SoSSeR Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 (Редактирано) Здравейте колеги! Мисля да сменям вече милото ми яйце 1.8s карбуратор(на километража пише вече почти 300 000 без ремонт по джигателя и е като пушка на газ.На бенз малко се чуди кво стаа незнам май ускорителната помпа) за ново (разбирай втора ръка нов внос) А4 решил съм на 100% да е комби обаче искам да ми кажете с 90 или 100 конски сили двигател да си избера. Забелязах че 1.9 тди 90к.с има 40нм въртящ момент повече от моето 80 докато 1.9тди 110к.с е с около 230нм и то при 2300 оборота което лично мен ме удовлетворява повече - все пак комбито трябва да е по-мощно на по ниските обороти! Та това на което съм се ориентирал или ще ме разубедите на бензиновия мотор да мина но модела и марката са 100% А4 Авант!!! Интересува ме относно подръжка предница и обслужването на 10хил.км колко струва средно....Благодаря предварително. Може и с линкчета да ме упътите защото потърсих - има подобни теми но не точно.... Редактирано 30 Април 2009 от SoSSeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro Публикувано 1 Май 2009 Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 Здравейте колеги! Мисля да сменям вече милото ми яйце 1.8s карбуратор(на километража пише вече почти 300 000 без ремонт по джигателя и е като пушка на газ.На бенз малко се чуди кво стаа незнам май ускорителната помпа) за ново (разбирай втора ръка нов внос) А4 решил съм на 100% да е комби обаче искам да ми кажете с 90 или 100 конски сили двигател да си избера. Забелязах че 1.9 тди 90к.с има 40нм въртящ момент повече от моето 80 докато 1.9тди 110к.с е с около 230нм и то при 2300 оборота което лично мен ме удовлетворява повече - все пак комбито трябва да е по-мощно на по ниските обороти! Та това на което съм се ориентирал или ще ме разубедите на бензиновия мотор да мина но модела и марката са 100% А4 Авант!!! Интересува ме относно подръжка предница и обслужването на 10хил.км колко струва средно....Благодаря предварително. Може и с линкчета да ме упътите защото потърсих - има подобни теми но не точно....Здравей,Карам А4 110 к.с. и съм много доволен.Предницата не е чак толкова чуплива за 35 хил.км. съм сменил 3 носача и 2 кормилни накрайника,така че това да не те притеснява.Автомобила е приятен за каране,има достатъчно мощност и гори малко около 5 извънградско и м-у 7 и 8 литра в града.Карам с масло пълна синтетика Мобил около 80лв. 4 литра.Според мен 110 к.с е по-удачен избор от 90 к.с. и ако се спреш на такъв автомобил ще си очарован.Успех при избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 1 Май 2009 Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 110кончета е по добро.За окачването,3носача и накраиници си е половината предница,ако караш много и по Софииските дупки често ще сменяваш.Ама като помислиш след 96-97г кола с евтина потдръжка няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IGRAQ_LIBERO Публикувано 1 Май 2009 Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 Взимай 110 коньовия мотор и не се чуди! Вече година и половина карам такава кола и нямам никаква забележка.Навъртял съм и 30К,за тези километри съм сменил един носач и един накрайник (като разбира се не броим консумативите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoSSeR Публикувано 1 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 Eдинственото което ме притесняваше е предницата, и все разни хора ме разубеждаваха,но те самите нямат такъв автомобил и по слухове. А от хора като вас които стоят зад волана на такова возило и ми казвате да не се притеснявам съм по склонен да вярвам на вас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 4 Май 2009 Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 110кончета е по добро.За окачването,3носача и накраиници си е половината предница,ако караш много и по Софииските дупки често ще сменяваш.Ама като помислиш след 96-97г кола с евтина потдръжка нямаИма такъв автомобил - А6 С4 освен АСЕ двигателяПо темата: Което от двете е по-запазен екземпляр, защото разликата е съвсем малка и не се отразява на цената на консумативите. Иначе "слабата" предница е доста относително и разтегливо понятие, с което аз съм категорично несъгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 4 Май 2009 Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 Взимай 110к и не му мисли това е мотора разбира се гледай да не е някоя морга,а колкото до предницата съм убеден че няма да имаш никакви грижи.Цените на частите са близки до подаръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATETO 77 Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 Твърдо за 110 добитъка. За 1 г. и 40к км - 2 носача + рециклиране помпата на хидравликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Май 2009 Доклад Share Публикувано 7 Май 2009 1.9TDI AFN - 110 коня е мотораДобре върви, харчи малко, доста здрав е и много по-еластичен и бърз от 90 коньовата версия.За носачите - по-хилави са от на други коли, но не е нищо страшно, нито пък са толкова зле. Подменени с читави карат доста - поне 60-80к км и то по Бг пътищата, стига да си пазиш колицата и да не минаваш със засилка и нарочно през дупките. А и окачването благодарение на колеги от форума се намира на доста прилични цени.При мен за 48 000 км по Бг пътища: 4 долни носача, 2 биалетки и 2 накрайника. Имай предвид че тия дето свалиха бяха оригиналните. Новите не са мръднали още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване