Jump to content

А4 2,5 ТДИ 163 коня Прекъсва над 3000 об


sakry

Recommended Posts

Колеги има ли някой идея за този проблем.

Преди няколко дена като я посръчках забелязах че над 3000 оборота все едно и спира горивото и на моменти прекъсва леко,но се чувства,ако поеме плавно като чели не го прави,но като си е в нормално каране и превключване се поколебава от 1 на втора и прекъсва нас 3000 об

Смених филтър горивен попрегледах я на стенда не дава никакни отклонения и грешки

НО забелязвам в прозрачния мъркуч след филтъра че върви и доста въздух в горивото.От къде може да го смуче и нормално ли е там да има балончета.

Един майстор ми каза че преди филтъра отдолу на шасито имало тякакъв охладител на горивото и май е чукнат та може да е от там

Дали въобще това прекъсване е от балончетата въздух и няма ли ако е от тях да се появява прекъсване и преди 3000 об.

Да не би проблема да е от помпа нещо или другаде като приток на нормално количество,но пък не набива грешки

Ако някой има идеи да казва ще съм благодарен

Редактирано от sakry
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти сме го обсъждали този проблем. Най-вероятната причина е запушен катализатор. Дано и при теб да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги голям смях оказа се че ми е изгоряло бушонче което захранва помпата в резервоараи не подкачва достатъчно

Направо щеше някой да ми разглоби колата както беше тръгнало но благодариние на Краси от ХЕЕД 91 в надежда шапка му свалям постъпи професионално и започна отпред назад и така.За втори път ми се случва в практиката някъв проблем да е елементарен а да не си провери човек бушоните първо.

Успех и на Вас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгорял само предпазител няма да работи помпата въобще и няма да пали . Причината може би е на друго място. Как ще работи колата без помпа? :respekt:

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгорял само предпазител няма да работи помпата въобще и няма да пали . Причината може би е на друго място. Как ще работи колата без помпа? ;)

ШШШ тихо,че аз след като откачих акумулатора колата ми стана 200 коня :lol:

Не сериозно колега как ще е от този бушон замисли се малко той да не напревен след 3000 об да се включва тая помпа ами по тази логика под 3000 няма да гори нищо. ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата си е била вечно изключена но до този дебит си е всмуквало от вакума може би

аз ви казвам вие се смеете просто 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата си е била вечно изключена но до този дебит си е всмуквало от вакума може би

аз ви казвам вие се смеете просто 100%

това майсторчето ли ти го намекна/обясни?Вакуума от двигателя при развъртане на стартер дърпал горивото през помпата,регулаторите на налягане,инжекционната помпа и де що има клапани и клапанчета по пътя си и двигателя работел до 3000 оборота,а след това вече вакуума не смогвал и гаснела???Колега,все е имало обяснения на проблеми,но твоето е.....,меко казано несериозно.Не му вярвай на майсторчето дори ако ти каже,че караш Ауди,иди пред колата и провери поне емблемата за да си сигурен.Няма такова нещо като неработеща горивна помпа и работещ двигател.Поне не и в този живот и вселена.Всъщност сега се сещам за нещо подобно,изгорял бушон на късите,но така прекъснат,че правеше малък мост и от време на време просветваха фаровете,скъсах се с един майстор да търсим проблема и най-накрай си го намерих сам.Беше много странно прекъснат,все едно срязан със секачи.Абе щом ти върви сега колата,свиркай си и вярвай в "силата" на вакуума. :respekt:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...