Jump to content

A4 1,8T-за водното охлаждане на турбото


nokiavectra

Recommended Posts

Здравейте,

Имам следният проблем. На турбото ми е премахнато водното охлаждане. Като маркуча които идва от блока е закачен но този който се връща в радиатора го няма, и турбото е затапено с тапа. Сега разбирам защото турбото ставаше червено дори и от малко натоварване, а когато го натоваря сякаш виждах вътре. Въпроса е следният да възстановя ли тази водна магистрала или да я оставя така. Защото като говорех магазина в който търсих тази тръбичка, продавача ми каза, че ги махали защото нещо пречели на антифриза (правили го на балончета, нещо от този род ) от високата температура и той лично на неговата кола го бил премахнал. Аз пък си мисля че е по-добре да го има защото от там ще ми се вдига температурата на входящият въздух в двигателя, тъй като няма да се охлажда достатъчно от кулера.

П.П. Май го описах малко объркано но ще се радвам да ми помогните.

post-17700-1239451492_thumb.jpg post-17700-1239451499_thumb.jpg post-17700-1239451504_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много голяма глупост незнам кой го е правил

Изходящия маркуч не отива в радиатора ами в тази дебелата черна тръба от първата снимка

на нея тябва да има заварена по тънка тръбичка закачи този затпения маркуч на нея

по този начин водата се връща в казанчето а не директно в радятора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички турбини на а4 ли са с водно охлаждане защото и на моята няма водно

модела е а4 1.8т 1999 150то кончета

Mойта има за другите незнам

колата е 1996г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че тези турбини се охлаждат с масло не с вода ,но може и да греша.Иначе от каде се връща маслото в двигателя че нещо не я видях тази трабичка на снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми който го е направил тоя "подвиг" е или полу идиот,или пълен такъв :lol:

Интересно е какво е станало с турбото при всичките тия почервенявания,които описа.....

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че тези турбини се охлаждат с масло не с вода ,но може и да греша.Иначе от каде се връща маслото в двигателя че нещо не я видях тази трабичка на снимките.

Тръбичката за маслото е под самото турбо и трябва да я снимам като легна под колата :lol: за това я нама на снимките.

Апак относно турбото и почервеняванията аз си мисля че още е в час. Само аз я карам 4000 км така, апак от кога е незнам. Значи купувам тръбичката и въстановявам системата, ако някои друг колега не каже че греша.

Колега TURBO_maniak можеш ли да направиш снимка на този маркуч та да знам от къде да го прекарам. Аз си мислех от пред пред капака на агренайа да го пусна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да грешиш слагаи я трабичката кадето и е мястото,само да не е махана заради някои проблем които е идвал от това и да е продадена така нарочно,и след поставянето и на мястото да цъфне проблемчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката за маслото е под самото турбо и трябва да я снимам като легна под колата :lol: за това я нама на снимките.

Апак относно турбото и почервеняванията аз си мисля че още е в час. Само аз я карам 4000 км така, апак от кога е незнам. Значи купувам тръбичката и въстановявам системата, ако някои друг колега не каже че греша.

Колега TURBO_maniak можеш ли да направиш снимка на този маркуч та да знам от къде да го прекарам. Аз си мислех от пред пред капака на агренайа да го пусна.

Утре ще щракна една снимка

А доколкото за тръбичката за изхода на маслото

тя е под турбото и стига до картера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен трябва да си възстановиш охлаждането както германеца го е измислил, но първо провери дали не е имало някаква сериозна причина да го направи предния чарбаджия по този начин.

Изходящите газове са с около 800 градуса... какво ли е ставало с маслото което минава през турбината ти? :steinigung:

Аз съм с VWPasat 1,8 T всички тези неща са си непакътнати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Възстанових водната магистрала, на снимката се вижда с какво е била затапена :unsure: . Колата е внос от Швейцария и едва ли там майсторите ползват такива неща . Явно тук ми е пипана колата :arrow: . Но проблема с почервеняването си остана тази вечер я покарах малко по остро с обороти до към 4000 за 1-2 км из града при външна температура около 10 C и пак светна топлата част на турбото заедно с колектора от двигателя. Някой има ли идея от какво може да е това от не достатъчно мазане или запушен катализатор? :arrow:

post-17700-1240693297_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи свали кулера и го почисти.

Колега били ми казал защо мислиш така. Аз смятах да го чистя кулера преди лятото. Ти за чистене на самата пита ли имаш в предвид или и от вътре.

Благодаря за мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега били ми казал защо мислиш така. Аз смятах да го чистя кулера преди лятото. Ти за чистене на самата пита ли имаш в предвид или и от вътре.

Благодаря за мнението.

честно да ти кажа ако бях на твое място щях да разглобя цялата турбосистема(трудоемко,но гащовръзващо :) ),ама до последното болтче и да я прогоня парче по парче,едно за да спася бъдещи сериозни разходи,второ за да съм сигурен,че причината не е там някъде.Интересен проблем иначе,ще те дебна иззад ъгъла за новини :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за разглобяване, съм разглобявал и сменял компоненти на тази система, особено по студената част. Само че аз не съм толкова компетентен и всичко правя след четене из форуми :flehan: . Към колегите от Бургас някой махал ли е катализатора в нашият град защото да не ми до прецакат колата. Тя и сега си дава висок разход на гориво да не стане още повече :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни катализатора и не се занимавай повече. Всички турбини греят, особенно тази на 1.8Т: малка и с глупав колектор. Просто я оставяй да поизстине 3-4 минути след настъпване. За справка:

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...