martuk Публикувано 17 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2009 Появява се странен проблем. Както си карам нормално колата загубва мощност, не се ускорява, като спра на светофар се чуди дали да изгасне. Тръгването още по-зле, все едно съм включил на пета. След доста псувни и нерви установих, че като "рестартирам" колата всичко се оправя. Рестарта представлява просто завъртам на ключа и после пак го връщам на контакт, като съм на скорост пак си пали и хуква и става като нова. Ходих на сервиз да я прегледат на компютър. Каза човека, че по тоците всичко е ОК -свещи, кабели, ламда сонди и т.н. само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. Нямаше идея от какво се получава това.Според мен поради някаква причина инжекциона забива и започва да подава грешно бензина и като го ресетна и пак влиза в час. Може ли това да е от детонационния датчик (не ми се дават 100лв само за проба). Някакви други идеи ако има някой са добре дошли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 17 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2009 На кой мотор е това колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 17 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2009 (Редактирано) АБК вероятно Редактирано 17 Януари 2009 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martuk Публикувано 17 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2009 Мотора е ADA 1.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata666 Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Имам същия проблем но само в ниските и то докато загрее.Някои казват дебитомер, други бензинова помпа и аз не знам чакам проблема да стане по сериозен защото няма добри диагностици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Случайно да си бутал добавка в горивото ? Миналата седмица видях на пежо 406 купе пича си сипал 100 октанов + 1 шипенце добавка да продуха, Симптомиите бяха като твойте както казваше той, та резултата беше задръстени двата филтера единия който е с гъбичка и другия преди двигателя в който има магнит за металните частици и двата заминаха в кофата а целия резервоар с 100 октановия имаше цвят по тъмен от кафето ( трябваше да го снимам не бях виждал такова нещо).... източиха го , нови филтри и стана чудо върви на пушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martuk Публикувано 30 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Beor не съм слагал добавки, но пък и горивния филтър не съм сменял. Мислех си, че ако е запушен, постоянно ще върви зле и няма да се оправя с рестарт. Може би все пак е добре да го сменя, колата я карам от 2003-а и нямам спомен да съм го сменял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Поне го провери а и фани направо си купи нов щом не си го сменял от 5-6 години не е повече от 15 лв и то от Порше ако го земеш , и се надявай да е това да не е нещо по сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 (Редактирано) само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. Нямаше идея от какво се получава това.Колега предполагам,че проблема е в този датчик,защото и моята се държи по същия начин понякога и ми дава грешка точно за него.А наистина ли струва 100 лева? Редактирано 30 Януари 2009 от denev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n_mitko Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. ами този датчик променя цетровката -връща или дава предварение. Ако не работи не знам точно къкъв ще е ефекта но е доста вероятно да е от негокогато изгасиш и запалиш тези данни вероятно се нулират.мой си разсъждения..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A80 Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 И аз преди време имах такъв проблем, понякога като подавах газ колата вместо да се ускори забиваше. Направо си беше опасно на кръстовищата защото уж преценяваш че има време да минеш но колата забие, забавя те и....Ходих на диагностика - всичко си беше наред. Човека каза да направим нещо като за последен опит понякога давало резултат - извади всички букси и ги закопча на новоКолкото и да не ми се вярваше(защото те си бяха перфектно влезнали, поне на пръв поглед) ТОВА ДАДЕ ЖЕЛАНИЯ РЕЗУЛТАТ. КОЛАТА СЕ ОПРАВИУспех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martuk Публикувано 2 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 И аз преди време имах такъв проблем, понякога като подавах газ колата вместо да се ускори забиваше. Направо си беше опасно на кръстовищата защото уж преценяваш че има време да минеш но колата забие, забавя те и....Ходих на диагностика - всичко си беше наред. Човека каза да направим нещо като за последен опит понякога давало резултат - извади всички букси и ги закопча на новоКолкото и да не ми се вярваше(защото те си бяха перфектно влезнали, поне на пръв поглед) ТОВА ДАДЕ ЖЕЛАНИЯ РЕЗУЛТАТ. КОЛАТА СЕ ОПРАВИУспех !При мен симптомите са същите. Ще извадя и напръскам всички букси и контакти с WD40 и дано да се подобри положението. В това студено и мокро време не ми се заляга да сменям горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martuk Публикувано 5 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Току що напръсках повечето букси със WD40 (някои не можах защото бяха на много зачукано място). В резултат на това сега колата върви идеално. Карях я само 10тина километра, но по начин който преди водеше до забиване или загуба на мощност - сега е без проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2015 Публикувано 9 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2009 Аз имам същия проблем.но само от 2500 до 3000 оборота и нз какво да правя колата е б4 2 инжекция газ бензин .колата прекъсва на БЕНЗИН.Ако може да ми помогнете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrebg Публикувано 10 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2009 Кои букси пръскахте, колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Denchev Публикувано 10 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2009 Току що напръсках повечето букси със WD40 (някои не можах защото бяха на много зачукано място). В резултат на това сега колата върви идеално. Карях я само 10тина километра, но по начин който преди водеше до забиване или загуба на мощност - сега е без проблеми Здравеите и от мен.Моият дв.сьшто е АДА 1.6 (колата е само на безин)отначало се усешташе забиване (ако закрепиш газта точно на тези обороти го прави постояно)само между 2500 и 2700об. при изкачване на наклон наи силно се усешта,от скору вече го има и някаде преди 2000об. иначе колата няма проблеми варви но ме дразни.Смених горивния филтар но няма разлика,кадесе намира този детонационен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martuk Публикувано 11 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 Кои букси пръскахте, колеги?Ами отваряш капака и дето видиш букса вадиш и пръскаш. Аз така направих. Наблегнах на тези около въздушния филтър (на дебитомера и около него), че ми се струват по-важни. По самия двигател има разни нацъкани ама е голям зор да се вадят и направих само една от четири. Провери си също малките маркучлета около въздушния филтър, те са за някакви вакууми и щуротии. Ако са напукани и даже цепнати дебитомера се бърка, а от там и инжекциона. При мен едното се беше цепнало и колата като я запаля и първите 2-3 минути едва работи на празни обороти. В магазина казаха, че маркуча струва 130лв (20 санта има няма), теглих им една и си го оправих сам. Резнах го по сцепеното място и му направих муфа от спринцовка (само това ми пасна като диаметър пък и е доста тънко) стегнах го с две скобички и стана като заводско. Колата веднага и се оправиха оборотите. А пък сега и тези хави като ги напръсках стана съвсем добре работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване