DJANO Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 Колата е б4 1,9ТДИ 1992г. По принцип ми е ясно какво означава това, но колата е със сменяни сегменти и "гумички" на глапаните. Мога да приема, че новите сегменти са дали фира, но все пак искам да попитам някой за друго мнение за това какво може да е освен тези двете. На няколко пъти се навивах да продавам колата ама сърце не ми дава. Турбото е сменяно с друго защото мислех, че е от него. Голямото пушене идва когато мотора е студен и мине 2000 оборота, до тогава почти няма син дим. След като е загряла колата след 55-60 градуса няма никакъв син дим. Благодаря предварително на отзовалите се и приятна вечер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2008 нищо не казваш за разхода на маслото. Да не би този пушек да е просто конденз, щом изчезва като се затопли!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 19 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2008 нищо не казваш за разхода на маслото. Да не би този пушек да е просто конденз, щом изчезва като се затопли!?Или пък парафинена нафта(некачествен боклук)-точно така прави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 19 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2008 Еми докато е студена не я вкарвай в такива обороти. Сигурно като е студена има луфтове и за това гори, а пък като се стопли се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2008 Колата е б4 1,9ТДИ 1992г. По принцип ми е ясно какво означава това, но колата е със сменяни сегменти и "гумички" на глапаните. Мога да приема, че новите сегменти са дали фира, но все пак искам да попитам някой за друго мнение за това какво може да е освен тези двете. На няколко пъти се навивах да продавам колата ама сърце не ми дава. Турбото е сменяно с друго защото мислех, че е от него. Голямото пушене идва когато мотора е студен и мине 2000 оборота, до тогава почти няма син дим. След като е загряла колата след 55-60 градуса няма никакъв син дим. Благодаря предварително на отзовалите се и приятна вечер! Колко пробег има след смяната на сегменти и гумички? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 (Редактирано) Проблема вече го разбрах, сега остава да го отстраня. Колата е на около 15 000км след ремонта. Оказа се че турбото изпуска масло в интеркулъра, но освен това, че сигурно интеркулъра е пълен с масло и от там го изгаря като го вкарва в мотора, входящия маркуч към него от турбото се е сцепил и хвърля масло да си е*е. Маркуча струва само 230лв Той е лесен, обаче турбинката ме притеснява, някакви идеи за нея?Защото там където намирам масло въобще не трябва да го има. Имам друга турбина да я дам за рециклиране и после да я сложа нея? хора давайте мнения че ми побеля главата вече Редактирано 25 Февруари 2008 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 25 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 Здрасти, абе ти си я докарал почти до края с ремонтите ся за едно турбо... и него ще оправиш..... УСПЕХ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Ок, тогава къде може да се рециклира читаво турбото, че да не хвърля масло в интеркулъра? Някой преди време беше писал, че са му рециклирали турбото и колцата "Фъркала" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GEPARA Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Ок, тогава къде може да се рециклира читаво турбото, че да не хвърля масло в интеркулъра? Някой преди време беше писал, че са му рециклирали турбото и колцата "Фъркала" Не съм аз човека дето е писал ама ето нещо полезно http://www.unitechturbo.com/index_bg.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djopatroni Публикувано 28 Март 2008 Доклад Share Публикувано 28 Март 2008 Здравей.Незнам дали си оправил турбото.Ако не си и си от Варна ето ти един телефон...0887347797..търси Иван..Ако те пита от къде имаш телефона,кажи че ти го е дало едно момче от Аксаково..Ще останеш мнпгп доволен, не се притеснявай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2008 Турбото е ОК Просто ми беше спукан маркуча от турбото к)ъм интеркулъра. Вече е оправен и колата хвърка Няма да изпушва няма нищо и даже се продава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване