charovna Публикувано 14 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Сега остава да кажеш, че ти я откачи сондата.Ами не виждам какво сложно има в това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 14 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 Ами не виждам какво сложно има в това?То не е сложно, но съм изненадан от желанието ти като жена да се занимаваш с такива неща.Ако е като на мойта кошница дето сондата е на едно збутано място и няма достъп до него съвсем ти се възхищавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charovna Публикувано 14 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2008 То не е сложно, но съм изненадан от желанието ти като жена да се занимаваш с такива неща.Ако е като на мойта кошница дето сондата е на едно збутано място и няма достъп до него съвсем ти се възхищавам. Имам да ти поясня нещо обаче!Не съм я демонтирала, а я откачих само/както ми написа VBI- следвам всичко, което ми е написал човека дословно/! Ако реша, някой ден да я махна, а той ще е съвсем скоро/тия дни около коледа/трябва да се запиша на курсове по йога ми се струва като знам къде е боцното туй чудо на техниката.няма да се възползвам от това Удоволствие ще го предоставя най- любезно на майстора дет ми смени предната л-сонда. Нека той се гъзурчи да си я сменя и да се сети, че нетрябва да му става навик,защото миналият месец я смени с някаква, която той препоръча. Не е тайна, че имам желание да се науча на някои работи, да не кажа доста/жена без работа = жив дявол/дори и на това къде точно се монтират л-сондите на кошниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 (Редактирано) Радвам се, че се е получило. Следващата стъпка е да замериш съпротивлението на термо-датчика на ЕКУ-то. Намира се закачен отстрани (от към шофьора) на главата на двигателя на пластмасовото черно тяло в което влиза горния дебел маркуч от радиатора. Там са 2 датчика един до друг - "син" и "сив". Трябва да загрееш колата до 90С, след което я гасиш и вадиш куплунга на "синия" датчик. С мултицед мериш колко ома показва. Ако е м/у 220-250 ома значи е в ред. Сутрин като запалите двигателя за 1-ви път на колко оборота работи? Какъв е горе долу разхода в момента в града? На този двигател му дават около 11/100 разход в града, но все пак зависи и на какви разстояния се кара - ако се кара по 2-3км в едната посока двигателя не може да загрее и съответно гори повече.Иначе самата л-сонда е завита за изпускателните тръби преди катализатора (първото гърне). Обикновено доста клеясва заради високата температура на която е изложена и затова ако се сменя е най-добре да се прави в сервиз. Все пак ако колата е все още с катализатор и е запушен е напълно възможно да гори много и да работи лошо двигател и затова не е лошо да се махне катализатора (преди да се сменя л-сондата и да се пробва) и да се сложи резонансно гърне на негово място, ако не е направено от предишния собственик вече . Редактирано 15 Декември 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecocekov Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Благодаря,все пак има развитие дано да е в положителна посока.Успех!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charovna Публикувано 15 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Радвам се, че се е получило. Следващата стъпка е да замериш съпротивлението на термо-датчика на ЕКУ-то. Намира се закачен отстрани (от към шофьора) на главата на двигателя на пластмасовото черно тяло в което влиза горния дебел маркуч от радиатора. Там са 2 датчика един до друг - "син" и "сив". Трябва да загрееш колата до 90С, след което я гасиш и вадиш куплунга на "синия" датчик. С мултицед мериш колко ома показва. Ако е м/у 220-250 ома значи е в ред. Сутрин като запалите двигателя за 1-ви път на колко оборота работи? Какъв е горе долу разхода в момента в града? На този двигател му дават около 11/100 разход в града, но все пак зависи и на какви разстояния се кара - ако се кара по 2-3км в едната посока двигателя не може да загрее и съответно гори повече.Иначе самата л-сонда е завита за изпускателните тръби преди катализатора (първото гърне). Обикновено доста клеясва заради високата температура на която е изложена и затова ако се сменя е най-добре да се прави в сервиз. Все пак ако колата е все още с катализатор и е запушен е напълно възможно да гори много и да работи лошо двигател и затова не е лошо да се махне катализатора (преди да се сменя л-сондата и да се пробва) и да се сложи резонансно гърне на негово място, ако не е направено от предишния собственик вече .Добре ще направя така както казваш! Всичко дословно ! Сутрин на първо палене държи 800-900 оборота и наден се кара между 50-70км и харчи между 13-14 на 100 градско/като се има в предвид, като закисне в задръстванията милата/Искам да ти кажа, че тази кола е уникално запазена както отвън,така и всичко в купето е просто перфектно за годинките. Предният собсвеник е доста съвестен и знам как се грижеше за тази глезла.А колкото се отнася за катализатора той не е сменян от както е пройзведена тая кукла /а вече е на 300 и кусур хиляди/Ще ти пиша какво е станало, но няма да е преди събота, защото чак тогава почиваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Тогава е възможно целия проблем да е от катализатора. Като го махнете, може да свържете отново л-сондата и да видите как ще работи и съответно да засечете разхода. Този разход 13-14/100 градско за който пишеш, може да се дължи на запушване на катализатора и л-сондата да е в ред . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Тогава е възможно целия проблем да е от катализатора. Като го махнете, може да свържете отново л-сондата и да видите как ще работи и съответно да засечете разхода. Този разход 13-14/100 градско за който пишеш, може да се дължи на запушване на катализатора и л-сондата да е в ред .И да сложите резонаторно гърне, че да не се молиш за 13 раход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2008 Мм баси как не се сетих,че може запушен катализатор да шашка сондата,а момичето писа,че е сменяна скоро........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charovna Публикувано 18 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2008 (Редактирано) Много Благодаря на Всички Ви за съветите и помоща, която ми оказахте! Редактирано 18 Декември 2008 от charovna Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2008 Оправи ли се колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charovna Публикувано 27 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 Оправи ли се колата?Здравей Nikieva! Весела коледа на всички! Ами нямя да те лъжа, нещата малко се пооправиха след като махнах катализатора/сложихме тръба, по нататък резонатор щото малко се поохарчихме по празниците/!Обаче ми направи впечатление че като загрее и дигне 70 градуса пак започват да играят, но не както преди/преди беше непоносимо/.Разхода ще го засичаме тепрва,но със сигурност по наблюденията ми до сега е намалял но цифри немога да дам,защото я напълних догоре и има още какво да папка!Мъжът ми вчера е карал и едвам успях да го изтръгна от волана/но каза че нямя нищо общо с преди/За жалост обаче е позабърсал една "спяща Красавища" на едно от кръстовищата в квартала. Нищо и няма слава бого само малко е посвалил боята откъм декоративната решетка Хайде чао от мен за сега!Весело изкарване на Празниците и умната! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts