Jump to content

AUDI A4 1.9 tdi


Recommended Posts

Здравейте колеги! Мисля да сменям вече милото ми яйце 1.8s карбуратор(на километража пише вече почти 300 000 без ремонт по джигателя и е като пушка на газ.На бенз малко се чуди кво стаа незнам май ускорителната помпа) за ново (разбирай втора ръка нов внос) А4 решил съм на 100% да е комби обаче искам да ми кажете с 90 или 100 конски сили двигател да си избера. Забелязах че 1.9 тди 90к.с има 40нм въртящ момент повече от моето 80 докато 1.9тди 110к.с е с около 230нм и то при 2300 оборота което лично мен ме удовлетворява повече - все пак комбито трябва да е по-мощно на по ниските обороти! Та това на което съм се ориентирал или ще ме разубедите на бензиновия мотор да мина но модела и марката са 100% А4 Авант!!! Интересува ме относно подръжка предница и обслужването на 10хил.км колко струва средно....Благодаря предварително. Може и с линкчета да ме упътите защото потърсих - има подобни теми но не точно....

Редактирано от SoSSeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Мисля да сменям вече милото ми яйце 1.8s карбуратор(на километража пише вече почти 300 000 без ремонт по джигателя и е като пушка на газ.На бенз малко се чуди кво стаа незнам май ускорителната помпа) за ново (разбирай втора ръка нов внос) А4 решил съм на 100% да е комби обаче искам да ми кажете с 90 или 100 конски сили двигател да си избера. Забелязах че 1.9 тди 90к.с има 40нм въртящ момент повече от моето 80 докато 1.9тди 110к.с е с около 230нм и то при 2300 оборота което лично мен ме удовлетворява повече - все пак комбито трябва да е по-мощно на по ниските обороти! Та това на което съм се ориентирал или ще ме разубедите на бензиновия мотор да мина но модела и марката са 100% А4 Авант!!! Интересува ме относно подръжка предница и обслужването на 10хил.км колко струва средно....Благодаря предварително. Може и с линкчета да ме упътите защото потърсих - има подобни теми но не точно....

Здравей,

Карам А4 110 к.с. и съм много доволен.Предницата не е чак толкова чуплива за 35 хил.км. съм сменил 3 носача и 2 кормилни накрайника,така че това да не те притеснява.Автомобила е приятен за каране,има достатъчно мощност и гори малко около 5 извънградско и м-у 7 и 8 литра в града.Карам с масло пълна синтетика Мобил около 80лв. 4 литра.Според мен 110 к.с е по-удачен избор от 90 к.с. и ако се спреш на такъв автомобил ще си очарован.

Успех при избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110кончета е по добро.За окачването,3носача и накраиници си е половината предница,ако караш много и по Софииските дупки често ще сменяваш.Ама като помислиш след 96-97г кола с евтина потдръжка няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 110 коньовия мотор и не се чуди!

Вече година и половина карам такава кола и нямам никаква забележка.Навъртял съм и 30К,за тези километри съм сменил един носач и един накрайник (като разбира се не броим консумативите)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдинственото което ме притесняваше е предницата, и все разни хора ме разубеждаваха,но те самите нямат такъв автомобил и по слухове. А от хора като вас които стоят зад волана на такова возило и ми казвате да не се притеснявам съм по склонен да вярвам на вас! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110кончета е по добро.За окачването,3носача и накраиници си е половината предница,ако караш много и по Софииските дупки често ще сменяваш.Ама като помислиш след 96-97г кола с евтина потдръжка няма

Има такъв автомобил - А6 С4 освен АСЕ двигателя

По темата: Което от двете е по-запазен екземпляр, защото разликата е съвсем малка и не се отразява на цената на консумативите. Иначе "слабата" предница е доста относително и разтегливо понятие, с което аз съм категорично несъгласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 110к и не му мисли това е мотора разбира се гледай да не е някоя морга,а колкото до предницата съм убеден че няма да имаш никакви грижи.Цените на частите са близки до подаръка :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9TDI AFN - 110 коня е мотора:hilezh:

Добре върви, харчи малко, доста здрав е и много по-еластичен и бърз от 90 коньовата версия.

За носачите - по-хилави са от на други коли, но не е нищо страшно, нито пък са толкова зле. Подменени с читави карат доста - поне 60-80к км и то по Бг пътищата, стига да си пазиш колицата и да не минаваш със засилка и нарочно през дупките. А и окачването благодарение на колеги от форума се намира на доста прилични цени.

При мен за 48 000 км по Бг пътища: 4 долни носача, 2 биалетки и 2 накрайника. Имай предвид че тия дето свалиха бяха оригиналните. Новите не са мръднали още:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...