mitsubishi galant Публикувано 17 Април 2008 Доклад Share Публикувано 17 Април 2008 Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ И аз имах същия проблем на същия мотор. Не е калпав мотора, а най-често го карат калпави хора дето ходят при калпави майстори! Този двигаел си е чудесен, но определени индивиди са решили , че много разбират и се хващат да го ремонтират, без да са чели . При мен проблема се оправи след като смениха филтъра на отдушника за картерните газове . Оказа се че е запушен , но се усетиха , чак след като почна да пуши и през ауспусите. Как се разбира, ами като отвиеш капачката на маслото и двигателят направо иска да я изхвърли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 18 Април 2008 Доклад Share Публикувано 18 Април 2008 Интересно взе да става! Бре, от колко различни места може да изскочи заека ! Ха сега да видим как ще се оправям - не пали топла и това е !Изстине ли до и под 80 градуса си пали веднага. Загрее ли до 90 - пали след 20-30 секундно въртене. Някой да даде едно рамо !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 18 Април 2008 Доклад Share Публикувано 18 Април 2008 Интересно взе да става! Бре, от колко различни места може да изскочи заека ! Ха сега да видим как ще се оправям - не пали топла и това е !Изстине ли до и под 80 градуса си пали веднага. Загрее ли до 90 - пали след 20-30 секундно въртене. Някой да даде едно рамо !?Това че не пали топла ми бешеубегнало. Направи следното- като загрее до момента когато не пали, облеи със студена вода само помпата, ако след това запали без много въртене, то ГНП-то е за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 23 Април 2008 Доклад Share Публикувано 23 Април 2008 Божо, благодаря ти ,че взимаш отношение по моя проблем.Идеята за повредена помпа отпада, тъй като смених три. И при трите нещата не се промениха ( като загрее 90 градуса и въртя като луд, малко да изстине и пали). На всичкото отгоре мойта помпа я продадох и клиента дето я взе си пали - топла, студена - няма яд. Логично се насочихме към центр. комп. Взехме работещ комп от друга кола и резултата същия. Смених стартера с друг, нов акумулатор,нови клеми, почиствах някакъв клапан за въздуха - никакъв ефект. Сега се хващам за всяка идея, като удавник за сламка и пиша ли пиша в подобни теми, че не се знае, може някой който е сърбал тази попара да прочете и да драсне някои ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 Има ме ли развитие по въпроса, защото и аз съм на същото дереже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stepenwolf Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 При мен проблема беше че палеше като студена перфектно, а като е загряла върти и пали след 5-10сек.Още като взех колата и докато сменяха ремъците ми направиха профилактика на стартера и уж го бяха докарали до перфектно състояние. Миналата седмица отидох да ми проверят стартера и ми взеха 100лв за ремонт, така че явно първия път нищо не са направили или са решили че е достатъчно добре Заедно с това ми смениха и филтъра за картерните газове, така че може проблема да е бил и в него. Само незнам защо никой в моя глупав град не беше чувал за такъв филтър, пък какво остава да го диагностицират (Добре че прочетох на няколко места във форума че съществува такова нещо и трябва да се смени) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts