Jump to content

Искам да си сложа печка


victordhrobo

Recommended Posts

Колеги,моля за информация относно идеята ми да сложа печка на колата.

Какво ми е необходимо?

Заводски е без печка.

трябва ли нещо по двигателя да се преработва.

не държа дистанционно да се пали.

Блаогдаря Ви много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-лесно ще ти е дистанционно палене на мотора. Иначе печка към 2000лв. Но е сложна и скъпа процедура. Виж потърси имаше тема по въпроса някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нот бед...нот бед.... идеята ми за печка е че през зимата колата ще седи отвън а вече съм минавал през проблемите на тия коли с паленето на студено (минус милион градуса) и искам да знам,че ще запали,чак на второ място ми е личния конфорт...

идеята ми беше дали на кола която фабрично е без печка ще е поносимо от към разглобяване и преправяне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята ми за печка е че през зимата колата ще седи отвън а вече съм минавал през проблемите на тия коли с паленето на студено (минус милион градуса) и искам да знам,че ще запали,чак на второ място ми е личния конфорт...

Малко съчки и директно под двигателя!

Ще го запалиш от първия път! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съчки и директно под двигателя!

Ще го запалиш от първия път! :flehan:

не не ... хаахахаха аз имам друга система...опъвам удължителя от балкона и с вентилаторната печка 1/2 час сутрин преди работа под капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един приятел си слагаше един калорифер в гоуфа двойка , оставаше го 15 минути и зимата навън с 30см сняг , гоуфа се отличаваше единствен.

ама беше в къща и можеше да си го позволи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука вече стана много интересно с тея "духалки"... :stupid:

114 KW 155-те кончета.... що да е мъртво роден бе? :hilezh: на фона на АФБ-то върви като умопобъркана колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблем с паленето - си оправи двигателя. А не се хвърляй в излишни ремонти над 2000 лв и с много проблеми докато се направи както трябва. ;);):D

:rolleyes: Аз си палех и при -27оС без проблем с дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за момента нямам грижи с паленето,но пък и температурите са си пролетни :gut:

Незнам за зимата как ще е :hilezh: просто миналата година няколко пъти ми замръзваше нафтата (ОМВ) ама това е за друга тема.... и бях с друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес попаднах на една пе4ка на много приемлива

цена,само 4е е от бензинов мотор

ако някои има интерес ще му кажа каде е

цената е 350 лв комплект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесния вариант не е ли с един бързовар в охладителната течност - хем по-лесно палене, хем после и парното духа топло. Виждал съм го работещо на MB 308 D и наистина е ефективно, само че колега, вече има такива работещи и на 12V и с една суха акумулаторна батерия около 7-8Ah, при което нещата се успиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...