valka Публикувано 5 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2008 Мноо арна брее Танасе ако имаш някой ден повече време и свали фаровете и ги изплакни , става лесно и ефекта е голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coper Публикувано 6 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 Мноо арна брее Танасе ако имаш някой ден повече време и свали фаровете и ги изплакни , става лесно и ефекта е голям Най много да ги разбия тея фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 6 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 Да ти е честита! Много безаварийни километри ти желая,със здрве и кеф да си я караш.Много добър избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 7 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2008 Супер е, не съжелявам за избора си, но Ауди е като наркотик, много е маниашко и много заребяващо.и при мен е така , напълно споделям твоето мнениелека и безаварийна с новата колица , честитоМноо арна брее Танасе ако имаш някой ден повече време и свали фаровете и ги изплакни , става лесно и ефекта е голям мислих че фаровете се полират , а не че се мият , можеш ли да ми разясниш малко процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata_ Публикувано 7 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2008 (Редактирано) Честито !!! Със здраве да си я ползваш. Много радва . А засякъл ли си я колко ти лапа средно на 100 км. ? Редактирано 7 Юни 2008 от nakata_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 [мислих че фаровете се полират , а не че се мият , можеш ли да ми разясниш малко процедуратаСваляш ги , пълниш ги до половината през отвора за крушките с вода и препарат за стъкла 50/50 , клатиш докато ти харесат , изплакваш , оставяш да изсъхнат и монтираш . не разглобявай фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Аз си разглобих фаровете, само с плакнене не ми се вярва да се измие. Мръсотията се наслоява и трябва да се тръкне с гъба и препарат.Отвън се полира пласмасата и стават като нови.Още не съм ги полирал, защото ми искат по 30лв на фар, за 60лв пастират цяла кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Аз си разглобих фаровете, само с плакнене не ми се вярва да се измие. Мръсотията се наслоява и трябва да се тръкне с гъба и препарат.Отвън се полира пласмасата и стават като нови.Още не съм ги полирал, защото ми искат по 30лв на фар, за 60лв пастират цяла кола.Колега, я обясни цялата процедура как я извърши, защото гледам, че и други форумци разпитват около темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coper Публикувано 9 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 (Редактирано) Отвън ли се полират само? и аз не разбрах. А някой знае ли защо са ми двойни стъклата? Редактирано 9 Юни 2008 от coper Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Отвън ли се полират само? и аз не разбрах. А някой знае ли защо са ми двойни стъклата?Отвън се полират, защото с времето се начукват с камъчета. Принципно съм се запознал как става, ама още не ми стиска да го направя сам (първо с шкурка 800, после с водна 1500 и накрая с водна 2000, после с две пасти на 3М или с паста поморин и с най-финната 3М)Отвътре фаровете им стига само да ги забършете с влажна кърпа, а стъклото се мие на чешмата с препарат и гъба, защото има доста наслоена мръсотия.Самите фарове, са доста трудни за отваряне.Цялата процедура ми отне към 4-6 часа.За да се стигне до фара:1.Колата се вдига на крик, свалят се предните гуми, и се отвиват предните болтове на подкалниците.2.Под подкалниците най в края на външната част има по три гайки десятки, които държат бронята3.Махат се всички долни решетки на бронята, свалят се фаровете против мъгла. Зад малката долна, централна решетка има два големи и много дълги шестограма, завити отвесно, ще ги видите.4.Бронята се дърпа напред внимателно и се откачат двата клаксона5.фаровете се държат на 4 болта, два отгоре, един отстрани (с доста дълга отверка) и един откъм вътрешната част,като свалите броянята се вижда.За самото разглобяване на фараПластмасовото стъкло се държи с четири щипки, лесно се виждат. Лошото е че всичко е залепено с болкит, който е доста здрав. Съвета ми е да нагреете фара със сушоар и с помощта на ножче, след около 20 минути ще отделите стъклото.После е лесно....Накрая, стъклото го залепих с черен силикон.Много играчка е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване