Jump to content

дайте съвет за тази лампичка...???


Recommended Posts

НЕКА ДА СИ КАЖА И АЗ МАКАР ЧЕ НЕ ИСКАХ ДА ПУСКАМ НОВА ТЕМА ЗА ТОВА АМА ТАМ НИКОЙ НЕ ПИСА:

Аз съм с Ауди 90 2.0 115кс. много съм доволен от колата си но на последак ми прави станни неща, значи :

1.първо перката на вентилатора ми върти постоянно още на контакт

2. сега от 2-3 дни ми свети т.е. премигва лампичката която е посредата червената за нивото на охлаждащата течност , а всичко ми е наред и е пълно ,а свети даже още докато запаля колата някой да знае защо е така и за какво още служи тая лампичка?какво показава освен нивото на течноста? че не си карам колата от предпазливост заради това.

3. оборотомера ми си показава с 300-400 об. повече от нормалното постоянно се мени ту се опраявя ту се вдига а колата си върви нормано и това е по време на движение, стрелката се движи сама без промяна в оборотите на двигателя, защо така

Това по проблем 2 ми е много важно , нека ако някой знае да сподели моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕКА ДА СИ КАЖА И АЗ МАКАР ЧЕ НЕ ИСКАХ ДА ПУСКАМ НОВА ТЕМА ЗА ТОВА АМА ТАМ НИКОЙ НЕ ПИСА:

Аз съм с Ауди 90 2.0 115кс. много съм доволен от колата си но на последак ми прави станни неща' date=' значи :

1.първо перката на вентилатора ми върти постоянно още на контакт

[b']2. сега от 2-3 дни ми свети т.е. премигва лампичката която е посредата червената за нивото на охлаждащата течност , а всичко ми е наред и е пълно ,а свети даже още докато запаля колата някой да знае защо е така и за какво още служи тая лампичка?какво показава освен нивото на течноста? че не си карам колата от предпазливост заради това.

По 1 и 2 може да се предположи, че някой термодатчик се е прецакал и показва висока температура. Лампата мисля, че светва и при прегряване на охлаждащата течност. От друга страна доколкото си спомням датчиците са 2 - един на радиатора за включване на перките и един за ECU. Та според мене първо провери наред ли са датчиците за температурата на водата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве нищо не съм мил, ни двигател ни кола , но явно датчика ми се скапал нещо , а тогава кажете дали мога да си карам колата вапреки че ми свети тая лампичка, дали е вредно.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я вземи и опиши по-подробно как изглежда картинката. Че аз не те разбрах много много и останах с впечатление че става въпрос за спирачната течност, ама ти каза че е за охладителната течност и затова не те разбирам коя е тази картинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а тогава кажете дали мога да си карам колата вапреки че ми свети тая лампичка' date=' дали е вредно...[/quote'] Не е вредно до тогава, до когато всичко по охлаждането ти е ОК и лампата свети грешно. Обаче ако си караш така и случайно нещо се прецака по охлаждането ще си прегрееш двигателя без предупреждение. Това мисля, отговаря на въпроса ти?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% съм сигурен, че датчика на радиатора ти се е прецакал и за това върти постоянно, струва 12 кинта и се сменя за секунди :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% съм сигурен, че датчика на радиатора ти се е прецакал и за това върти постоянно, струва 12 кинта и се сменя за секунди :wink:

A

a az na 99,9%

p.s.kade e 6ibanata kirilica?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бе бате карай си колата без да се косиш целата работа според мене е от некой прецакан датчик който ебава и вентилатора а лампата на таблото пак свети заради тоя датчик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1 приятел правеше така, и се оказа точно от този датчик(дано и при теб да е това) а аз днес гледах моя датчик и ми направи впечатление че е с 1 скорост, а би трябвало да е с 2-скоростен - гледай и това като го купуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз намерих едно саитче за разни работи, та от там си изтеглих едни Е-books за АУДИ....

всъщност има голямо значение дали лампичката примигва, мига или свети. Естествено това е в зависимост от броя на датчиците по системата. При теб случая е следния...

1. Ако лампичката свети постоянно, а вентилаторът работи НОН-СТОП, а пък охладителна течност си има достатъчно... то би следвало (поне според книжката) да имаш пре**ан термустат (и то запекъл в затворено положение)

2. Лампичката мига: значи нивото на течността е под необходимото, но това няма нищо общо с перката, освен ако не е защитна функция на охладителната система (но дълбоко се съмнявам).

2.1 А ако нивото на охл. течност си е нормално, следва, че си имаш един датчик на разширителния съд по-малко :dance:

3. Ако лампичката примигва неравномерно - следва, че нещо по кабеляците или клемите не е наред, защото от производителя няма предвиден режим "непостоянно фрактално примигване"

:rolleyes: Успех.........

П.П. Ако съм прав, ще взема да публикувам този Е-book във форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей да се връзваш на 1. - ако термостата прецакан е ти е затворен, нормално е да върти перките непрекъснато, но чак когато загрее колата, а не постоянно дори като е още студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей да се връзваш на 1. - ако термостата прецакан е ти е затворен, нормално е да върти перките непрекъснато, но чак когато загрее колата, а не постоянно дори като е още студена.

Ако термостата не се отваря, двигателя ще прегрее без вентилатора на радиатора да се включи въобще тъй като датчика дето го управлява е на самия радиатор, а при затворен термостат антифриза се върти само в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, прав си, незнам що така съм го написъл - мислил съм едно, писъл съм друго - тъпо, верно е че няма да отвори големия кръг.

Просто термостата не е причина вентилатора да върти непрекъснато независимо в какво състояние е запекъл - отворено или затворено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...