valio23 Публикувано 14 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2008 Имам audi80-1.8 карбуратор -1991г.Започна да присветва лампата на акумулатора при работещ двигател за няколко секунди, след което угасва.Оборотите се вдигнаха и вече въобще не се влиаят от консуматорите /фарове,нагревател на стъклото,вентилатор/.Загасих колата,дадох на контакт и лампата на акумулатора и температурата загаснаха,а остана да свети лампата на маслото и се чу звуков сигнал от типа на зумер.Като я запалих сигнала изчезна ,лампата на маслото угасна,но започна лампата на акумулатора пак да присветва и угасва.Някой знае ли за такъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 14 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2008 Най вероятно реле - регулатора вече не зарежда акумулатора и затова оборотите не се влияят от консуматорите.Не бих тръгнал на никъде в такова състояние на колата. Примери какво е напрежението на клемите на акумулатора и на изхода на алтернатора. Прегледай и кабелнитевръзки много внимателно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 14 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2008 Щом примигва е възможно да са износени четките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Виж първо четките, после останалото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio23 Публикувано 15 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Виж първо четките, после останалото.Целият този проблем настъпи изведнъж.Преди да присветва лампата нямаше никакви промлеми ц нищо.Възможно ли е всичко това да е от четките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Без да провериш няма как да се знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master28 Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 на мен пък ми се беше износил колекторния пръстен (медните пластинки ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio23 Публикувано 15 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Без да провериш няма как да се знае.Благодаря!!!Проблема наистина беше в четките на алтернатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване