Sir T Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Sir TЕдин въпрос. Тези съединители не действат ли като спирачки? Какво имам предвид. От кардана идва 100% тяга/въртящ момент, в нормално положение диференциала я разпределя 50/50 между колелата. В един момент, електрониката "решава", че на лявото колело за нужни 60% тяга, десният съединител спира дясното колело с 10% така тягата се прехвърля на лявото и съотношението става 60/40.Двата съединителя имат единствено за цел да увеличат въртенето към колелото. Технологично няма как да го забавят. Просто увеличават подадената от диференциала сила, но не за сметка на другото колело. Представи си, че хипотетично и двата съединителя (левия и десния) се активират едновременно би следвало задните колела да получат вместо 100% мощност идваща от кардана - 120%. Самият диференциал между тези съединители си работи като нормален диференциал, намесата идва след вече свършената от него работа. Мисля, че снимките изобразяват добре схемата просто трябва да ги огледаш добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Зарежете теорията.. я кажете това Ауди на писта няма ли да е много добро??? Ами чакам с нетърпение да ми попадне в ръцете едно такова. Съдейки по резултата в X6 би следвало да е доста приятно за шофиране. За съжаление масово поканените по официални тест драйвове или не могат да шофират пълноценно автомобилите, или са емоционално заинтересовани от подаръците, а технологично вникват в автомобилите, чак след като им се връчат прес-пакетите със сдъвкана и изплюта информация. Та ще се наложи да търсим алтернативни варианти .. не че няма да ги намерим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Според мен идеята е същата, просто се управлява от компютър.ако беше същата, то нямаше да е нещо специално. Наистина, се загледай в картинките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 не мощност, въртящ момент. Влади го обясни много добре по-горе с велосипеда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 (Редактирано) Значи се забавя въртенето на колелото. Тоест на външното колело хем трябва да се увеличат оборотите (заради по-дългият път който изминава, от вътрешното) хем му се увеличава въртящият момент. А мощност=обороти Х въртящ момент.Къде бъркам?Същото нещо се чудех и аз. Как така оборотите не се променят, а въртящият момент се увеличава?Perpetuum mobile!?!?!Кое е списанието на Sir T? Много бих се зарадвал ако се е появило нещо на българския пазар, което да си струва четенето. Не че Autobild & AMS лошо преписват от немските си майки, но платените статии си личат отдалече. (Още помня октомврийската статия за GLK в българския АМС ) Редактирано 5 Февруари 2009 от chaos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 (Редактирано) Как оборотите не се променят, а мощноста да? Скоростната кутия и венците на колелото не са ли достатъчен пример или просто аз не вдявам като вас? Редактирано 6 Февруари 2009 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 Моля всички колеги, чийто постове вече липсват тук, да ме извинят. Орязах темата за да стане максимално лесна за четене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts