Audi'90 Публикувано 28 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2005 НЕКА ДА СИ КАЖА И АЗ МАКАР ЧЕ НЕ ИСКАХ ДА ПУСКАМ НОВА ТЕМА ЗА ТОВА АМА ТАМ НИКОЙ НЕ ПИСА: Аз съм с Ауди 90 2.0 115кс. много съм доволен от колата си но на последак ми прави станни неща, значи : 1.първо перката на вентилатора ми върти постоянно още на контакт 2. сега от 2-3 дни ми свети т.е. премигва лампичката която е посредата червената за нивото на охлаждащата течност , а всичко ми е наред и е пълно ,а свети даже още докато запаля колата някой да знае защо е така и за какво още служи тая лампичка?какво показава освен нивото на течноста? че не си карам колата от предпазливост заради това. 3. оборотомера ми си показава с 300-400 об. повече от нормалното постоянно се мени ту се опраявя ту се вдига а колата си върви нормано и това е по време на движение, стрелката се движи сама без промяна в оборотите на двигателя, защо такаТова по проблем 2 ми е много важно , нека ако някой знае да сподели моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshone Публикувано 28 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2005 НЕКА ДА СИ КАЖА И АЗ МАКАР ЧЕ НЕ ИСКАХ ДА ПУСКАМ НОВА ТЕМА ЗА ТОВА АМА ТАМ НИКОЙ НЕ ПИСА: Аз съм с Ауди 90 2.0 115кс. много съм доволен от колата си но на последак ми прави станни неща' date=' значи : 1.първо перката на вентилатора ми върти постоянно още на контакт [b']2. сега от 2-3 дни ми свети т.е. премигва лампичката която е посредата червената за нивото на охлаждащата течност , а всичко ми е наред и е пълно ,а свети даже още докато запаля колата някой да знае защо е така и за какво още служи тая лампичка?какво показава освен нивото на течноста? че не си карам колата от предпазливост заради това. По 1 и 2 може да се предположи, че някой термодатчик се е прецакал и показва висока температура. Лампата мисля, че светва и при прегряване на охлаждащата течност. От друга страна доколкото си спомням датчиците са 2 - един на радиатора за включване на перките и един за ECU. Та според мене първо провери наред ли са датчиците за температурата на водата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack Публикувано 28 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2005 Случайно тези дни да си мил двигателя?След тази манипулация цялото табло ставо за няколко дни дискотека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi'90 Публикувано 28 Юни 2005 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2005 А ве нищо не съм мил, ни двигател ни кола , но явно датчика ми се скапал нещо , а тогава кажете дали мога да си карам колата вапреки че ми свети тая лампичка, дали е вредно.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi'90 Публикувано 29 Юни 2005 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2005 A ве никой ли не знае за какво служи тая лампичка ве освен за нивото и темп. вече 3 дена ниой не казва нищо ? да си карам ли колата или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 29 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2005 я вземи и опиши по-подробно как изглежда картинката. Че аз не те разбрах много много и останах с впечатление че става въпрос за спирачната течност, ама ти каза че е за охладителната течност и затова не те разбирам коя е тази картинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshone Публикувано 29 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2005 ...а тогава кажете дали мога да си карам колата вапреки че ми свети тая лампичка' date=' дали е вредно...[/quote'] Не е вредно до тогава, до когато всичко по охлаждането ти е ОК и лампата свети грешно. Обаче ако си караш така и случайно нещо се прецака по охлаждането ще си прегрееш двигателя без предупреждение. Това мисля, отговаря на въпроса ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 29 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2005 99% съм сигурен, че датчика на радиатора ти се е прецакал и за това върти постоянно, струва 12 кинта и се сменя за секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2005 99% съм сигурен, че датчика на радиатора ти се е прецакал и за това върти постоянно, струва 12 кинта и се сменя за секунди ←Aa az na 99,9%p.s.kade e 6ibanata kirilica????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
injection Публикувано 4 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2005 а бе бате карай си колата без да се косиш целата работа според мене е от некой прецакан датчик който ебава и вентилатора а лампата на таблото пак свети заради тоя датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 6 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2005 на 1 приятел правеше така, и се оказа точно от този датчик(дано и при теб да е това) а аз днес гледах моя датчик и ми направи впечатление че е с 1 скорост, а би трябвало да е с 2-скоростен - гледай и това като го купуваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stillchocho Публикувано 7 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2005 аз намерих едно саитче за разни работи, та от там си изтеглих едни Е-books за АУДИ.... всъщност има голямо значение дали лампичката примигва, мига или свети. Естествено това е в зависимост от броя на датчиците по системата. При теб случая е следния... 1. Ако лампичката свети постоянно, а вентилаторът работи НОН-СТОП, а пък охладителна течност си има достатъчно... то би следвало (поне според книжката) да имаш пре**ан термустат (и то запекъл в затворено положение)2. Лампичката мига: значи нивото на течността е под необходимото, но това няма нищо общо с перката, освен ако не е защитна функция на охладителната система (но дълбоко се съмнявам). 2.1 А ако нивото на охл. течност си е нормално, следва, че си имаш един датчик на разширителния съд по-малко 3. Ако лампичката примигва неравномерно - следва, че нещо по кабеляците или клемите не е наред, защото от производителя няма предвиден режим "непостоянно фрактално примигване" Успех.........П.П. Ако съм прав, ще взема да публикувам този Е-book във форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 7 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2005 недей да се връзваш на 1. - ако термостата прецакан е ти е затворен, нормално е да върти перките непрекъснато, но чак когато загрее колата, а не постоянно дори като е още студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hipo Публикувано 11 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 недей да се връзваш на 1. - ако термостата прецакан е ти е затворен, нормално е да върти перките непрекъснато, но чак когато загрее колата, а не постоянно дори като е още студена.←Ако термостата не се отваря, двигателя ще прегрее без вентилатора на радиатора да се включи въобще тъй като датчика дето го управлява е на самия радиатор, а при затворен термостат антифриза се върти само в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 11 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 да, прав си, незнам що така съм го написъл - мислил съм едно, писъл съм друго - тъпо, верно е че няма да отвори големия кръг.Просто термостата не е причина вентилатора да върти непрекъснато независимо в какво състояние е запекъл - отворено или затворено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts