Jump to content

А-4 1.8Т интеркулер


Recommended Posts

Колеги,след като разгледах размерите на някой кулери и измерих моето свободно пространство отпред установих че нямам почти никакъв избор.Има някаква греда/извита/,която е по-средата на бронята и ми остават само 3-4см. свободно пространство а кулерите са от 62мм. до към 90мм./най-масовия е 75-6мм./.Знам за готовите китове и прегледах някой стари теми,но има снимки на монтаж без да се уточнява как е решен проблема с оригиналната броня/държа си на нея засега/.За да не откривам топлата вода,моля споделете как сте го направили и с какви размери сте поставили/сток е колата,но с вероятен чип след време/.96г. е.Благодаря предварително!!!

Редактирано от Kostadinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ингилизки отбираш ли?

Ако да - чети у филето, дето е прикрепено към мнението ми.

Ако не - некой да ти го прИведе... :flipoff:

audi_A4_Passat_intercooler_install.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси колега и аз го предположих това с рязането на бронята.Има ли други идеи или само това е начина :respekt:

Редактирано от Kostadinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай да набуташ някъде това http://tuning-parts.bg/browse/product/id/83 - отстрани на двг под казанчето на радиатора има място и въздушните пътища ще са доста по кратички :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това влиза почти без проблеми - http://www.autobahnexotics.com/store/produ...?products_id=42

Ако ми дадеш е-мейл ще ти пратя и инструкциите.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай да набуташ някъде това http://tuning-parts.bg/browse/product/id/83 - отстрани на двг под казанчето на радиатора има място и въздушните пътища ще са доста по кратички :lol:

Изглежда интересно,някой слагал ли е такова...???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да му схвана смисъла на това малкото...

Изглежда ми чикимайско, демек - почти никаква разлика със стоковия кулер, особено ако го зашибаш на същото място...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е че се охлажда с вода и няма значение къде ще го сложиш, за разликата в топлообмена да не говорим :hilezh:

и с коя вода ще се охлажда?И до каква температура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще трябва и отделен воден радиатор,място за него обаче имам.До към 4см. ако е дебел,ще стане без да режа нищо.Ако има някой който е слагал воден кулер нека сподели.А иначе засега съм се спрял на това: http://tuning-parts.bg/browse/product/id/81

Мисля че ще стане,като ще отрежа само малко от долната греда на бронята.Все пак ми е интересно ако някой има впечатления за водния...???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов кръг се прави с помпичка и радиаторче

ако изолираш и махнеш въздушния кулер може и да си струва наистина,и пак си остава момента с ефективното охлаждане на водата,пак ще търсиш място за радиатор някъде,малко се обезмисля упражнението като че ли......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора за водата си има място - отпред при другия воден и климатика, няма да се реже бронята, добро охлаждане и на място и в движение. Кулера може да се сложи така, че максимално да се скъсят въздушните пътища, което също е предимство. Естественно изпълнението е малко по сложно, но все пак трябва да се запази външния вид в оригинално състояние и вложените средства да постигнат максимален резултат. Разбира се другия кулер (въздушния) на който се спрял колегата също е добро решение все пак е близо 3 пъти по голям от оригиналния и сложен отпред ще работи добре.

П.П. Сложи един вентилатор на оригиналния на първо време :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора за водата си има място - отпред при другия .................

П.П. Сложи един вентилатор на оригиналния на първо време :steinigung:

остана сега и да покажеш всичко това направено на кола,че да видим как става,пък и да чуем впечатления от първа ръка,кое,как,защо,колко,по какъв начин,проблеми-решения....... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за колегата, но при мен ще има развитие, понеже двигателя ми е зад гърба и от какви ли не решения, това ми се вижда най-ефективно. Тук в този случай нещата са на кантар, но според мен пак е оправдано. Въпреки по високото тегло и по сложната изработка, предимствата са доста - все пак нямам за цел да убеждавам никой. Всички мнения и коментари са добре дошли и за мен :bia:

Редактирано от alex72bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...