Jump to content

код51


SACHO7803

Recommended Posts

след дълго ходене по мъките неможаха да ми напраят стрелката на температурата да се мърда.а тоя код достига 90градуса за няма и 5минути ине мръдва от 90гр.дали на място дали иэкачвам или спускам 90гр и толкова.как един път не мръдна на 89-91.та моля ви който е запоэнат с това да каже.лошото е че не съм чувал и перката да се включва.е веднъж я чух едната-бях пуснал климатика.а и днес карах 3 километра после угасих и пипах двата мъркуча-единия отгоре на радиатора другия-отдолу-пареха еднакво.не вярвам за 3км.термостата да отвори.вече незнам.ако беше от термостата все някога щеше поне малко да мръдне стрелката а и майстори уж я гледаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи код 51 показва темп. в диапазона 87(ако не се лъжа) до 105 градуса,така че ако темп. на антифирза е в тези граници,няма да мръдне и показанието на дисплея,а ще стои само на 90гр. Покарай я няколко километра,докато стане на 90градуса на код51 след това спри пред вас,отвори предния капак и я остави да поработи известно време и следи дали ще се пусне перката.Ако дълго време не тръгне,тогава търси проблема и в нея.Датчика за показание на таблото сменял си го(син или зелен е),а термостата?

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика го смениха.беше някакъв жълт а майстора сложи син-каза че по каталог трябва да е син а жабарите са си правили сигурно някакви експирименти.термостат не съм сменял.затова като бутнах и двата мъркуча бяха еднакво горещи и ми се струва че си е отворен.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика го смениха.беше някакъв жълт а майстора сложи син-каза че по каталог трябва да е син а жабарите са си правили сигурно някакви експирименти.термостат не съм сменял.затова като бутнах и двата мъркуча бяха еднакво горещи и ми се струва че си е отворен.....

еми тогава според мен ти остават 2 възможности:

1.термостат

2.прецакана стрелка на таблото

По скоро залагам на термостат

Не е скъп 20-25 лв. и работа толкова :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на канал 51 показва 50 градуса, докато климатроника не охлади купето. След като охлади купето почва да регулира температурата в колата със смесен топъл/студен въздух и тогава отваря радиаторчето на парното. От този момент нататък канал 51 показва реалната температура на водата. При мен нормално е 90-92 градуса, а в по-горещи дни и яки задръствания 95-96.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес покарах доста после спрях без да гася и взех да чакам перката да се включи-2-3-5-7минути и нищо.после пуснах климата и оп-включиха са и двете перки.кажете това нормално ли е.защо без клима чакам и нищо-щом с климатика включват и двете да се надявам ли че ако загрее ще включи и без пуснат климатик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес покарах доста после спрях без да гася и взех да чакам перката да се включи-2-3-5-7минути и нищо.после пуснах климата и оп-включиха са и двете перки.кажете това нормално ли е.защо без клима чакам и нищо-щом с климатика включват и двете да се надявам ли че ако загрее ще включи и без пуснат климатик

Като включиш климатика е нормално да бачкат и 2те,но защо не е включила едната като е била без климатик...........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...