sebastian Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Здравейте колеги!Имам проблем с централното заключване или по точно с компресорчето което създава вакума,в платката нямам проблем.Интересува ме по точно с какво друго компресорче е съвместимо мойто за да го заменя.Колата е А4 1.8Т Авант 1996г с комфорт на ел.стъклата.До колкото се запознах от намереното тук подразбрах че от Пасат 2 ставало,но не разбрах точно само компресорчето ли?И дали ще има кой знае какво преправяне или само презапояване на кабели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 И аз преди време бях в твоята ситуация колега... моят проблем беше следния:Чупи се едната ламелка(беше станала на сол),след което задира и се чупи роторчето.Останалите 3 ламелчета ги хвърлих.Платката за светлините беше здрава,бучи известно време,но не заключва... ако е това си за нова помпичка.Помпичките от 80-ките и от Пасатите(2-ките) са същите.НО имай в предвид следното-ако решиш да си взимаш 2ра ръка гледай буксите,че има някои които са с 2,има и с 3.На теб ти трябва тази с 3 ако не се лъжа,но провери за всеки случай.Това е от мен,надявам се да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m2595 Публикувано 29 Март 2009 Доклад Share Публикувано 29 Март 2009 Колега, да не би централното да бачка по-дълго от нормалното, да издава странни звуци при работа, такива работи стават ли при теб? Ако да, значи най-вероятно ти се е счупила графитената плочка, намираща се над моторчето, под платката на централното. Чест проблем при централните на А4 е. Самата плочка(същия вид) я има в централните и на Голф2/3, Пасат2/3 и т.н. Моята се беше счупила и си взех такава плочка от едно старо центр. от Голф 3(но не издържа дълго време). Надявам се да съм помогнал! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 30 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 При мен със сигурност не са счупени графитните плочки,защото съм разглобявал помпичката.Струва ми се че самото роторче задира, защото един път му капнах малко масълце и се оправи,но времено.Сега ме интересува по точно от какъв модел кола да си взема помпичка,нали все пак ще е втора ръка и се чудя от кой модел кола ще ми е по надеждна или всичко е на сляпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby85 Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 на моята А3 ка като си я взех го нямаше моторчето ама от голф 3ка черната кутия става за ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 30 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 (Редактирано) А може ли да ми кажете някаква цена за втора ръка съответно за Пасат2,Голф 3,Ауди 80 защото нали се сещате че като кажа че е за Ауди А4 и ще гледат да ми удерат кожата.И има ли значение колата с колко врати е( 3 или 5 ) Редактирано 30 Март 2009 от sebastian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 един колега беше писал по тая тема и казва че броя на вратите има значение за функциите на конфорта,аз мисля че не трябва в моторчето да има разлика но нека някой който знае да каже.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 30 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 А някакви цени все пак някой да знае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 А някакви цени все пак някой да знае?Аз си взех от Пасат 2 за 40лв.мин година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 А някакви цени все пак някой да знае?Аз си взех от Пасат 2 за 40лв.мин година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 31 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Благодаря за съветите!Ще се ходи по моргите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 13 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Да обобщя какво стана!Взех централно управление от VW,помпичките за вакум са едни и същи с изключение на изхода за въздух(подлежи на преправяне)До тук всичко е просто перфектно,да но за тези които имат проблем с помпичката.При мен се оказва друг проблема,вече започвам да си мисля че е в платката.Един път работи един път не Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 14 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 Следя темата, щото и аз съм така. При мен познавам дали ще сработи централното ако ми светне лампата в купето. Не светне ли - няма централно Така я взех и още не съм отварял да я гледам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebastian Публикувано 15 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 Е то и при мен е така.Няма ли кой да подскаже малко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 Лоши контакти в буксите, графитен прах по платката, проблем в самата платка. Пробвай със здрава централа как ще е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pin4bull Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 пичаго свали помпата от задния калник (десен) разглабяш сам и там дето влиза буксата (самите крачета) пре запояваш и ште си чук имах същия гаден проблем, това важи ако като я заключиш и се заслушаш помпата върти (от зад на калника ухото слагаш и слушаш), а пък не заключва...... няма защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
takovator Публикувано 30 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2009 И аз от една година съм така. Когато иска работи, когато не ще - не ще.Днес я разглобих за да видя какво толкова се пъне.Оказа се, че две от спойките на контактите на релето, което управлява моторчето са спукани и оттам идва проблема.Засега работи, ама и преди работеше от време на време. Така че тестовете продължават :-)Имал съм подобен случай и с управлението на огледалата.Това май ще излезе основен недостатък за по-старите автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts