d`a`n`n`y Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Колеги имам следния проблем. Преди около месец волана започна да ми потропва: като съм на място и го въртя бързо вляво - вдясно се чува едно пукане. Сега от няколко дни забелязах че се появи и едно хлопане отпред и като мина през някоя неравност го усещам на волана. Ходих на диагностика на предницата и ми казаха че нямам разбити шарнири и луфтове по носачите, както и че накрайниците са ми здрави. Рейката не ми изхвърля маслото и не е протекла. По предницата съм сменил само едно външно каре. Колата е А4 1.8 АДР 125 кончета 95та година. От какво може да е този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Освен късия и дългия накрайник причината може да е в тампона на макферсона. Лесно се проверява - вдигаш гумата във въздуха и опитваш с ръце да я повдигнеш вертикално нагоре. Ако поддаде - тампона с лагера е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Иаз имам същият проблем със същата кола. При мен се проявава най-силно при легнали полицаи и при намаляне на скоростта, точно преди спиране (най-често в задруствания). Ще се възползвам от информациятаи аз ще проверя тампона... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Иаз имам същият проблем със същата кола. При мен се проявава най-силно при легнали полицаи и при намаляне на скоростта, точно преди спиране (най-често в задруствания). Ще се възползвам от информациятаи аз ще проверя тампона...Все пак диагностиката трябва да е комплексна, така че всички елементи да се проверят, а повечето от тях се проверяват най-елегентно на подемник .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 16 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Все пак диагностиката трябва да е комплексна, така че всички елементи да се проверят, а повечето от тях се проверяват най-елегентно на подемник ....Ами и аз доколкото съм информиран с повдигане на крик няма да стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 колеги и аз имах същият проблем при всеки майстор при които и да ида и ми казваше нищо и няма покарай още малко да се разбие по добре че да можем да го намерим от къде се чува и накрая ми излезе че е късият кормилен накрайник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 16 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 колеги и аз имах същият проблем при всеки майстор при които и да ида и ми казваше нищо и няма покарай още малко да се разбие по добре че да можем да го намерим от къде се чува и накрая ми излезе че е късият кормилен накрайник Тва кога го установи, когато се разби добре ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 естествено колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 колеги и аз имах същият проблем при всеки майстор при които и да ида и ми казваше нищо и няма покарай още малко да се разбие по добре че да можем да го намерим от къде се чува и накрая ми излезе че е късият кормилен накрайник Колега може ли да обясниш малко по- подробно какви са били симптомите при теб, кога е чукало, хлопало и къде си го усещал? Мерси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Може и тампончетата на стабилизиращата щанга да са..и те трудно се хващат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 20 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Може и тампончетата на стабилизиращата щанга да са..и те трудно се хващат.Може, то едно нещо ли е по тая предница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Мой съвет от там започни първо..те се хващат като колата не се вдига на крик ,а се клати на място или най-добре ги смени те не са скъпи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 21 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 Вчера возих един колега който преди карал Ауди 1.8Т. На него също му направи впечатление хлопането. Аз вече почвам да си мисля да не е нещо по кормилната уредба: накрайник, кормилна щанга... Иначе в събота си заминавам за Видин и там мисля да я вкарам в бокса и да видя какво ще излезе. Тая сутрин забелязах че като влезе в дупка и хлопа от колелото дето е в дупката. А за тампоните на стабилизиращата щанга разбрах че не са скъпи и не е скъп ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 22 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 Мой съвет от там започни първо..те се хващат като колата не се вдига на крик ,а се клати на място или най-добре ги смени те не са скъпи...Значи какво направих вчера. Спрях колата на място и почнах да я клатя над всяко едно от предните колела(както се проверява за изпуснал амортисьор), но нямаше никакви шумове. След тва застанах отпред и почнах да я бутам назад(колата беше на скорост). Като се заклати и се чу шум подобен на този дето идва от волана (волана беше абсолютно прав). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Май 2009 Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 В коя част на София живееш да те насочим към някой сервиз и да спреш да се занимаваш с тия неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 22 Май 2009 Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 и при мен го има проблема ... то е мн леко и рядко се чува не винаги... не мога да разбера кво става баси. Писна ми обаче да се вслушвам, че почвам да си тровя нервите. Чакам го да почне да клопа постоянно, за да може да се хване, отивам на магазина за части и тва е.П.С. Все пак ще следя темичката с интерес и ще се включвам ако мога. Успех на всички ни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 Да се включа и аз съшия проблем ,пукане при въртене на място дългите са сменени остава да са късите накрайници и потроопването от пред лагера с тампона, ше се оди пак до магазина. И да питам тия работи накрайниците късите трудно ли се сменят ,требе ли после реглаж или не ,коя маррка тампони са добри ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 Да се включа и аз съшия проблем ,пукане при въртене на място дългите са сменени остава да са късите накрайници и потроопването от пред лагера с тампона, ше се оди пак до магазина. И да питам тия работи накрайниците късите трудно ли се сменят ,требе ли после реглаж или не ,коя маррка тампони са добри ?!след смяна на кормилни накрайници се прави реглаж. /дори да са измерени перфектно при замяната им/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 след смяна на кормилни накрайници се прави реглаж. /дори да са измерени перфектно при замяната им/ ама и при вътрешните ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 24 Май 2009 Доклад Share Публикувано 24 Май 2009 (Редактирано) Освен късия и дългия накрайник причината може да е в тампона на макферсона. Лесно се проверява - вдигаш гумата във въздуха и опитваш с ръце да я повдигнеш вертикално нагоре. Ако поддаде - тампона с лагера е заминал.След една бърза смяна на следните елементи: - втулките на предните носачи- тампоните с лагерите на макферсона- "вътрешните" кормилни накрайници (щангите)- и амортисьорите и ...... симптомите изчезнаха. Повиши се стабилността на колата, но заедно с това и твърдостта на окачването. Единия ефект беше търсен, другия не чак толкова ... Всички части освен кормилния накрайник (TRW) ги взех марка Монро. Аз лично съм на принципа елементи от ходовата част да не се сменят без нужда, защото оригиналните са в пъти по-здрави от тези в магазина, но може би ще променя това виждане. Единия от тампоните на макферсона, не знам точно кой от двойката горен или долен - се беше деформирал до степен централната му ос да е изместена на около два сантиметра от оригиналното положение! Разбит лагер имаше само в единия от тампоните (десния макферсон), но и двата бяха деформирани.Амортисьорите на стенда на D&N показаха още признаци на живот, но след смяната им разликата в поведението на окачването се промени коренно. Ако говорим за сервизи за диагностика с удоволствие бих препоръчал един в Люлин. Специализирани са в ходова част и хидравлика. Много са добри в диагностиката. Установявали са ми проблем, който няколко други сервизи преди това само вдигаха рамене. Цената на диагностиката е 5 /пет/ лева, но се прави само от 8:30 до 9:00 сутринта. Дават диагностичен лист с отбелязани кои неща са за смяна. Много е удобен за пазаруване. София, кв. "Модерно предградие", ул. "Антон Кецкаров" №3 (пряка на бул. Европа, след Орион)тел.: 02/928 91 47, 02/26 34 57 GSM: 0888 57 37 10ама и при вътрешните ли ?Да. Редактирано 24 Май 2009 от Bat Jorko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 27 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2009 (Редактирано) Хлопането го оправих. Оказа се биалетка... Тръгнах да ги сменям и двете(тая дето хлопа и тая дето не хлопа), ама след като смених проблемната и като видях колко зор е да се смени се отказах да сменям и другата. Или има чалъм който аз незнам как става или тва е начина... разкачаш доста неща. Остава само почукването P.S. Живея иначе в Младост. Редактирано 27 Май 2009 от d`a`n`n`y Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 29 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2010 Да питам колеги за тези тампони на макферсона?Има ли и лагер към тях тъй като питах в 2-3 магазина и ми казаха,че имало само тампон без лагер.Става въпрос за 1.8 ADR 96г.До колкото прочетох всеки казва,че имало и лагер,а в магазина друго ми казват.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 29 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2010 На А4 няма лагер в тампона,при Аз окачването е друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan880912 Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Хлопането го оправих. Оказа се биалетка... Тръгнах да ги сменям и двете(тая дето хлопа и тая дето не хлопа), ама след като смених проблемната и като видях колко зор е да се смени се отказах да сменям и другата. Или има чалъм който аз незнам как става или тва е начина... разкачаш доста неща. Остава само почукването P.S. Живея иначе в Младост. колега евала че си го намерил проблема ама чукането на волана спря ли че и при мен е сащия проблем и ми тропа кам дясната гума а преди 6000км смениь цялата предница и ми е странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 6 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2010 чукането на волана спря ли че и при мен е сащия проблемСпря, смених рейката. Преди месец време отидох да видят от какво е това пукане, навсякъде ми казваха: имаш луфт в рейката. Та отидох аз в техническия университет дето рециклират рейки и се оказа че се е счупил лагера, който е на червяка(разпределителя), който се хваща за карето(незнам дали го обясних добре). След като се е счупил тоя лагер е износил леглото. Стените на леглото пък са прекалено малки, за да се престърже и да се сложи нов лагер и втулка. Рейка втора употреба и всичко заспа. Това се оказа при мен. При теб може и друго да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване