Kostadinov Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 (Редактирано) Колеги,след като разгледах размерите на някой кулери и измерих моето свободно пространство отпред установих че нямам почти никакъв избор.Има някаква греда/извита/,която е по-средата на бронята и ми остават само 3-4см. свободно пространство а кулерите са от 62мм. до към 90мм./най-масовия е 75-6мм./.Знам за готовите китове и прегледах някой стари теми,но има снимки на монтаж без да се уточнява как е решен проблема с оригиналната броня/държа си на нея засега/.За да не откривам топлата вода,моля споделете как сте го направили и с какви размери сте поставили/сток е колата,но с вероятен чип след време/.96г. е.Благодаря предварително!!! Редактирано 24 Юни 2009 от Kostadinov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Ингилизки отбираш ли?Ако да - чети у филето, дето е прикрепено към мнението ми.Ако не - некой да ти го прИведе... audi_A4_Passat_intercooler_install.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 24 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 (Редактирано) Мерси колега и аз го предположих това с рязането на бронята.Има ли други идеи или само това е начина Редактирано 24 Юни 2009 от Kostadinov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex72bg Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 Колега пробвай да набуташ някъде това http://tuning-parts.bg/browse/product/id/83 - отстрани на двг под казанчето на радиатора има място и въздушните пътища ще са доста по кратички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 24 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2009 (Редактирано) Ей това влиза почти без проблеми - http://www.autobahnexotics.com/store/produ...?products_id=42Ако ми дадеш е-мейл ще ти пратя и инструкциите. Редактирано 24 Юни 2009 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 25 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Колега пробвай да набуташ някъде това http://tuning-parts.bg/browse/product/id/83 - отстрани на двг под казанчето на радиатора има място и въздушните пътища ще са доста по кратички Изглежда интересно,някой слагал ли е такова...??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Не мога да му схвана смисъла на това малкото...Изглежда ми чикимайско, демек - почти никаква разлика със стоковия кулер, особено ако го зашибаш на същото място... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex72bg Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Разликата е че се охлажда с вода и няма значение къде ще го сложиш, за разликата в топлообмена да не говорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 Разликата е че се охлажда с вода и няма значение къде ще го сложиш, за разликата в топлообмена да не говорим и с коя вода ще се охлажда?И до каква температура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 И аз това се замислих,ако е с антифризчето няма ли да стане доста по зле полужението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 26 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Със сигурност ще трябва и отделен воден радиатор,място за него обаче имам.До към 4см. ако е дебел,ще стане без да режа нищо.Ако има някой който е слагал воден кулер нека сподели.А иначе засега съм се спрял на това: http://tuning-parts.bg/browse/product/id/81Мисля че ще стане,като ще отрежа само малко от долната греда на бронята.Все пак ми е интересно ако някой има впечатления за водния...??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex72bg Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Нов кръг се прави с помпичка и радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Нов кръг се прави с помпичка и радиаторчеако изолираш и махнеш въздушния кулер може и да си струва наистина,и пак си остава момента с ефективното охлаждане на водата,пак ще търсиш място за радиатор някъде,малко се обезмисля упражнението като че ли...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex72bg Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Радиатора за водата си има място - отпред при другия воден и климатика, няма да се реже бронята, добро охлаждане и на място и в движение. Кулера може да се сложи така, че максимално да се скъсят въздушните пътища, което също е предимство. Естественно изпълнението е малко по сложно, но все пак трябва да се запази външния вид в оригинално състояние и вложените средства да постигнат максимален резултат. Разбира се другия кулер (въздушния) на който се спрял колегата също е добро решение все пак е близо 3 пъти по голям от оригиналния и сложен отпред ще работи добре.П.П. Сложи един вентилатор на оригиналния на първо време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 Радиатора за водата си има място - отпред при другия .................П.П. Сложи един вентилатор на оригиналния на първо време остана сега и да покажеш всичко това направено на кола,че да видим как става,пък и да чуем впечатления от първа ръка,кое,как,защо,колко,по какъв начин,проблеми-решения....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex72bg Публикувано 26 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2009 (Редактирано) Не знам за колегата, но при мен ще има развитие, понеже двигателя ми е зад гърба и от какви ли не решения, това ми се вижда най-ефективно. Тук в този случай нещата са на кантар, но според мен пак е оправдано. Въпреки по високото тегло и по сложната изработка, предимствата са доста - все пак нямам за цел да убеждавам никой. Всички мнения и коментари са добре дошли и за мен Редактирано 26 Юни 2009 от alex72bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex72bg Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 тук са сложили въздушен кулер може да са ти полезни http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic...ng&start=15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване