audi_lover Публикувано 4 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 мм та проблема е следния.след смяната на ключ дроселна клапа,става въпрос за кола АУДИ 100 2.0Е AAD 115 коня,се изгуби автоматичния смукач.сутрин рано като я запаля не е както обикновено да вдига около 1600-1800 оборота.та попитах едно майсторче и ми каза че е изгорял темпреатурен датчик или именно този датчик подава грешна информация на компютъра че колата е загряла и има няма 15 метра и гасне.като загрее както трябва си върви нормално.това само на бензин.интересното е че на газ не го прави това.тааа ако някой знае или покаже картинка на въпросния датчик,да си го взема предварително и да хода да ми го поставят.благодаря предварителноПОЗДРАВИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 4 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 мм та проблема е следния.след смяната на ключ дроселна клапа,става въпрос за кола АУДИ 100 2.0Е AAD 115 коня,се изгуби автоматичния смукач.сутрин рано като я запаля не е както обикновено да вдига около 1600-1800 оборота.та попитах едно майсторче и ми каза че е изгорял темпреатурен датчик или именно този датчик подава грешна информация на компютъра че колата е загряла и има няма 15 метра и гасне.като загрее както трябва си върви нормално.това само на бензин.интересното е че на газ не го прави това.тааа ако някой знае или покаже картинка на въпросния датчик,да си го взема предварително и да хода да ми го поставят.благодаря предварителноПОЗДРАВИ! извинявай, но като начало...за мен не е нормално колата да работи на 1600-1800 оборота имаш два датчика за температура,един до друг са, синия с двете крачета е този, който дава инфо на компютъра,другия е за стрелката на таблото най-лесно можеш да разбереш дали е читав като му замериш съпротивлението...при 80 градуса то трябва да е 300-350 ома . самия датчик се сменява елементарно,държи се на една скоба..препоръчително е да махнеш капачката на казанчето преди да махнеш датчика. мисля,че имам останал такъв датчик. ако си в София може да се видим и да го пробваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2009 (Редактирано) Когато е на смукач държи около 1000 оборота и то при студено време - това не е Лада, че да държи 2000 оборота . При теб сега колко оборота държи като запалиш? Регулирахте ли TPS-a да "цъка" като отпуснеш педала на газта? Редактирано 5 Юни 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 6 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 (Редактирано) ооо да.че как баца на бензин.у петък даже че одим при правят диагностика в ауди до метро 2.но пак казвам.преди смяната на ключ дроселна клапа при студено палене държеше 1600.сега директно ги заковава на 800.но ги мени.когато съм в движение и изключа от скорост ги държи малко над 1000.като спра,веднага на 800.би требвало едни и същи обороти да държи.мерси все пак.значи съмненията ми за изгорял датчик може и да отпаднат.щом при студено палене си ги държи нормални обороти!!!!!!!!!!!.800 при студено палене Редактирано 6 Юни 2009 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts