Niko76 Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Здравейте колеги,преди няколко месеца ми се повреди хидравличната помпа,по-точно пукна се корпуса и се почнаха големите мъки не мога да намеря такава помпа.Колата е 100 typ44 C3 1,8двигател, пробвах да присадя помпа от същия модел, но петак и с доста побългарявания стана захващането, ама и с намирането на читава помпа е доста трудно. При слагането на последната имах голям напредък, имах волан, но нямах спирачки. А знаете как е с моргите, плащаш, пробваш в срок и връщаш. И молбата ми е ако някой от вас случайно има такава помпа без значение от 4 или 5 цилиндъра защото разликата в налягането м/у двете е само 10 бара, да ми пише, смятам че затова е форума да си помогаме, когато това е възможно. Или да пробвам варианта да си присадя една помпа от по-нов модел и едно вакуумно за спирачките въпреки че мисля че трудно ще намеря място за вакуумното,ако някой е присаждал по този начин моля за информация как го е направил. Ами общо взето това е. Сърдечно ви бладаря за вниманието предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 28 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 Колеги, не съм казал че си търся подарък,ако някой има случайно такава помпа,да пише ще си я платя естествено.Или вече колата е архивна и е за претапяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 (Редактирано) Най-добре е да присадиш вакуумно серво на спирачките. На тези години каквато и да е помпата, сигурно е изпуснала и сферата отдолу (акумулатор на налягане), която се грижи да ти е мек педала на спирачката и няма да ти работи добре - ще е твърд и/или ще вибрира. Тези помпи работят на високо налягане и това е и причината да протичат от време на време. Редактирано 28 Април 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 29 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 Благодарско колега,VBI вече си мислех че съм обидил някого.Как да присадя въпросното вакуумно на сервото някой правил ли го е вече и как?А за волана ще сложа една съвремена помпа ама колко бара трябва да е щом ше я свързвам само на кормилната рейка? ей такива въпроси ме мъчат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 29 Април 2009 Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 А сигурен ли си, че от 1.8 на Ауди 80 В3 няма да станат частите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 (Редактирано) Вакуумно серво може да се присади защото има модел, който е с вакуумно серво заводски. Не знам обаче дали остава старата спирачна помпа или трябва да се сложи сервото заедно с помпата - можеш да огледаш в ЕТКА дали двете спирачни помпи (с вакуумно или хидравлично серво) са с един и същ номер. Колкото до сервото на волана - трябва и новата хидравлична помпа да работи на същото налягане защото иначе може да е по-тежък волана . Редактирано 30 Април 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 2 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2009 Мисля че на 80 1,8 имат същото захващане ама да ли е същата помпа не съм много сигурен,продължавам да ровя и търся благодаря колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 2 Май 2009 Доклад Share Публикувано 2 Май 2009 Колега коло bar е помпата? Къде е спукана?Аз карам с такава помпа и вакумно на спирачките и нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 3 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Помпата е 160 бара пукната е точно по едно от буталата на самия корпус хвърля маслото за 3-4 секунди.Как се е пукнала не мога да си обесня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Най доре е да изолираш кръга за спирачките и да си сложиш ваумно серво,но трябва да извадиш двете буталца под тапите на кръга за спиране,ако не ти се занимава мога да ти потърся такава помпа след празниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 6 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 Ще почакам колега,ако намериш помпа драсни и да не намериш благодарско за вниманието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 10 Май 2009 Доклад Share Публикувано 10 Май 2009 Колега има помпа 158bar зелен етикет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko76 Публикувано 11 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 Благодарско колега,ако работи и стане ще съм ти много задължен почерпката е едно на ръка ,драсни ми на лс да се разберем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts