Jump to content

Колата "забива" по време на движение


martuk

Recommended Posts

Появява се странен проблем. Както си карам нормално колата загубва мощност, не се ускорява, като спра на светофар се чуди дали да изгасне. Тръгването още по-зле, все едно съм включил на пета. След доста псувни и нерви установих, че като "рестартирам" колата всичко се оправя. Рестарта представлява просто завъртам на ключа и после пак го връщам на контакт, като съм на скорост пак си пали и хуква и става като нова. Ходих на сервиз да я прегледат на компютър. Каза човека, че по тоците всичко е ОК -свещи, кабели, ламда сонди и т.н. само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. Нямаше идея от какво се получава това.

Според мен поради някаква причина инжекциона забива и започва да подава грешно бензина и като го ресетна и пак влиза в час. Може ли това да е от детонационния датчик (не ми се дават 100лв само за проба). Някакви други идеи ако има някой са добре дошли :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам същия проблем но само в ниските и то докато загрее.Някои казват дебитомер, други бензинова помпа и аз не знам чакам проблема да стане по сериозен защото няма добри диагностици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да си бутал добавка в горивото ? Миналата седмица видях на пежо 406 купе пича си сипал 100 октанов + 1 шипенце добавка да продуха, Симптомиите бяха като твойте както казваше той, та резултата беше задръстени двата филтера единия който е с гъбичка и другия преди двигателя в който има магнит за металните частици и двата заминаха в кофата а целия резервоар с 100 октановия имаше цвят по тъмен от кафето ( трябваше да го снимам не бях виждал такова нещо).... източиха го , нови филтри и стана чудо върви на пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Beor не съм слагал добавки, но пък и горивния филтър не съм сменял. Мислех си, че ако е запушен, постоянно ще върви зле и няма да се оправя с рестарт. Може би все пак е добре да го сменя, колата я карам от 2003-а и нямам спомен да съм го сменял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне го провери а и фани направо си купи нов щом не си го сменял от 5-6 години не е повече от 15 лв и то от Порше ако го земеш , и се надявай да е това да не е нещо по сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. Нямаше идея от какво се получава това.

Колега предполагам,че проблема е в този датчик,защото и моята се държи по същия начин понякога и ми дава грешка точно за него.А наистина ли струва 100 лева?

Редактирано от denev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. :hilezh:

ами този датчик променя цетровката -връща или дава предварение. Ако не работи не знам точно къкъв ще е ефекта но е доста вероятно да е от него

когато изгасиш и запалиш тези данни вероятно се нулират.

мой си разсъждения.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди време имах такъв проблем, понякога като подавах газ колата вместо да се ускори забиваше. Направо си беше опасно на кръстовищата защото уж преценяваш че има време да минеш но колата забие, забавя те и....

Ходих на диагностика - всичко си беше наред. Човека каза да направим нещо като за последен опит понякога давало резултат - извади всички букси и ги закопча на ново

Колкото и да не ми се вярваше(защото те си бяха перфектно влезнали, поне на пръв поглед) ТОВА ДАДЕ ЖЕЛАНИЯ РЕЗУЛТАТ. КОЛАТА СЕ ОПРАВИ

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди време имах такъв проблем, понякога като подавах газ колата вместо да се ускори забиваше. Направо си беше опасно на кръстовищата защото уж преценяваш че има време да минеш но колата забие, забавя те и....

Ходих на диагностика - всичко си беше наред. Човека каза да направим нещо като за последен опит понякога давало резултат - извади всички букси и ги закопча на ново

Колкото и да не ми се вярваше(защото те си бяха перфектно влезнали, поне на пръв поглед) ТОВА ДАДЕ ЖЕЛАНИЯ РЕЗУЛТАТ. КОЛАТА СЕ ОПРАВИ

Успех !

При мен симптомите са същите. Ще извадя и напръскам всички букси и контакти с WD40 и дано да се подобри положението. В това студено и мокро време не ми се заляга да сменям горивния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що напръсках повечето букси със WD40 (някои не можах защото бяха на много зачукано място). В резултат на това сега колата върви идеално. Карях я само 10тина километра, но по начин който преди водеше до забиване или загуба на мощност - сега е без проблеми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем.но само от 2500 до 3000 оборота и нз какво да правя колата е б4 2 инжекция газ бензин .колата прекъсва на БЕНЗИН.Ако може да ми помогнете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що напръсках повечето букси със WD40 (някои не можах защото бяха на много зачукано място). В резултат на това сега колата върви идеално. Карях я само 10тина километра, но по начин който преди водеше до забиване или загуба на мощност - сега е без проблеми :hilezh:

Здравеите и от мен.Моият дв.сьшто е АДА 1.6 (колата е само на безин)отначало се усешташе забиване (ако закрепиш газта точно на тези обороти го прави постояно)само между 2500 и 2700об. при изкачване на наклон наи силно се усешта,от скору вече го има и някаде преди 2000об. иначе колата няма проблеми варви но ме дразни.Смених горивния филтар но няма разлика,кадесе намира този детонационен датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои букси пръскахте, колеги?

Ами отваряш капака и дето видиш букса вадиш и пръскаш. Аз така направих. Наблегнах на тези около въздушния филтър (на дебитомера и около него), че ми се струват по-важни. По самия двигател има разни нацъкани ама е голям зор да се вадят и направих само една от четири. Провери си също малките маркучлета около въздушния филтър, те са за някакви вакууми и щуротии. Ако са напукани и даже цепнати дебитомера се бърка, а от там и инжекциона. При мен едното се беше цепнало и колата като я запаля и първите 2-3 минути едва работи на празни обороти. В магазина казаха, че маркуча струва 130лв (20 санта има няма), теглих им една и си го оправих сам. Резнах го по сцепеното място и му направих муфа от спринцовка (само това ми пасна като диаметър пък и е доста тънко) стегнах го с две скобички и стана като заводско. Колата веднага и се оправиха оборотите. А пък сега и тези хави като ги напръсках стана съвсем добре работата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...