lz1cbk Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Здравейте !Един мои колега кара ауди-80, със двигател 1.8-пълен инжекцион( механичен, струва ми се) .Според него кода на мотора е DZ. Питането е следното :Въпросният " Вакуумен ключ" от снимките не работи( има постоянно отворен контакт).намира се непосредствено до моторчето за празен ход, но е свързано с тръбичка към вакуум-а на сервото.При симулиране на вакуум или налягане контакта не се затваря. Освен това при тихи обороти няма никакво напрежение на клемите,които отиват към него, а при подаване на газ има +12В.За какво служи това нещо, и съответно-необходимо ли е да се сменя с ново-защото явно че е повредено ?Някакви идеи/съвети ? Моят мотор на стотицата е също с механичен инжекцион( АСЕ) но такъв регулатор не виждам да има Мерси предварително !Боби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Служи за обогатяване на сместа при рязко натоварване на двг, при неподгрят до нормалното двг . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 10 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Служи за обогатяване на сместа при рязко натоварване на двг, при неподгрят до нормалното двг .Благодаря за отговора, колега !Според теб, при това положение, че двигателя работи без проблемно, нужно ли е да се сменя с нов ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Благодаря за отговора, колега !Според теб, при това положение, че двигателя работи без проблемно, нужно ли е да се сменя с нов ?Едва ли безпроблемно, в смисъл би следвало да се наблюдава увеличен разход на гориво.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Горивото се подава през пусковата дюза ,когато двг е загрял не може през нея да се подаде гориво .От това което си написал и проверил при теб би трябвало всичко да е нормално . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1cbk Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Мерси за всички отговори !странна работа, как точно трябва да работи този вакуумен ключ-след като е ключ,не трябва ли при достигане на определена стоиност на вакуума да затваря постоянно контакта ?? Защото в момента реакцията му е да затваря контакта само за кратко . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 12 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Колега пусковата дюза работи от 1 до 4 секунди , ако е повече тя ще те удави . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване