Nikieva Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Здравейте,значи има едно "буре" му викат и гледам от него си покапва бензинец,то по принцип е свързано с маркуч към дросела,който сега се пълни с бензин.Възможно ли е заради този теч да губи налягане системата.Питам защото сутрин първо палене ми е трудно,та до този извод стигнах,че то е виновника.Намира ли се по магазините,на каква цена и най вече ме интересува каква роля играе,и какво му е устройството.Сега съм го запушил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Здравейте,значи има едно "буре" му викат и гледам от него си покапва бензинец,то по принцип е свързано с маркуч към дросела,който сега се пълни с бензин.Възможно ли е заради този теч да губи налягане системата.Питам защото сутрин първо палене ми е трудно,та до този извод стигнах,че то е виновника.Намира ли се по магазините,на каква цена и най вече ме интересува каква роля играе,и какво му е устройството.Сега съм го запушил.Трябва да го смениш.Това е регулатора на налягането.Тръбичката е сложена в случай че протече бензин , да попадне в кутията на въздушния филтър.Между другото вътре има мембрана ,която се е спукала и е протекла ,а ти си запушил отдушника ,постепенно ще се изравнят наляганията от двете страни на мембраната и вече няма да работи правилно.От там ти изчезва остатъчното налягане.По-добре я отпуши да капе във филтъра.От всички KE-MOTRONIK и KE JETRONIK става.Те са на 6,7ат но не и от MERCEDES той е на 5,5ат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 (Редактирано) Колега,смятам,че говорим за различни неща,тва дето си ми писал ти стои отгоре на кутията на филтъра,нали.А това за което аз говоря е точно под клапата на дебитомера. Редактирано 22 Септември 2009 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Маи за едно и също говорите.Като си срещу мотора се пада от ляво на потенциометъра.Ако е така си е цифра-около 550-600лв ново,маи бош беше.Заради тая мъцръцка купих ударено Ауди.Мога да ти проверя цената ама с всички отстъпки пак си беше цифра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 не БАце,тва не се вижда,трябва да отвориш капака не филтъра и да го обърнеш,точно до клапата има едно цилиндрично тяло от него излиза един маркуч,много тънък и отива в дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Утре ще проверя,имам два разглобени.Честно казано не се сещам за какво говориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 няма как да го снимам но щом ще провериш ще напиша пак.Вдигаш капака на въздушния филтър,точно до рамото на клапата има едно цилиндрично пластмасово тяло/черно,от него излиза един маркуч и отива в един пишлек,който излиза отвън кутията и там друг маркуч отива в дросела.Говорих с колегата VBI,и той ми каза,че от там дърпа бензин при пълно натоварване,но не разбрах дали може да се отремонтира,дали трябва нов,и дали е възможно от там да губи системата налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 не БАце,тва не се вижда,трябва да отвориш капака не филтъра и да го обърнеш,точно до клапата има едно цилиндрично тяло от него излиза един маркуч,много тънък и отива в дросела.Това за което пишеш събира капките бензин които се просмукват м-у плунжера на дозаторара ,събират се и от там през тази тънка тръбичка се всмукват в двигателя.Много често се запушва щуцера на дросела и няма как да дръпне бензина.Отпуши го.Няма опасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 демек от там налягане не може да бега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Днес смених горивния филтър с надежда да е от него ,ама не е,налягането си го няма,направи ми впечатление,че като отварям капачката на резервоаря и испуска налягане,дали има нещо общо с проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Днес смених горивния филтър с надежда да е от него ,ама не е,налягането си го няма,направи ми впечатление,че като отварям капачката на резервоаря и испуска налягане,дали има нещо общо с проблема? Виж сега,до въздушния филтър се намират:дозатор в комплект с дебитомир:регулатор на системното налягане:и клапан на абсорбатора,през които влизат изпаренията на бензина от резервоара в двигателя за да изгарят.Когато той не работи в резервоара се създава налягане защото няма откъде да се освободи.В този случаи дръж капачката леко хлабава.А сега ти обясни по-точно за кое питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 ПИтам,колега откъде може да губи налягане,явно ще да е от регулатора,или има и други места от където да бяга налягането.Смених филтъра с надеждата,че е запушен,но пак не се оправи.Има ли някакъв начин да се "шунтира" регулатора,или само смяна? какво е устройството на регулатора,и каква всъщност му е функцията,явно от него ще да е,а тва дето ми тече,е не толкова сериозен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 ПИтам,колега откъде може да губи налягане,явно ще да е от регулатора,или има и други места от където да бяга налягането.Смених филтъра с надеждата,че е запушен,но пак не се оправи.Има ли някакъв начин да се "шунтира" регулатора,или само смяна? какво е устройството на регулатора,и каква всъщност му е функцията,явно от него ще да е,а тва дето ми тече,е не толкова сериозен проблем.Ще ти обясня ,но първо кажи как разбра че губи налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Ами запозна да не пали от раз,както беше преди,и забелязах,че дали ще въртя стартеря 3-4 пъти,или само ще давам на контакт е еднакво,винаги пали на 3-тия път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Ами запозна да не пали от раз,както беше преди,и забелязах,че дали ще въртя стартеря 3-4 пъти,или само ще давам на контакт е еднакво,винаги пали на 3-тия път.Налягането се мери само с манометър.Остатъчното на АСЕ е 3,5 ат.Не ти е това проблема.Какъв интервал от време оставяш м-у гасене и палене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 (Редактирано) Ами и от вечерта до сутринта и за 2 часа е едно и също.Тва ми съвпада откакто сложих и плочката,вече и натам почвам да гледам,но ме съмнява/пл. за газта имам впредвид/,но и преди тва го правеше но по рядко.Сложих добавка за чистене на инжекторите,но файда няма.Интересно е ,че след като запали работи като часовник,и като я изгася,след това пали от четвърт.МНого ми е хикс,от какво е и кво да ми бая. Редактирано 23 Септември 2009 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Ами и от вечерта до сутринта и за 2 часа е едно и също.Тва ми съвпада откакто сложих и плочката,вече и натам почвам да гледам,но ме съмнява/пл. за газта имам впредвид/,но и преди тва го правеше но по рядко.Сложих добавка за чистене на инжекторите,но файда няма.Интересно е ,че след като запали работи като часовник,и като я изгася,след това пали от четвърт.МНого ми е хикс,от какво е и кво да ми бая.Залепил ли си я добре-да не дърпа въздух? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 отвсякъде,плътно със силикон,друго предположение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Значи друго което забелязах е,че при първо въртене двигателя има наченки да запали,но неуспява.Сутринта студена запали от 3-тия път,и при форсиране имаше прекъсване на около 2000 оборота,след като загря се оправи.Дори да съм запалил и карал само на газ,колата загряла ли е прехвърлям на бензин и започва да работи,усъмних се в инжекторите,свалих ги,сложих тапи на тяхното място и запалих колата на газ като оставих помпата да работи,забелязах,че освен,че пръскат инжекторите и покапват,и то не малко,образно казано 2 капки за секунда,това на празен ход,при подаване на газ капките изчезват и струята става хомогенна.За утре съм предвидил смяна на инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Значи друго което забелязах е,че при първо въртене двигателя има наченки да запали,но неуспява.Сутринта студена запали от 3-тия път,и при форсиране имаше прекъсване на около 2000 оборота,след като загря се оправи.Дори да съм запалил и карал само на газ,колата загряла ли е прехвърлям на бензин и започва да работи,усъмних се в инжекторите,свалих ги,сложих тапи на тяхното място и запалих колата на газ като оставих помпата да работи,забелязах,че освен,че пръскат инжекторите и покапват,и то не малко,образно казано 2 капки за секунда,това на празен ход,при подаване на газ капките изчезват и струята става хомогенна.За утре съм предвидил смяна на инжектори.Остатъчното налягане след 30 мин да е около 3ат.Виждам че се правил опити да провериш дюзите ама не е това начина.Първо свържи манометъра на местото на пусковата дюза.Извади дюзите на удобно място за да ги виждаш.Осигури си достъп да клапата на дебитомера,свържи цифровия волтметър към потенциометъра-маса и среден край,включи запалването и застопори клапата в положение на показания на уреда 0,6 волта.Обхвата да ти е 20 волта.Предварително извади централния кабел от бобината.Извади релето на бензиновата помпа и направи мост на силовата част за да може на контакт да работи помпата.Сега при това положение като подадеш контакт можеш да наблюдаваш как пръскат дюзите в режим на празен ход ,без да работи двигатела.След тази проверка като свалиш застопоряването на клапата може да провериш как работят във всички режими като я движиш принудително на ръка.Кое е най-важно да гледаш-наляганета да е 6,7без некакви колебания,във всички режими,при отпусната клапа никакъв банзин през никоя дюза,при плавно повдигане на клапата началото на отваряне на дюзите да е еднакво,да няма изпускане на бензин от никоя дюза при отпускане на клапата,при спиране на помпата и отпускане на клапата на дебитомера да няма нито една капка от никоя дюза защото ако са разхерметизирани докато колата е изгасена се задавя мотора и след това пали трудно.После провери и управляващото налягане да е 6,2ат не повече.Но според мен при 6,1върви доста по-добре.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Колега предполагам,че проблемът ти е с дюза/и.Една или повече остават отворени или отварят при ниско налягане и по този начин освен,че изпразват системата давят и колата.Това,което пиша съм го виждал с очите си как при неработещ двигател дюзите изпускат капка по капка до спадане на налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 точно това направих днес,и видях,че дюзите пръскат на празех ход,ама и бая капят,другото което видях,че при отпусната клапа,само при подаване на контокт,докато подкачва помпата дюзите хвърлят бензинец,това така ли трябва да е или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 ,докато подкачва помпата дюзите хвърлят бензинец,това така ли трябва да е или не?Не трябва да пускат бензин докато не се създаде вакум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 също не смятам,че е нормално да капят,ама нека някой по вещ да се изкаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 25 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Значи днес забелязах,че на инжектора който е към купето му е заминала гумичката и от там просмуква въздух,инжектора го извадих без усилие.Иначе слагах други от кола която не е работила никога на газ,но пък са седели повече от 2 години на сухо и се оказаха по-зле и от моите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts