Jump to content

Бурето на дебитомера тече


Nikieva

Recommended Posts

Здравейте,значи има едно "буре" му викат и гледам от него си покапва бензинец,то по принцип е свързано с маркуч към дросела,който сега се пълни с бензин.Възможно ли е заради този теч да губи налягане системата.Питам защото сутрин първо палене ми е трудно,та до този извод стигнах,че то е виновника.

Намира ли се по магазините,на каква цена и най вече ме интересува каква роля играе,и какво му е устройството.Сега съм го запушил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,значи има едно "буре" му викат и гледам от него си покапва бензинец,то по принцип е свързано с маркуч към дросела,който сега се пълни с бензин.Възможно ли е заради този теч да губи налягане системата.Питам защото сутрин първо палене ми е трудно,та до този извод стигнах,че то е виновника.

Намира ли се по магазините,на каква цена и най вече ме интересува каква роля играе,и какво му е устройството.Сега съм го запушил.

Трябва да го смениш.Това е регулатора на налягането.Тръбичката е сложена в случай че протече бензин , да попадне в кутията на въздушния филтър.Между другото вътре има мембрана ,която се е спукала и е протекла ,а ти си запушил отдушника ,постепенно ще се изравнят наляганията от двете страни на мембраната и вече няма да работи правилно.От там ти изчезва остатъчното налягане.По-добре я отпуши да капе във филтъра.От всички KE-MOTRONIK и KE JETRONIK става.Те са на 6,7ат но не и от MERCEDES той е на 5,5ат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,смятам,че говорим за различни неща,тва дето си ми писал ти стои отгоре на кутията на филтъра,нали.А това за което аз говоря е точно под клапата на дебитомера.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи за едно и също говорите.Като си срещу мотора се пада от ляво на потенциометъра.Ако е така си е цифра-около 550-600лв ново,маи бош беше.Заради тая мъцръцка купих ударено Ауди.Мога да ти проверя цената ама с всички отстъпки пак си беше цифра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не БАце,тва не се вижда,трябва да отвориш капака не филтъра и да го обърнеш,точно до клапата има едно цилиндрично тяло от него излиза един маркуч,много тънък и отива в дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще проверя,имам два разглобени.Честно казано не се сещам за какво говориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да го снимам но щом ще провериш ще напиша пак.Вдигаш капака на въздушния филтър,точно до рамото на клапата има едно цилиндрично пластмасово тяло/черно,от него излиза един маркуч и отива в един пишлек,който излиза отвън кутията и там друг маркуч отива в дросела.Говорих с колегата VBI,и той ми каза,че от там дърпа бензин при пълно натоварване,но не разбрах дали може да се отремонтира,дали трябва нов,и дали е възможно от там да губи системата налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не БАце,тва не се вижда,трябва да отвориш капака не филтъра и да го обърнеш,точно до клапата има едно цилиндрично тяло от него излиза един маркуч,много тънък и отива в дросела.

Това за което пишеш събира капките бензин които се просмукват м-у плунжера на дозаторара ,събират се и от там през тази тънка тръбичка се всмукват в двигателя.Много често се запушва щуцера на дросела и няма как да дръпне бензина.Отпуши го.Няма опасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених горивния филтър с надежда да е от него ,ама не е,налягането си го няма,направи ми впечатление,че като отварям капачката на резервоаря и испуска налягане,дали има нещо общо с проблема? :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених горивния филтър с надежда да е от него ,ама не е,налягането си го няма,направи ми впечатление,че като отварям капачката на резервоаря и испуска налягане,дали има нещо общо с проблема? :steinigung:

Виж сега,до въздушния филтър се намират:дозатор в комплект с дебитомир:регулатор на системното налягане:и клапан на абсорбатора,през които влизат изпаренията на бензина от резервоара в двигателя за да изгарят.Когато той не работи в резервоара се създава налягане защото няма откъде да се освободи.В този случаи дръж капачката леко хлабава.А сега ти обясни по-точно за кое питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПИтам,колега откъде може да губи налягане,явно ще да е от регулатора,или има и други места от където да бяга налягането.

Смених филтъра с надеждата,че е запушен,но пак не се оправи.Има ли някакъв начин да се "шунтира" регулатора,или само смяна? :steinigung:

какво е устройството на регулатора,и каква всъщност му е функцията,явно от него ще да е,а тва дето ми тече,е не толкова сериозен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПИтам,колега откъде може да губи налягане,явно ще да е от регулатора,или има и други места от където да бяга налягането.

Смених филтъра с надеждата,че е запушен,но пак не се оправи.Има ли някакъв начин да се "шунтира" регулатора,или само смяна? :steinigung:

какво е устройството на регулатора,и каква всъщност му е функцията,явно от него ще да е,а тва дето ми тече,е не толкова сериозен проблем.

Ще ти обясня ,но първо кажи как разбра че губи налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами запозна да не пали от раз,както беше преди,и забелязах,че дали ще въртя стартеря 3-4 пъти,или само ще давам на контакт е еднакво,винаги пали на 3-тия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами запозна да не пали от раз,както беше преди,и забелязах,че дали ще въртя стартеря 3-4 пъти,или само ще давам на контакт е еднакво,винаги пали на 3-тия път.

Налягането се мери само с манометър.Остатъчното на АСЕ е 3,5 ат.Не ти е това проблема.Какъв интервал от време оставяш м-у гасене и палене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и от вечерта до сутринта и за 2 часа е едно и също.

Тва ми съвпада откакто сложих и плочката,вече и натам почвам да гледам,но ме съмнява/пл. за газта имам впредвид/,но и преди тва го правеше но по рядко.Сложих добавка за чистене на инжекторите,но файда няма.Интересно е ,че след като запали работи като часовник,и като я изгася,след това пали от четвърт.МНого ми е хикс,от какво е и кво да ми бая.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и от вечерта до сутринта и за 2 часа е едно и също.

Тва ми съвпада откакто сложих и плочката,вече и натам почвам да гледам,но ме съмнява/пл. за газта имам впредвид/,но и преди тва го правеше но по рядко.Сложих добавка за чистене на инжекторите,но файда няма.Интересно е ,че след като запали работи като часовник,и като я изгася,след това пали от четвърт.МНого ми е хикс,от какво е и кво да ми бая.

Залепил ли си я добре-да не дърпа въздух?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи друго което забелязах е,че при първо въртене двигателя има наченки да запали,но неуспява.Сутринта студена запали от 3-тия път,и при форсиране имаше прекъсване на около 2000 оборота,след като загря се оправи.Дори да съм запалил и карал само на газ,колата загряла ли е прехвърлям на бензин и започва да работи,усъмних се в инжекторите,свалих ги,сложих тапи на тяхното място и запалих колата на газ като оставих помпата да работи,забелязах,че освен,че пръскат инжекторите и покапват,и то не малко,образно казано 2 капки за секунда,това на празен ход,при подаване на газ капките изчезват и струята става хомогенна.

За утре съм предвидил смяна на инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи друго което забелязах е,че при първо въртене двигателя има наченки да запали,но неуспява.Сутринта студена запали от 3-тия път,и при форсиране имаше прекъсване на около 2000 оборота,след като загря се оправи.Дори да съм запалил и карал само на газ,колата загряла ли е прехвърлям на бензин и започва да работи,усъмних се в инжекторите,свалих ги,сложих тапи на тяхното място и запалих колата на газ като оставих помпата да работи,забелязах,че освен,че пръскат инжекторите и покапват,и то не малко,образно казано 2 капки за секунда,това на празен ход,при подаване на газ капките изчезват и струята става хомогенна.

За утре съм предвидил смяна на инжектори.

Остатъчното налягане след 30 мин да е около 3ат.Виждам че се правил опити да провериш дюзите ама не е това начина.Първо свържи манометъра на местото на пусковата дюза.Извади дюзите на удобно място за да ги виждаш.Осигури си достъп да клапата на дебитомера,свържи цифровия волтметър към потенциометъра-маса и среден край,включи запалването и застопори клапата в положение на показания на уреда 0,6 волта.Обхвата да ти е 20 волта.Предварително извади централния кабел от бобината.Извади релето на бензиновата помпа и направи мост на силовата част за да може на контакт да работи помпата.Сега при това положение като подадеш контакт можеш да наблюдаваш как пръскат дюзите в режим на празен ход ,без да работи двигатела.След тази проверка като свалиш застопоряването на клапата може да провериш как работят във всички режими като я движиш принудително на ръка.Кое е най-важно да гледаш-наляганета да е 6,7без некакви колебания,във всички режими,при отпусната клапа никакъв банзин през никоя дюза,при плавно повдигане на клапата началото на отваряне на дюзите да е еднакво,да няма изпускане на бензин от никоя дюза при отпускане на клапата,при спиране на помпата и отпускане на клапата на дебитомера да няма нито една капка от никоя дюза защото ако са разхерметизирани докато колата е изгасена се задавя мотора и след това пали трудно.После провери и управляващото налягане да е 6,2ат не повече.Но според мен при 6,1върви доста по-добре.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега предполагам,че проблемът ти е с дюза/и.Една или повече остават отворени или отварят при ниско налягане и по този начин освен,че изпразват системата давят и колата.Това,което пиша съм го виждал с очите си как при неработещ двигател дюзите изпускат капка по капка до спадане на налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това направих днес,и видях,че дюзите пръскат на празех ход,ама и бая капят,другото което видях,че при отпусната клапа,само при подаване на контокт,докато подкачва помпата дюзите хвърлят бензинец,това така ли трябва да е или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,докато подкачва помпата дюзите хвърлят бензинец,това така ли трябва да е или не?

Не трябва да пускат бензин докато не се създаде вакум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи днес забелязах,че на инжектора който е към купето му е заминала гумичката и от там просмуква въздух,инжектора го извадих без усилие.Иначе слагах други от кола която не е работила никога на газ,но пък са седели повече от 2 години на сухо и се оказаха по-зле и от моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...