Jump to content

Авариен режим


titancho

Recommended Posts

Колеги всички знаят че когато колата ти влезе в авариен режим,не е добре,първо че неще да върви ма най вече че ще се дават пари за ремонт.Та мойта А4 влизаше в авариен режим,но се оправи и сега пак започна.Та въпросат ми е:чета из форума и устанах с убеждението че дизелите влизат в авариен когато турбо не бачка като хората и въпросат мие по каква причина може да влиза в авариен,защото или не съм се ровил достатачно или съм прав,ако някой запознат да изброи някоя друга защо не м исе вярва ад е само за турбото :rock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесното е да погледнеш каква грешка ти дава. Или някой познат с диагностичен софт или на сервиз. Това ще ти реши догадките.

За да ти отговори някой на въпроса трябва да опишеш какво точно ти прави колата, каква е, какъв двигател и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесното е да погледнеш каква грешка ти дава. Или някой познат с диагностичен софт или на сервиз. Това ще ти реши догадките.

За да ти отговори някой на въпроса трябва да опишеш какво точно ти прави колата, каква е, какъв двигател и т.н.

Ми значи карам я нормално и си върви много добре (имам база за сравнение) и във един момент като реша да я мачкам трагва и и од там влиза в авариен режим сама,и сама си излиза от аварииният режим и се оправя но не е всеки път понякога кат овлезе докат оне я угася и запаля на ново не се оправя,по принцип не я настъпвам много обаче искам като я натисна да се отзове и да не се Е......Т с мен някви умрели хонди дето са 1.4 при положение че ,когато върви немой ми са опрат ама сега е като "Куц кон с прилив ан енергия " :flipoff::hilezh::D колата е 1.9 ТДИ АФН 110к 1998

Редактирано от titancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ел. клапана към турболята или го размени с този на Егр-а

Не можах да схвана ама колко на дълбоко да бъркам в джоба :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се разбере дали е от ел клапана или нещо друго вкарва компа ти в сервизен режим. Отиди на диагностика и виж от какво е проблема. Другия начи е смяна на произволни части по управлението но едва ли ше ти излезе по евтино от една диагностика.

Диагностиката е м/у 10 и 30 лв зависи кой, къде и т.н.

Потърси добър диагностик, а не Бат Пешо от гаража да ти изчисти грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във понеделник утивам на сервис във Би Ауто записах час и ще кажа какво ми е казал и този пат ще запиша грешки на хартия че нещо всеги баркам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда при такъв проблем на 95% виновник е соленоида (ел. клапана, който упрвалява вакуумната магистрала към турбото)

Останалите 5% - уестгейт (вакуумния клапан на турбината), проблем с турбопътищата или с вакуумните маркучи (спукани или извадени), спукан интеркулер и можеби най-малко възможното - блокирал в отворено положение ЕГР

А соленоида за тест дали работи, както каза колегата по-нагоре или го разменяте с ЕГР-а (ама не съм на 100% сигурен дали са едни и същи) или го сваляте и му подавате 12V и тряа да се чуе едно щракане ако е в ред. Незнам дали е същия клапана като на другите 1.9 мотори на ВАГ, ама цената е 100 и нещо лв. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...