fx rookie Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 благодаря за инфото колега! Аз още имам някои съмнения относно моя проблем, защото преди да текне рейката и нейното рециклиране, всичко си беше наред. Шума ми започна непосредствено след това. Майстора я слуша и каза, че не чува нищо и не вижда проблем. Аз също като се опитам отвън да доловя шум, не ми изглежда да е от помпата. Волана си се върти лесно и на празен ход, на място. Маслото ми също трябва да е ОК, з' е ново от Еуратек. За съжаление нямам технически познания за устройството, но си мислех може ли да е свързано с циркулацията на маслото, а не с въртенето на някои детайли? Май не звучи много логично, след като е свързано с промяната на оборотите, но пък при мен само рейката рециклираха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
igolstat Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 Да наистина това е един от най-добрите начини за определяне на повредата, а именно като се върнеш към последното нещо което е пипано преди да се появи проблема. Една от възможните причини, може както каза да е именно в рециклирането, понеже преди да се рециклира рейката в нея има големи хлабини, които позволяват по-лесното циркулиране на маслото, което е съпроводено с по-малко натоварване на помпата и по - твърд волан естествено. След рециклирането, хлабините са минимизирани, помпата се явява в по-голяма помощ на волана създавайки по-голямо налягане и от там по - мекия волан. Това е един пример, как рециклирането е свързано със по-високо изискуемо налягане от помпата ( поради намалените хлабини в рейката и по-трудното преминаване на маслото през нея). Ето защо след рециклиране, помпата може да започне за жужи, просто влиза в по-натоварен режим на работа. Пак казвам, това е само една моя идея, просто за да не бързаш да виниш тези които са ти рециклирали рейката, все пак може да са си свършили работата добре и причината да не е в тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Колеги, айде за да не отварям нова тема - някой може ли да ми препоръча сервиз за хидравлики в Пловдив? Днес както си карах и на последния завой на 100 метра от вкъщи изведнъж волана се втвърди и попмпата изви на умряло. Трясък не знам дали е имало, понеже ми думкаше музиката. Като спрях на тротоара стана малка локвичка масло. Казанчето за хидравлична течност е напълно празно. Направо не знам кво ще я правя тая хидравлика, за втори път ми създава проблем. Преди половин година в Техническия ми смениха маркуча за високо налягане между рейката и помпата, но тогава губеше маслото постепенно, започваше да вие леко и постепенно се увеличаваше. Дали ми е заминала рейката, как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 При мен след смяна на хидр.течност(с зелена от Еуратек),волана започна да ми насича и да губи хидр.течност.Стара беше направо черна и по-гъста,данеби да е имало добавка вътре.Да взема да и сипя и аз една добавка,ако има такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristofor Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Здравейте, да се поинтресувам и аз за тази хидравлика. Значи проблема е следния, като запаля докато колата е студена и докато не завъртя волана няма проблем, след това се чува стръжене и виене, но това е само в началото - някъде до 7-8 завъртане и изчечезва стърженето, а след като загрее почти изчезва и виенето. Прочеох и други теми, но чак такива проблеми незабелязах(стържене), някои имал ли е такива проблеми. За какъв ремонт да се подготвя. Маслото не съм го гледал защото шума се появи снощи на тъмно и нямаше как да го погледна, ще го погледна днес като се прибера или най-късно утре.Колата е А4/Б5 1,8 125 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 ами гледай го овреме ...щом вие и стърже значи има въдух в системата и като навиеш няколко пъти волана се обезвъздушава.... но очевидно от някъде смуче въздух...огледай за течове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristofor Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Ще я гледам, но незнам тук къде вървят връзките и маркучите, до скоро карах друга марка кола, и тук са по различни нещата. Още я разучавам . Утре ще прегледам където мога и както мога да видя дали тече от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shaq Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 В Пловдив има един майстор който само с това се занимава само с рециклиране на рейки на всички видове автомобили. Божо се казва и се намира на Цариградско като се влезне в локалното след ЛУКОЙЛ преди магазина за килими в дясно. Цената е от 150-180лв. Човека е много пекан и от цяла България идват при него, лично аз не съм ползвал неговите услуги но на двама приятели им е рециклирал рейки и няма абсолютно никви проблеми. Има и канал и най-вероятно направо може да я извади и да я рециклира но това вече не мога да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristofor Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Здравейте, писах по - горе за проблем с хидравликата. Масло в казанчето нямах никакво, незнам колко събира системата но долях около 200 грама и сега я следя дали ще намлее пак. За седмица нямам проблеми и липси на масло. Но преди да налея я огледах и видях, че под самото казанче е омаслено, като омаслявне започва от около изходния и входния маркуч, омасляването е по старо и за сега няма течове. Искам да попитам преди да започне да вие хидражиката, като давах на контак се появявше едно пискане, като когато ми е светнала лампата за бензина. Може ли това да е индикация за намаляло маслото или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Някой знае ли трябва ли да са топли маркучите който отиват към хидр. помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Колеги, нивото на хидравличната течност на мин или на макс трябва да е по принцип??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 (Редактирано) Колеги, нивото на хидравличната течност на мин или на макс трябва да е по принцип???А защо не някъде по средата...не е ли най-логично?Но преди да налея я огледах и видях, че под самото казанче е омаслено, като омаслявне започва от около изходния и входния маркуч, омасляването е по старо и за сега няма течове......И аз преди време губех от там течност...за седмица две казанчето се изпразваше. Смених скобата и резнах леко края на мъркуча който влиза в казанчето....от тогава проблеми нямам. Редактирано 17 Октомври 2010 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 (Редактирано) Аз гледах дзверих се у казанчето и неможах да прочета колко литра сабира казанчето за хидравличната.Преди два месеца някаде имах ужасно стържене във волана при въртене,отидох в сервиза и се оказа че някви клапани вътре в казанчето са заминали.Смениха го и всичко си е Ок.Гледали са помпата и рейката-сухи са били.Казаха че литър течност побирала и ми сипаха (не пред мен,ама сервиза уж е голям и реномиран) вчера гледах масла ала бала и проверих и течността и гледам че е на минимума,та или малко губи ма не се вижда от къде или са ми сипали по-малко.Ако някой знае колко събира да каже.1.9 тди 00г АВГ Редактирано 18 Октомври 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване