johncarson Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Колеги, можете ли дадете инфо или помощ за следния (доста неприятен) проблем...Паля, оборотите се качват до около 900, веднага след това падат надолу и колата гасне. За пръв път ми се случи преди няколко месеца, оттогава насам не. Днес обаче се случи отново и отказа няколко пъти подред. След известно изчакване и подаване на повечко газ я излъгах да задържи оборотите. Това е при загряла кола. Сутринта нямаше никакви грижи.Познат ли ви е подобен проблем, колко сериозно е за отстраняване? В това състояние доколко надеждна е колата ми и дали да рискувам да ходя с нея на по-дълъг път преди да съм я оправил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EXPLOSIVE Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Колеги, можете ли дадете инфо или помощ за следния (доста неприятен) проблем...Паля, оборотите се качват до около 900, веднага след това падат надолу и колата гасне. За пръв път ми се случи преди няколко месеца, оттогава насам не. Днес обаче се случи отново и отказа няколко пъти подред. След известно изчакване и подаване на повечко газ я излъгах да задържи оборотите. Това е при загряла кола. Сутринта нямаше никакви грижи.Познат ли ви е подобен проблем, колко сериозно е за отстраняване? В това състояние доколко надеждна е колата ми и дали да рискувам да ходя с нея на по-дълъг път преди да съм я оправил?Да не би да е имобилайзера ... мига ли ти жълтото ключе на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johncarson Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Да не би да е имобилайзера ... мига ли ти жълтото ключе на таблото?Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Предполагам, че на VAG-COM не си я закачал... На мен ми звучи като проблем с реле 409 и съответно някакъв недостиг на гориво или датчика на маховика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anrito Публикувано 13 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2009 (Редактирано) Аз имах такъв проблем миналата година. И при мен така започна - паля, карам си и по някое време изгасне, след това не я търси 15-тина минути. После взе, че се оправи и така 3-4 пъти през месец-два. Една вечер изгасна и до там. Дойде едно приятелче на място и я закачи на лаптопа, оказа се датчик на коляновия вал. 260 кинта и колата беше готова за 1 ден и до сега да чукна на дърво всичко си е ок. Само дето моята е на бензин, незнам как е при дизела.П.С. Ха ха ха сетих се един случай - абе карам си колицата и оборотите само нагоре и надолу, аха да изгасне и пак така оборотите - и това нон стоп! Викам си айдееееееее пак се почна с ремонтите, а то кво? Сменяхме нещо - май въздушен филтър беше, не си спомням, та тогава сме откачили дебитомера и сме забравили пак да го закачим. А аз се чудя кво става? Закачих го и всичко си заспа! Ебати шматката съм, а? Редактирано 13 Юни 2009 от anrito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване