше писал, че са му рециклирали турбото и колцата "Фъркала" :blink:

Не съм аз човека дето е писал ама ето нещо полезно http://www.unitechturbo.com/index_bg.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей.Незнам дали си оправил турбото.Ако не си и си от Варна ето ти един телефон...0887347797..търси Иван..Ако те пита от къде имаш телефона,кажи че ти го е дало едно момче от Аксаково..Ще останеш мнпгп доволен, не се притеснявай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е ОК ;) Просто ми беше спукан маркуча от турбото к)ъм интеркулъра. Вече е оправен и колата хвърка :) Няма да изпушва няма нищо и даже се продава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...