stefanoo Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Здравейте,от 10 дена съм собственик на Ауди А6 ,2.7,180 коня. 2007Бих искал да споделя перипетиите ми от деня в който купих колата ,и естествено "джамбазина"от автокъщата на Горубляне от която купих колата , магьоснически направи така че нищо да не свети по таблото на колата при купуването и.Минахме дори през тест в сервиз и т.н. Колата беше перфектна ! Вечерта на същия ден светнаха двете лапички /които по късно разбрах че това е така наречената 2 ра степен на задръстване на DPF Филтъра./Което значи че няма как да е станало за само за деня в който аз я купих, минало е първата степен на запушване и т.н/Върнах се в сервиза пак на Горубляне където бяха направили теста да ги попитам как е възможно това. Отговора беше че наистина е доста странно ..,може да филтъра,може да е някаква клапа за въздуха...Посъветваха ме да изляза извънградско да покарам и евентуално да се прочисти филтъра /Ако се окаже че е от него/Веднага искам да кажа че в съшност колата беше минала в "сервизен режим" няма тяга..не върви.. и можете да си представите как се чувствах..Заминах така..за Гърция където до там и обратно изминах "мъчително" 700км ,но филтъра така и не се почисти !Започнах да чета по форуми както и минах още един тест в сервиз. Вариантите бяха или е запушен DPF филтъра или имаше вариант да е от клапите за въздух към турбото !! Разбира се както разбрах ,вече има "лек" у нас , преобразува се софтуера на колата ,да не "търси"датчиците за филтъра и се премахва физически вътрешността на филтъра./ някаква керамика /която евентуално може и да се продаде поради ценните вещества вътре .Позвъних на фирма за "оправяне"на софта и премахването..Повечето фирми на които звъннах с готовност ми казаха е "Да, трябва да се махне веднага на цени от 400-800лв". Единствено вероятността да не е от филтъра проблема а от клапите ме накара да реша точно преди махането му все пак да си запиша час в Порше/Ауди България. Пътя към Калотино.Бях решил там да направя само диагностиката след което ако потвърдят проблема да се върна във фирмата за премахването и "оправянето"на софта . Разбира се във Ауди/Порше няма вариант за преобразуване на софта и т.н там просто в случай че е късно за почистването /тоест си вече във 3та фаза на замърсяване / просто се сменя с нов на цена около 3000лв !!И тъкмо в момента когато ми казаха че не станало с регенерацията на място в сервиза , и излязоха извънградско с колата ми и включен софтуер /без да ме питат../ аз реших че както съм чувал , гледат да "свършат"колкото може повече работа по колата ти...И се ядосах доста , момчетата от сервиза се върнаха и съответно проблема беше решен !! Платих точно 99лв.55лв. регенерация на филтъра и 27лв диагностика +ДДС. Не мога да ви опиша какво облекчение почуствах ,особено когато се качих на колата и в съшност за първи път от както купих колата успях дори и в градски условия да усетя голямото удоволствие !И се размина с премахване на филтър,софтуери и т.н и "усложливи" сервизи....Ако не друго, то..проучих всички варианти..от почистването с препарати /което не препоръчвам/, до все пак варианта с премахването !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 А взе ли си инструкция от Порше за ДПФ регенерация? При първа степен на задръстване се индикира на таблото и трябва да караш 10 ина мин с над 1600 оборота и поне 60км/ч. При следващо ниво трябва активна регенерация, тъй като колата влиза в авариен режим (както при теб) и не 700 ами 1700 км няма са го оправят - само може да навреди на колата. Активната регенерация може да си я направиш и сам с Ваг ком кабел, но по-добре да не я допускаш. При трета степен на зацапване филтъра трябва да се подмени или премахне. За да минимизираш риска от чести запушвания карай само с по-скъпата нафта на ОМВ или ШЕЛ. Всички по-евтини нафти и градските задръствания водят до по-честото му запушване. (Има още две теми за ДПФ на А6 4f които също може да са полезни) Между другото, ако нафтата е била скапана между първа и втора степен на задръстване, времето е много малко и може да стане още същия ден от мното работа на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanoo Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Да, взех инструкцията от Порше . Наливам от по скъпата нафта на Шел за сега . Благодаря за съветаПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanoo Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 Днес се случи нещо странно , колата изгасна по моя вина на два пъти, и тъй като явно избързах със запалването и/тоест не изчаках да изгаснат светлините /тъй като ме чакаха коли. Запалих колата ,тръгнах и какво да видя..пак светнала лампата за двигателчето..или с други думи вероятно първа степен на запушване !? Възможно ли е това ? Вчера направихме прословутата активна регенерация !?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinof Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Как то с отцом искали фильмы в хорошем качестве и нашли новый сайт бесплатно фильмы hd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 При светнал ДПФ на таблото как може да се регенерира, за да се изчисти освен отиване в сервиз или каране. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts