Jump to content

влиза вода в салона


sashocos

Recommended Posts

При силен дъжд или миене с маркуч,предно дясно място се наводнява от въздухопровода на климатроника.Водата прониква от пластмасова лайсна намираща се м/у челното стъкло и капака.Въпросната лайсна е плътно прикрепена само по краищата на долния ръб на стъклото ,а в средата е излязла от канала (в който са се набили доста боклуци) от където прониква водата,и като я повдигна леко мога с пръст да бръкна.При всеки по силен дъжд поленовия филтър на климатроника е вир вода,и когата се накисне яко водата влиза в купето само от пред в дясно .

Някой знае ли как да фиксирам проблема?

п.с първото което ми дойде на ум,беше да я сваля,изчистя канала и залепя със силикон,но реших първо да се допитам,мисля че се закрепва с едни пластини, може би се е деформирала от времето..........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам !Сигурен съм ,че водата просто се стича през пролуката м/у долния ръб на челното стъкло и пластмасовата лайсна

Намери си черен силикон за челни стъкла почисти и слагай.
това ми е първата идея,ама ,защо не са го направили оригинални,още в завода??..отговора на този въпрос ме накара да се допитам до форума и да не действам спонтанно ,както обикновенно правя :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах абсолютно същия проблем, но така продадох колата. И аз се чудих, как може така да са измислили колата. Накрая почнах да размишлявам в друга посока - може да е нормално от пластмасата на чистачките да влиза вода, но може да има дупки от долу като махнеш голямата пластмасова кора и да се изтича и може тези дупки да са се запушили от мръсотия. Аз щех да ровя да видя какво има там, но май трябваше да свалям и акумолатора и се отказах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в голямата пластмасова кора която се намира под капака и пкрива само част от поленовия филтър,а в декоративната над нея през която излизат осите за които са закрепени рамената на чистачките от луфта м/у мея и стъклото водата стичашта се от стъклото директно залива филтъра.При зключен автомобил,като повдигна леко въпросната кора се отваря процеп от около 2 мм и се вижда филтъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го имам същия проблем иго оправих със чук и длето свих канала малко зада заключва пласмасата на ръбъ които влиза в улия има кат зъб един приятел го прави със силикон но от жегата се разлепваше и го направи с черен здрав.и един ден се шчупи стъклото и ето панаира няма махане шчупихме пласмасата исега нема друга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
аз го имам същия проблем иго оправих със чук и длето свих канала малко зада заключва пласмасата на ръбъ които влиза в улия има кат зъб един приятел го прави със силикон но от жегата се разлепваше и го направи с черен здрав.и един ден се шчупи стъклото и ето панаира няма махане шчупихме пласмасата исега нема друга

Ето това мнение чаках! :bia:

Сега като се замисля,причината поради която немците не са го залепили е точно за да може да се сваля при необходимост!

Обясни по подробно технологията с незаменимия ЧУК, с яки клещи дали няма да се затегне улея?

По цялата ли дължина на улея да стискам или само на няколко места ,колкото да захване?

Защо по краищата(от към калниците) си е добре,а се е изхлузила само в централната зона?

Лесно ли се сваля пластамасата?

Мерси предварително

Утре се захващам да ремонтирам-то това май нема в кой сервиз да ми го оправят

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

1. Погледна ли "ваничката", в която се намира акумолатора.Под него се намира дренажа които се запушва от листа и кал.

2. Дренажа на климатроника- често се запушва. Отпушва се с въздух/ компресор/, като се разглоби жабката и се махне килимчето.

От там минава маркуча/ конденза от климатроника!

успех

При силен дъжд или миене с маркуч,предно дясно място се наводнява от въздухопровода на климатроника.Водата прониква от пластмасова лайсна намираща се м/у челното стъкло и капака.Въпросната лайсна е плътно прикрепена само по краищата на долния ръб на стъклото ,а в средата е излязла от канала (в който са се набили доста боклуци) от където прониква водата,и като я повдигна леко мога с пръст да бръкна.При всеки по силен дъжд поленовия филтър на климатроника е вир вода,и когата се накисне яко водата влиза в купето само от пред в дясно .

Някой знае ли как да фиксирам проблема?

п.с първото което ми дойде на ум,беше да я сваля,изчистя канала и залепя със силикон,но реших първо да се допитам,мисля че се закрепва с едни пластини, може би се е деформирала от времето..........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес,се опитах да отстраня проблема-Неуспешно!!!! :hilezh:

Свалих въпросната кора,изчистих улея,позатегнах го с дръжката на отверката,беше около 3мм.като го понатиснах го направих около 1.5-2мм,като сложих кората пак не иска да се закопчае,накрая сложих през 10-на сантиметра двойнолепещо тиксо,сложих я пак,ефекта е минимален,прибра малко,но не е както трябва-плътно до стъклото.Установих и един важен факт,дори и без пластмасовата кора,като сипвам вода по предното стъкло,тя не залива филтъра и акомулатора ,а се овежда по канала в двете страни,при по обилно заливане обаче прелива.Тия дни ще я лепя с чреен силикон,пък каквото и ще да става.

Една молба,към колегите с А6-Ц5,моля погледнете дали по долния ръб на челното стъкло има луфт с пластмасовата кора,или прилепя плътно.

благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

сваля се въпросната кора , и хубаво се почиства улея от боклуци , на кората има много тънък жлеб по цялата дължина , улея е в долния край на стъклото и е пластмасов , когато се слага кората трябва да се уцели жлеба на кората да влезе в улея от единия край и с натискане да се уцели до другия край , не е нужно да се слага силикон или нещо друго , и при мен влизаше вода от филтъра , но си взех такъв с активен въглен и оправих въпросната кора , всичко си е измислено :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз имах подобен проблем и при мен се оказа, че ми е запушен отводнителния канал намиращ се под акумулатора. Всеки път след автомивка или дъжд мястото под седалката до шофьора беше като в езеро. Почистих и промих отвора и от тогава всичко е сухо.

Ако не си проверявал там ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
При силен дъжд или миене с маркуч,предно дясно място се наводнява от въздухопровода на климатроника.Водата прониква от пластмасова лайсна намираща се м/у челното стъкло и капака.Въпросната лайсна е плътно прикрепена само по краищата на долния ръб на стъклото ,а в средата е излязла от канала (в който са се набили доста боклуци) от където прониква водата,и като я повдигна леко мога с пръст да бръкна.При всеки по силен дъжд поленовия филтър на климатроника е вир вода,и когата се накисне яко водата влиза в купето само от пред в дясно .

Някой знае ли как да фиксирам проблема?

п.с първото което ми дойде на ум,беше да я сваля,изчистя канала и залепя със силикон,но реших първо да се допитам,мисля че се закрепва с едни пластини, може би се е деформирала от времето..........?

СЪБИРА СЕ ВОДА В МЯСТОТО, КЪДЕТО СТОИ АКУМУЛАТОРА! ПРОСТО СЕ ЗАПУШВА ОТВОДНИТЕЛНИЯ ОТВОР ОТ БОКЛУЦИ - ТУРИ МУ ЕДИН ПРЪСТ ОТДОЛУ ( :) - ПАДА СЕ ЗАД КАЗАНЧЕТО ЗА АНТИФРИЗ НЯКЪДЕ ТОВА ОТВОРЧЕ (ЗА ПО-ЛЕСЕН ДОСТЪП ГО ОТВЪРТАМ, СТАВА ЗА 10 СЕКУНДИ)..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...