victordhrobo Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 Колеги,моля за информация относно идеята ми да сложа печка на колата.Какво ми е необходимо?Заводски е без печка.трябва ли нещо по двигателя да се преработва.не държа дистанционно да се пали.Блаогдаря Ви много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 Необходим ти е комин!п.с.Не се захващай с тази процедура!Ще береш излишни ядове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 Много по-лесно ще ти е дистанционно палене на мотора. Иначе печка към 2000лв. Но е сложна и скъпа процедура. Виж потърси имаше тема по въпроса някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 http://www.rheamp.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 http://www.rheamp.com/Има яки глезотийки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 22 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 нот бед...нот бед.... идеята ми за печка е че през зимата колата ще седи отвън а вече съм минавал през проблемите на тия коли с паленето на студено (минус милион градуса) и искам да знам,че ще запали,чак на второ място ми е личния конфорт...идеята ми беше дали на кола която фабрично е без печка ще е поносимо от към разглобяване и преправяне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 идеята ми за печка е че през зимата колата ще седи отвън а вече съм минавал през проблемите на тия коли с паленето на студено (минус милион градуса) и искам да знам,че ще запали,чак на второ място ми е личния конфорт...Малко съчки и директно под двигателя!Ще го запалиш от първия път! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 22 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 Малко съчки и директно под двигателя!Ще го запалиш от първия път! не не ... хаахахаха аз имам друга система...опъвам удължителя от балкона и с вентилаторната печка 1/2 час сутрин преди работа под капака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 (Редактирано) Кажи ми, че се шегуваш! Редактирано 22 Октомври 2008 от viessman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 22 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 аз да намера снимката...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danvan Публикувано 22 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2008 с кой двигател си колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 с кой двигател си колега?как с кой ..с мъртво-родения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djack_ Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Е тука вече стана много интересно с тея "духалки"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nobody_lbg Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 един приятел си слагаше един калорифер в гоуфа двойка , оставаше го 15 минути и зимата навън с 30см сняг , гоуфа се отличаваше единствен.ама беше в къща и можеше да си го позволи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 23 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Е тука вече стана много интересно с тея "духалки"... 114 KW 155-те кончета.... що да е мъртво роден бе? на фона на АФБ-то върви като умопобъркана колата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Ако имаш проблем с паленето - си оправи двигателя. А не се хвърляй в излишни ремонти над 2000 лв и с много проблеми докато се направи както трябва. Аз си палех и при -27оС без проблем с дизела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 26 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 за момента нямам грижи с паленето,но пък и температурите са си пролетни Незнам за зимата как ще е просто миналата година няколко пъти ми замръзваше нафтата (ОМВ) ама това е за друга тема.... и бях с друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 31 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2008 днес попаднах на една пе4ка на много приемливацена,само 4е е от бензинов моторако някои има интерес ще му кажа каде ецената е 350 лв комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 1 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2008 Ти пробвал ли си да палиш дизелов двигател на бензин? Според теб какъв ще е крайният резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 1 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2008 Най-лесния вариант не е ли с един бързовар в охладителната течност - хем по-лесно палене, хем после и парното духа топло. Виждал съм го работещо на MB 308 D и наистина е ефективно, само че колега, вече има такива работещи и на 12V и с една суха акумулаторна батерия около 7-8Ah, при което нещата се успиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване