gogobogogogo Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 (Редактирано) Здравейте, вчера слизам до колата, а тя е А6 с5 2.5TDI 2001г., и какво става няма никой, няма ток да се отвори даже централното, акумолатора на нула, а е нов на 2 месеца. Отварям капака и под капака се чува нещо църка, по принцип след време спира, но явно не всеки път. Най накрая спря като натиснах спирачката. Какво може да е това и как може да се отстрани, че голям зор с това зареждане. Ако някой го е имам този проблем или е чувал за това моля да каже!!! Редактирано 29 Декември 2008 от gogobogogogo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi2828 Публикувано 1 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2009 Колега оттечката се търси така -окачаш минуса на акумолатора ,като преди това си заключил колата , застопоряваш на зотворено положение ключалката на багажника и предна дясна врата ако бушоните са ти в жабката , ако са под предния капак датчика за предния капак - след това свързваш Едната сонда на мултицета към минусовата клемата на акомулатора, а другата към откачения кабел ,включваш мултицета на ампери и чакаш един час да заспи колата, ако ти показва по голяма консумация започваш да вадиш бушоните един по един и гледаш от коя верига ще ти падне консумациятаи там търси причината. В случай че няма оттечка си възбуди добре акумолатора с устройство за зареждане виж си алтернатора да се свали и да се прегледа да се почисти има и плочки с четки ,които дават по добро зареждане,също така откачи плюса на алармата и виж как ти е кансумацията без нея , защото алармите имат акумолаторче което когато замине дава на късо. Ако не се справиш сам ,Отиди при добри алармаджии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ILIAN.GYRDEVSKI Публикувано 6 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2009 Здравейте, вчера слизам до колата, а тя е А6 с5 2.5TDI 2001г., и какво става няма никой, няма ток да се отвори даже централното, акумолатора на нула, а е нов на 2 месеца. Отварям капака и под капака се чува нещо църка, по принцип след време спира, но явно не всеки път. Най накрая спря като натиснах спирачката. Какво може да е това и как може да се отстрани, че голям зор с това зареждане. Ако някой го е имам този проблем или е чувал за това моля да каже!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogogogo Публикувано 23 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2009 Значи всеки вдига рамене и казва че няма как да открие проблема.Бихте ли ме посъветвали къде в Бургас да отида при майстор който може да оправи този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 24 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 ха и аз го имам това цъкане по някогатова е помпата на ABS-са,нещо и става понякогаи като натиснеш спира4ка спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 Ами ,е по- горе е описан точния метод за тестване за утечки,не успя ли да установиш консуматора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogogogo Публикувано 24 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 (Редактирано) значи това църкане е от дизеловата помпа но тя е наред и църкането спира като натисна един или два пъти спирачката.но интересното е че това църкане се получава когато колата е в покой заключена и то когато си иска но винаги спира когато натисна спирачка Редактирано 24 Януари 2009 от gogobogogogo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogobogogogo Публикувано 24 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 проблема решен ударен кабел и затова е окъсявало към помпата.благодаря на всички за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts