psirus Публикувано 23 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2008 Здравейте, колеги!От вчера се появи следният проблем: на бензин на ниски обороти работи с прекъсване, а на газ на много високи обороти, като на дълъг път поддържа 80 километра без да съм натиснал педала за газта. На какво може да се дължи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 24 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2008 АБТ моно ли беше 90кс или греша.Иначе тоя номер с подържането на скорост без да даваш газ става на 1 или 2 втора скорост на 5-та не съм пробвал.Според мен сигурно смуче въздух от някаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psirus Публикувано 24 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2008 АБТ моно ли беше 90кс или греша.Иначе тоя номер с подържането на скорост без да даваш газ става на 1 или 2 втора скорост на 5-та не съм пробвал.Според мен сигурно смуче въздух от някаде.Да, моно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 24 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2008 На мен ми се е случвало това с високите обороти на ауди 1.6 карбуратор,но когато да кажем дам от 4-та на 3-та,или от 5-та на 4-та,беше нещо от жилото на газта щото при рязко натискане на педала се оправяше.А нестабилната работа на ниски обороти може да бъде вследствие на няколко неща,но си погледни капачката на делкото,и палеца - може да са за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 24 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2008 За начало пробваи да махнеш акумулатора за един час и пробваи как е.Ако не се оправи виж стъпковото моторче и дюзата да не позапушена.Ланбда сонда също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psirus Публикувано 26 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2008 Здравейте, колеги. Проблемът се оказа в моторчето за празен ход - има счупени елементи. Въпросът е там, че ми искат доста стабилна цена (от Стара Загора съм) - 230 лв в АвтоХит, 200 лева в някакъв друг магазин . Въпросът ми е знаете ли колко долу - горе вървят, защото тези цени са прекалено надути - това е просто едно обикновено моторче в крайна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 26 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2008 Мисля че бяха от порядъка на 140-150 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 26 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2008 (Редактирано) Даже и моторче не е, ами електромагнитен клапан със себестойност не повече от 5 лева. Ама са скъпи, мама им стара. За АБК двупиновото (по евтиното - има и с 4 пина, то е май към 400) е 250 лева. Търси по моргите - по към 60-тина кинта са - поне за АБК, предполагам, че твоето и то е някъде там. Редактирано 26 Декември 2008 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psirus Публикувано 26 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2008 Струва ми се, че и без това двигателче ще се живее - махнах го, вдихнах оборотите и единствената разлика е, че сега при палена трябва да натисна 1 път педала на газта, за да си вдигне оборотите двигателят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 26 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2008 Струва ми се, че и без това двигателче ще се живее - махнах го, вдихнах оборотите и единствената разлика е, че сега при палена трябва да натисна 1 път педала на газта, за да си вдигне оборотите двигателят. Mоля те (най-добронамерено), не изпитвай самодоволство от това, че си изключил моторчето и сега само трябва да натискаш педала на газта, за да запали.Ако продължаваш да караш така, ще се наиграеш много лошо - най-малко ще се ошашка ЕКУ-то и ще почнеш да гаснеш по кръстовищата като задавена жигула.Намери си едно вторта ръка, ако нямаш пари за ново, и го сложи - монтажът и демонтажът, както може би сам си се уверил, са елементарни.пп - очаквай включване от КУРО - да ти обясни за моторчето и изобретеното то теб нововъведение, като си го махнал. Айде весело - аз отивам да пийнем малко в едно ресторантче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psirus Публикувано 26 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2008 (Редактирано) Mоля те (най-добронамерено), не изпитвай самодоволство от това, че си изключил моторчето и сега само трябва да натискаш педала на газта, за да запали.Ако продължаваш да караш така, ще се наиграеш много лошо - най-малко ще се ошашка ЕКУ-то и ще почнеш да гаснеш по кръстовищата като задавена жигула.Намери си едно вторта ръка, ако нямаш пари за ново, и го сложи - монтажът и демонтажът, както може би сам си се уверил, са елементарни.пп - очаквай включване от КУРО - да ти обясни за моторчето и изобретеното то теб нововъведение, като си го махнал. Айде весело - аз отивам да пийнем малко в едно ресторантче. Всъщност не знам дали това е наистина стъпково моторче... или нещо друго...Я направо кажете какво е, защото това, което виждам на снимки като стъпково моторче се различава от частта, която свалихПридърпваше ми педала на газта и регулираше оборотите... Редактирано 26 Декември 2008 от psirus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hill72 Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 Да това е стъпковото моторче. Има с 4 и 6 пина както ти е писал колегата. Направи диагностика на колата, че може да е от друго и да шашка моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psirus Публикувано 27 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 Да това е стъпковото моторче. Има с 4 и 6 пина както ти е писал колегата. Направи диагностика на колата, че може да е от друго и да шашка моторчето.От моторчето е - има строшени съби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване