Jump to content

Обърнат БОВ 1.8 Турбо


manchorov

Recommended Posts

Интересувам се ако се обърне Кът-офа какво става,работи ли коректно турбината или..... Аз го обърнах в4ера и не намирам разлика.Какво мислите вие.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля разтоварва по-рано на обърнат клапан. Аз също пробвах да обърна нов такъв и разлика имаше. В единия случай, колата вървеше повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лъжеш се. когато е обърнат - разтоварва по-лесно. налягането тогава е по посока на буталцето /по-лесно се отваря от налягането/, а вакуума си го имаш и в двата случая-той основно отваря клапата. за разлика от блоу-офф клапите, нашите оригинални са рециркулиращи /дивъртид валв/ и налягането не е по посока буталцето /в повечето случаи и вакуумния маркуч/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в ква посока трябва да отива маркуча от турбото: срещу буталото и по посока на вакуума, или странично на буталото? Аз мисля че трябва да е срещу буталото, обаче при мен независимо че подложих 10 шайби под пружината, отваря клапана на 2500-3000 оборота като превключвам. т.е. или трябва да сложа доста по-корава пружина, или съм сбъркал посоката.

Дайте акъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко грозно го направих но мисля 4е това е правилния на4ин за поставянето.Които е разглеждал достата4но покраи турбото мисля 4е 6те се ориантира. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно съм обърнал клапана.

Я кажете понеже моя е афтьрмаркет и иска нагласяне на твърдостта на пружината, на колко оборота приблизително трябва да изпуска - имам предвид да се форсира до определени обороти двигателя, и като се отпусне газта да се отваря клапана???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е толкова сложни въпроси ли задавaм че никoй не отговаря?

Днес обърнах cut-офа така че маркуча от турбото да е странично на буталото, а изхода го оставих отворен - да фъска в атмосферата докато го регулирам. Обаче понеже моя не е фабричен, а афтермаркет се наложи да подлагам шайби под пружината, и тук е интересното, че при 8 шайби отваря при около 3000 оборота - което ми се вижда много ранно, а при 9 шайби почти не отваря и трябва да изфорсирам до около 6000 оборота и тогава двгателя почва да работи малко странно - като че ли му се бърка центровката...абе не мога да го опиша точно, но при 9 шайби иска много повече обороти за да отвори, и като отвори изпуска по малко - почти не се чува.

С колко шайби да го оставя? 8 или 9, щото разликата от само 1 шайба е голяма и се чудя кой вариант е по-добрия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...