Jump to content

Когато оборотите паднат и разхода на гориво се качи?????


charovna

Recommended Posts

Сега остава да кажеш, че ти я откачи сондата.

Ами не виждам какво сложно има в това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не виждам какво сложно има в това?

То не е сложно, но съм изненадан от желанието ти като жена да се занимаваш с такива неща.

Ако е като на мойта кошница дето сондата е на едно збутано място и няма достъп до него съвсем ти се възхищавам. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е сложно, но съм изненадан от желанието ти като жена да се занимаваш с такива неща.

Ако е като на мойта кошница дето сондата е на едно збутано място и няма достъп до него съвсем ти се възхищавам. :hilezh:

Имам да ти поясня нещо обаче!

Не съм я демонтирала, а я откачих само/както ми написа VBI- следвам всичко, което ми е написал човека дословно/! Ако реша, някой ден да я махна, а той ще е съвсем скоро/тия дни около коледа/трябва да се запиша на курсове по йога ми се струва като знам къде е боцното туй чудо на техниката.

няма да се възползвам от това Удоволствие ще го предоставя най- любезно на :hilezh: майстора дет ми смени предната л-сонда. Нека той се гъзурчи да си я сменя и да се сети, че нетрябва да му става навик,защото миналият месец я смени с някаква, която той препоръча.

Не е тайна, че имам желание да се науча на някои работи, да не кажа доста/жена без работа = жив дявол/дори и на това къде точно се монтират :hilezh: л-сондите на кошниците :hilezh:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се е получило. Следващата стъпка е да замериш съпротивлението на термо-датчика на ЕКУ-то. Намира се закачен отстрани (от към шофьора) на главата на двигателя на пластмасовото черно тяло в което влиза горния дебел маркуч от радиатора. Там са 2 датчика един до друг - "син" и "сив". Трябва да загрееш колата до 90С, след което я гасиш и вадиш куплунга на "синия" датчик. С мултицед мериш колко ома показва. Ако е м/у 220-250 ома значи е в ред. Сутрин като запалите двигателя за 1-ви път на колко оборота работи? Какъв е горе долу разхода в момента в града? На този двигател му дават около 11/100 разход в града, но все пак зависи и на какви разстояния се кара - ако се кара по 2-3км в едната посока двигателя не може да загрее и съответно гори повече.

Иначе самата л-сонда е завита за изпускателните тръби преди катализатора (първото гърне). Обикновено доста клеясва заради високата температура на която е изложена и затова ако се сменя е най-добре да се прави в сервиз. Все пак ако колата е все още с катализатор и е запушен е напълно възможно да гори много и да работи лошо двигател и затова не е лошо да се махне катализатора (преди да се сменя л-сондата и да се пробва) и да се сложи резонансно гърне на негово място, ако не е направено от предишния собственик вече :bia: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се е получило. Следващата стъпка е да замериш съпротивлението на термо-датчика на ЕКУ-то. Намира се закачен отстрани (от към шофьора) на главата на двигателя на пластмасовото черно тяло в което влиза горния дебел маркуч от радиатора. Там са 2 датчика един до друг - "син" и "сив". Трябва да загрееш колата до 90С, след което я гасиш и вадиш куплунга на "синия" датчик. С мултицед мериш колко ома показва. Ако е м/у 220-250 ома значи е в ред. Сутрин като запалите двигателя за 1-ви път на колко оборота работи? Какъв е горе долу разхода в момента в града? На този двигател му дават около 11/100 разход в града, но все пак зависи и на какви разстояния се кара - ако се кара по 2-3км в едната посока двигателя не може да загрее и съответно гори повече.

Иначе самата л-сонда е завита за изпускателните тръби преди катализатора (първото гърне). Обикновено доста клеясва заради високата температура на която е изложена и затова ако се сменя е най-добре да се прави в сервиз. Все пак ако колата е все още с катализатор и е запушен е напълно възможно да гори много и да работи лошо двигател и затова не е лошо да се махне катализатора (преди да се сменя л-сондата и да се пробва) и да се сложи резонансно гърне на негово място, ако не е направено от предишния собственик вече ;) .

Добре ще направя така както казваш! Всичко дословно !

Сутрин на първо палене държи 800-900 оборота и наден се кара между 50-70км и харчи между 13-14 на 100 градско/като се има в предвид, като закисне в задръстванията милата/

Искам да ти кажа, че тази кола е уникално запазена както отвън,така и всичко в купето е просто перфектно за годинките. Предният собсвеник е доста съвестен и знам как се грижеше за тази глезла.А колкото се отнася за катализатора той не е сменян от както е пройзведена тая кукла /а вече е на 300 и кусур хиляди/

Ще ти пиша какво е станало, но няма да е преди събота, защото чак тогава почиваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава е възможно целия проблем да е от катализатора. Като го махнете, може да свържете отново л-сондата и да видите как ще работи и съответно да засечете разхода. Този разход 13-14/100 градско за който пишеш, може да се дължи на запушване на катализатора и л-сондата да е в ред :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава е възможно целия проблем да е от катализатора. Като го махнете, може да свържете отново л-сондата и да видите как ще работи и съответно да засечете разхода. Този разход 13-14/100 градско за който пишеш, може да се дължи на запушване на катализатора и л-сондата да е в ред :) .

И да сложите резонаторно гърне, че да не се молиш за 13 раход. :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Благодаря на Всички Ви за съветите и помоща, която ми оказахте!

:):unsure::bia::lol::lol::bia::bia::bia::bia:

Редактирано от charovna
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Оправи ли се колата?

Здравей Nikieva!

Весела коледа на всички!

Ами нямя да те лъжа, нещата малко се пооправиха след като махнах катализатора/сложихме тръба, по нататък резонатор щото малко се поохарчихме по празниците/!

Обаче ми направи впечатление че като загрее и дигне 70 градуса пак започват да играят, но не както преди/преди беше непоносимо/.

Разхода ще го засичаме тепрва,но със сигурност по наблюденията ми до сега е намалял но цифри немога да дам,защото я напълних догоре и има още :musik: какво да папка!

Мъжът ми вчера е карал и едвам успях да го изтръгна от волана/но каза че нямя нищо общо с преди/

За жалост обаче е позабърсал една "спяща Красавища" на едно от кръстовищата в квартала. Нищо и няма слава бого само малко е посвалил боята откъм декоративната решетка :bia:

Хайде чао от мен за сега!

Весело изкарване на Празниците и умната!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...