Jump to content

ioi464

Members
  • Мнения

    210
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

Последни посетители

1876 профилни разглеждания

ioi464's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Така не става.На долната камера на дозатора има сервизен отвор за измерване на налягането.Само 0.2 ат промяна са достатъчни за разбалансиране на системата. Цитиране на предходен пост!
  2. Проблемите рано или късно идват всеки да си прави сметка.Въпроса е това което се пише да е абсолютно вярно за да могат колегите да ползват материала при евентуални ремонти.Според мен 70% от материалите за K-Jetronika са много неточни и в повечето случай пречат отколкото да помагат при ремонта.Смятам че трябва да се направи една отделна тема с подробно описание и принцип на работа и повече да не се пипа. Цитиране на предходен пост!
  3. При това положение налягането на входа на дюзите е 0ат за да се убедиш отвий дюзите от дозатора и я остави да работи.Уточнявам че с промяна на управляващото налягане се прекратявя подаване на бензин към дюзите.Условието/P/работно да е равно на /P/управляващо или по точно състоянието на дюзите няма ама никакво отнощение за спирането на бензина. Цитиране на предходен пост!
  4. Промяната на оборотите се получава от спирането на бензиновата помпа.Ако всичко е изправно налягането в системата остава 3.5 ат затворено между помпа-дозатор и регулатор на налягане.При това положение се променят показанията на делителя на напрежение от около 0.5в при 6.7ат на около 1в при 3.5ат и вече имаме неправилни показания от потенциометъра при 890об-празен ход.А сега да обясня-при работа на празен ход е задейстан датчика на дроселовата клапа.Компютъра взима информация от датчика на хол в делкото.Еталонните обороти за ACE са 890.При изправна горивна система -работно налягане 6.7ат и управляващо 6.2ат силата на противодействие на плунжера на дозатора спрямо повдигането на клапата ,което зависи от вакума на двигателя определя напрежението от делителя на потенциометъра.Същото има определен диапазон за правилна работа.специално за ACE----в литературата пише 0.5-06.7волта но на практика най добри резултати са при 0.38в.Условията за измерване са двигател над 60гр.,стойността на датчика за температура под 600 ома най добре 300,правилиен ъгъл на изпреварване без закъснение или изпреварване-може да се регулира и без стробоскоп но е за друга тема и правилно регулирана смес на горивото от дозатора.Идеалното съотношение за най-голаям въртящ момент,най-малък разход ,и най-малко вредни емисии е 1кг.бензин ,към14.7кг въздух.Малките отклонения от тези стойности се очитат ламда сондата/кислораден датчик/ и той чрез промяна на управляващото налягане коригира количеството бинзин което постъпва през дюзите.Горивото се регулира при изправна система около 3 пъти за една секунда.Та да се върнем на потенциометъра-правят тези базови настройки изключва се сондата за да не играе управляващото налягане изключват се всички консуматори проверява се за/ утечки/на вакум и се регулира потенциометъра.Едно допълнение налягането не спада от пропуск на дюзите защото началото на отваряне на тях 4.6ат а остатъчното налягане е 3.5ат.Същото се просмуква покрай плунжера на дозатора попада върху една /фуниика/ под него е бева засмукан от една тръбичка свързана към дроселовата клапа.Остатъчното налягане е направено да бъде подържано около 30мин.с цел слез загасяване на двигателя от високата температура да се предодврати изпаряването на бензина в дюзата и образуването на газов джоб за да може след това да има добро стартиране.Единствения начин да имаме динамично регулиране на оборотите е да работи горивната система на бензин без да минава през дюзите и да се връща обратно в резервоара а автомобила да работи на газ.
  5. Според мен ти тече от спукана мембрана на регулатора на налягането.Дозатора може само да сълзи но не и да тече,а сълзенето не е повреда.
  6. Пали трудно защото се е променило началото на впръскване от дозатора.Щом след като запали работи добре значи че в дозатора няма повреди.Начина на проверка е следния-проверяващ налягането на помпата да е 6,7 а управляващо 6,2, след това датчика за температура за AAR е двоен към маса при топъл мотор по 300 ома.След това да не дърпа въздух защото може да не стигне вакума да задейства клапата на дебитомера.Провери и превключвателя за празния ход,при отпуснат педал на газта 0 ома.Ако проклетника пак не пали сваляш маншона на дебитомера,отвиваш тръбичките на петте дюзи,пускаш принудително помпата и започваш да следиш-от нито един изход да не излиза нито капка гориво.Ако е така повдигаш клапата на дебитомера ката при съвсем малко повдигане ,което отговаря на малкия вакум който се получава при палене от петте изхода трябва да започне да излиза малко и равно количество бензин.Ако имаш луфт или празен ход на дозатора означава че при палене не се впръсква гориво и трябва да го регулираш.Ако е необходимо ще ти кажа как-лесно е.Също ако имаш газ е важно от къде си захранил ключа защото ако си го захранил в паралел съз захранването на ел.блок на запалването в първия момент се получава пад на напрежение и нямаш искра докато въртиш на стартер.
  7. ioi464

    Audi S6

    Точно така!
  8. Точно така процепа е отворен от противоположната страна като оборотите са около 1100 за да се компенсира товара на консуматорите.
  9. Колега стъпковия мотор няма отношение към заглъхването а само към стабилизирането на тихите обороти и то само при отпуснат педал на газта.То се управлява от широкоимпулсен генератор които е вграден в електронния блок и по този начин се регулира сечениено на отвора за допълнителен въздух.Факторите които оказват влияние за широчината на импулсите са /брой обороти-мерят се от датчика на хол в делкото съпротивлението на датчика на температурата ,положението на TPS сензора на педала на газта и снойностите на потенциометра на разходомера на въздуха-дебитомера,който от своя страна се зависят пряко от налягането на горивото в дозатора.При изправна система и загрял двигател стойностите са 6,7ат работно налягане и 6,2ат управляващо налягане,при малки отклонения от тези стойности се получава това заглъхване и лоша работа на мотора или казано по друг начин -неправилна горивна смес.
  10. ioi464

    Проблем с ламбда сонда

    Провери си подгряването на сондата тя работи при температура над 350 градуса и ако не работи то като пуснеш газта изтива.
  11. ioi464

    Механична инжекция

    И буталото и цилиндъра са закалени и не се износват.Ти можеби виждаш съвсем слаби следи по буталото където се е движило но това не е износване.При всеки един дозатор има малко просмукване на бензин покрай плунжера но това не може да се избегне тъй като той служи и за смазване на триещите се повърхности.При AUDI 80 90 бензина попада деректно върху филтъра а при AUDI 100 има поставена една малка фуниика в която той капе и през една тънка тръбичка се засмуква от двигателя и така там филтъра остава чист.
  12. ioi464

    Механична инжекция

    Какъв ти е проблема?
  13. ioi464

    Механична инжекция

    Невъзможно е, то не се износва.
  14. Измери налягането на горивото.
×
×
  • Create New...