manchorov Публикувано 28 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2008 (Редактирано) Интересувам се ако се обърне Кът-офа какво става,работи ли коректно турбината или..... Аз го обърнах в4ера и не намирам разлика.Какво мислите вие. Редактирано 28 Септември 2008 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 мисля разтоварва по-рано на обърнат клапан. Аз също пробвах да обърна нов такъв и разлика имаше. В единия случай, колата вървеше повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 29 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 в кои слу4аи колата върве6е пове4е.на мен ми се струва 4е когато е обърнат върви пове4е но може и да се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 лъжеш се. когато е обърнат - разтоварва по-лесно. налягането тогава е по посока на буталцето /по-лесно се отваря от налягането/, а вакуума си го имаш и в двата случая-той основно отваря клапата. за разлика от блоу-офф клапите, нашите оригинални са рециркулиращи /дивъртид валв/ и налягането не е по посока буталцето /в повечето случаи и вакуумния маркуч/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Колеги, в ква посока трябва да отива маркуча от турбото: срещу буталото и по посока на вакуума, или странично на буталото? Аз мисля че трябва да е срещу буталото, обаче при мен независимо че подложих 10 шайби под пружината, отваря клапана на 2500-3000 оборота като превключвам. т.е. или трябва да сложа доста по-корава пружина, или съм сбъркал посоката.Дайте акъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 29 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Малко грозно го направих но мисля 4е това е правилния на4ин за поставянето.Които е разглеждал достата4но покраи турбото мисля 4е 6те се ориантира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Явно съм обърнал клапана.Я кажете понеже моя е афтьрмаркет и иска нагласяне на твърдостта на пружината, на колко оборота приблизително трябва да изпуска - имам предвид да се форсира до определени обороти двигателя, и като се отпусне газта да се отваря клапана??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 30 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2008 Е толкова сложни въпроси ли задавaм че никoй не отговаря?Днес обърнах cut-офа така че маркуча от турбото да е странично на буталото, а изхода го оставих отворен - да фъска в атмосферата докато го регулирам. Обаче понеже моя не е фабричен, а афтермаркет се наложи да подлагам шайби под пружината, и тук е интересното, че при 8 шайби отваря при около 3000 оборота - което ми се вижда много ранно, а при 9 шайби почти не отваря и трябва да изфорсирам до около 6000 оборота и тогава двгателя почва да работи малко странно - като че ли му се бърка центровката...абе не мога да го опиша точно, но при 9 шайби иска много повече обороти за да отвори, и като отвори изпуска по малко - почти не се чува.С колко шайби да го оставя? 8 или 9, щото разликата от само 1 шайба е голяма и се чудя кой вариант е по-добрия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване