Jump to content

Моля за помощ и съвет


Niko76

Recommended Posts

Здравейте колеги,преди няколко месеца ми се повреди хидравличната помпа,по-точно пукна се корпуса и се почнаха големите мъки не мога да намеря такава помпа.Колата е 100 typ44 C3 1,8двигател, пробвах да присадя помпа от същия модел, но петак и с доста побългарявания стана захващането, ама и с намирането на читава помпа е доста трудно. При слагането на последната имах голям напредък, имах волан, но нямах спирачки. А знаете как е с моргите, плащаш, пробваш в срок и връщаш. И молбата ми е ако някой от вас случайно има такава помпа без значение от 4 или 5 цилиндъра защото разликата в налягането м/у двете е само 10 бара, да ми пише, смятам че затова е форума да си помогаме, когато това е възможно. Или да пробвам варианта да си присадя една помпа от по-нов модел и едно вакуумно за спирачките въпреки че мисля че трудно ще намеря място за вакуумното,ако някой е присаждал по този начин моля за информация как го е направил. Ами общо взето това е. Сърдечно ви бладаря за вниманието предварително :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, не съм казал че си търся подарък,ако някой има случайно такава помпа,да пише ще си я платя естествено.Или вече колата е архивна и е за претапянеpost-10931-1240936900_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да присадиш вакуумно серво на спирачките. На тези години каквато и да е помпата, сигурно е изпуснала и сферата отдолу (акумулатор на налягане), която се грижи да ти е мек педала на спирачката и няма да ти работи добре - ще е твърд и/или ще вибрира. Тези помпи работят на високо налягане и това е и причината да протичат от време на време.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско колега,VBI вече си мислех че съм обидил някого.Как да присадя въпросното вакуумно на сервото някой правил ли го е вече и как?А за волана ще сложа една съвремена помпа ама колко бара трябва да е щом ше я свързвам само на кормилната рейка? :hilezh: ей такива въпроси ме мъчат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че от 1.8 на Ауди 80 В3 няма да станат частите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуумно серво може да се присади защото има модел, който е с вакуумно серво заводски. Не знам обаче дали остава старата спирачна помпа или трябва да се сложи сервото заедно с помпата - можеш да огледаш в ЕТКА дали двете спирачни помпи (с вакуумно или хидравлично серво) са с един и същ номер. Колкото до сервото на волана - трябва и новата хидравлична помпа да работи на същото налягане защото иначе може да е по-тежък волана :rolleyes: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на 80 1,8 имат същото захващане ама да ли е същата помпа не съм много сигурен,продължавам да ровя и търся :rolleyes: благодаря колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е 160 бара пукната е точно по едно от буталата на самия корпус хвърля маслото за 3-4 секунди.Как се е пукнала не мога да си обесня :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най доре е да изолираш кръга за спирачките и да си сложиш ваумно серво,но трябва да извадиш двете буталца под тапите на кръга за спиране,ако не ти се занимава мога да ти потърся такава помпа след празниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско колега,ако работи и стане ще съм ти много задължен почерпката е едно на ръка :flipoff: ,драсни ми на лс да се разберем :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...