Jump to content

А6 ТДИ не пали !!!


rexpitbul

Recommended Posts

Че кои ви кара да взимате 2.5 TDI 150ps? Все пак всички форуми за коли са претъпкани с отрицателни мнения за този ДВГ :hilezh:

И аз имах същия проблем на същия мотор. Не е калпав мотора, а най-често го карат калпави хора дето ходят при калпави майстори! Този двигаел си е чудесен, но определени индивиди са решили , че много разбират и се хващат да го ремонтират, без да са чели . При мен проблема се оправи след като смениха филтъра на отдушника за картерните газове . Оказа се че е запушен , но се усетиха , чак след като почна да пуши и през ауспусите. Как се разбира, ами като отвиеш капачката на маслото и двигателят направо иска да я изхвърли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно взе да става! Бре, от колко различни места може да изскочи заека ! Ха сега да видим как ще се оправям - не пали топла и това е !

Изстине ли до и под 80 градуса си пали веднага. Загрее ли до 90 - пали след 20-30 секундно въртене. Някой да даде едно рамо !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно взе да става! Бре, от колко различни места може да изскочи заека ! Ха сега да видим как ще се оправям - не пали топла и това е !

Изстине ли до и под 80 градуса си пали веднага. Загрее ли до 90 - пали след 20-30 секундно въртене. Някой да даде едно рамо !?

Това че не пали топла ми бешеубегнало. Направи следното- като загрее до момента когато не пали, облеи със студена вода само помпата, ако след това запали без много въртене, то ГНП-то е за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Божо, благодаря ти ,че взимаш отношение по моя проблем.Идеята за повредена помпа отпада, тъй като смених три. И при трите нещата не се промениха ( като загрее 90 градуса и въртя като луд, малко да изстине и пали). На всичкото отгоре мойта помпа я продадох и клиента дето я взе си пали - топла, студена - няма яд. Логично се насочихме към центр. комп. Взехме работещ комп от друга кола и резултата същия. Смених стартера с друг, нов акумулатор,нови клеми, почиствах някакъв клапан за въздуха - никакъв ефект. Сега се хващам за всяка идея, като удавник за сламка и пиша ли пиша в подобни теми, че не се знае, може някой който е сърбал тази попара да прочете и да драсне някои ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

При мен проблема беше че палеше като студена перфектно, а като е загряла върти и пали след 5-10сек.

Още като взех колата и докато сменяха ремъците ми направиха профилактика на стартера и уж го бяха докарали до перфектно състояние. Миналата седмица отидох да ми проверят стартера и ми взеха 100лв за ремонт, така че явно първия път нищо не са направили или са решили че е достатъчно добре :hilezh:

Заедно с това ми смениха и филтъра за картерните газове, така че може проблема да е бил и в него. Само незнам защо никой в моя глупав град не беше чувал за такъв филтър, пък какво остава да го диагностицират (Добре че прочетох на няколко места във форума че съществува такова нещо и трябва да се смени)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...