Jump to content

enviro

Members
  • Мнения

    687
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно enviro

  • Рожден ден 29.09.1990

Друго

  • Kaра
    AUDI A4

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2879 профилни разглеждания

enviro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, от доста време имам проблем с нивомата , дава ми грешка отворена верига, преди беше тръгнал, но после пак спря, и тука преди няколко дни сменях окачването отпред и се загледах в буксата че сякаш са и слагали някакви силикони и има три жълти кабела, но преди малко се рових в едни авточасти и гледам букса с кабелите нови около 30-35лв но едната букса е с 5 кабела другата е с 6 кабела, някой има ли си на идея кое е правилното, и при положение че са кабелите 6 броя само жълти на цвят кой за къде евентуално се свързва?
  2. Няма, явно проблема е в кабела за vsdc неможе да кодира АБС а ще търся друг кабел инак няма начин
  3. Купих модул кората и лоста, кабелче има пуснато но уви, снощи ги сложих днеска пускам вага ама нещо немога да се оправя, и си свети като коледна елха, някъде бъркам но немога да разбера къде
  4. enviro

    ABS, EPC сигнали

    Няма да е в таблото, защото найстина се активира есп и при мигсне си отнема газта не позволява да и дам газ, а отностно теста в абс опитах няколко пъти мисля че беше на канал 1 обаче потеглям и някъде към 20км/ч изхвърля програмата, да не би да има някакво значение как да се потегля или как са се сменят скорости, защото трябва да се наема малко и да вляза в някой десен завой за да се включи есп
  5. enviro

    ABS, EPC сигнали

    А къде се влиза и тества по точно кой датчик не работи правилно ? Има ли начин след като не записва никаква грешка? Искам да разбера защото смао на десен завой ми се задейства есп и започва да мига и отнема газта върна ли педала спира, дам ли газ пак започва, и това само на десен завой?
  6. Здравейте, искам да си сложа автопилот на автомобила, Б6 2.5 180к.с. куатро с ръчни скорости волана е обикновен трилъчев. И тъй като моят модул не става, (постнал съм снимки с номера на моя) изчетох темата на stilko, незнам дали ше се справя но мисля да опитам, намерих си един комплект с кора лост модул и уж всичко необходимо за около 150лв, но ме интересува, номера и най вече значението на буквата, какво е значението и трябва ли да се прекрепям към някой специално, или е без значение? Волана ми няма подгрев най обикновен трилъчев
  7. Потенциометара съм го сменил с няколко такива, но уви не става и не става, поръчах нови и с тях съм ги въртял не става, сложих друга машинка, размених ги и пак дава грешката, само леко помръдва и това е на ръка се движи свободно. Делфито ми беше подръка затова него ползвах.
  8. Идеално че може да се сменят, незнаех ама мисълта ми беше ако някой ги прави и да стават по добре от колкото втора употреба, за да не изкиха и то също. Проблема е че продължават да излизат тея грешки, и се чудя вече дали да не сменям това управление и да видя да не е от него, сменил съм тези потенциометри не веднъж се опитах да я адаптирам и нищо, вече найстина си мисля да опитам управлението. Пробвал съм моторчетата се въртят ама закача ли ги пускам диагностика отиват всички на 0 и грешките продължават да си седят. Скоро ши стане студено времето а вътре духа само студено, не обръща на топло.......
  9. Някой дали знае управлението на климатроника, това с копчетата на таблото някъде ремонтират ли ги?
  10. Днеска, я закачиха на машина да я видят фреона беше намалил и беше 300гр. Допълниха я и сега духа добре, обаче от компресора от задната страна има оцветено, той човека ми обясни какво е ама така и неразбрах, свалял се компресора и това се сменяло, нормално било щот толкоса години няма как да не се скапело. Отделно каза че кат се прави ще смени направо и нещо като филтър горе на тръбата, щот попринцип било хубаво да се сменя на 3 4 години. Каза също че теча не е голям щом от септември месец беше пълнен и до момента са останали 300гр. Вика може и да изкараш лятото, ако съм преценил да не бързам и да видя ако пак почне да духа като преди тогава да го правя ако нямам излишни пари вмомента. Искам да попитам някой знае ли как се прави адаптация на тези клапи(потенциометри) с програмата лънч? "Launch"
  11. Мале тва найстина е доста сложна система, дано не се стигне до разглабяне и на самото табло интересно че цяла зима имах много топло, а сега то идва само от пасажерската страна добре че имам 4ри подгрева
  12. Някой може ли да ми каже или къде да прочета, всяко отделно моторче за какво е и какво прави? Чакам си аз потенциометрите от китай сигурно още 10дни поне ще почакам, ама интересно ми прави че от страната на шофьора си духа само хладно, от пасажерската страна, моторче v159 съм го свалил нацяло и на ръка като вдигна ливата ръчка нагоре почва да духа топло, а като е дам на долу почва да духа нормално все едно е пуснат вентилатор но не е даже и хладно. Затова ме интересува може ли да ми кажете всички моторчета кое за какво е, че имам чуството че като ги сменя пак няма да се случват нещата, тая шофьорската си е блокирала на студено и вечер като е хладно затварям двете да не духат и само пасажерските да се постопли. Чудо е с тоя климаторник, и вчера вдигнах капака барам тръбичката която е близо до акумулатора от страната на купето е ледена а от стрната на двигателя е нормална нито ледена нищо гореща.
  13. Да ама уж аз си ги замервах и нз какво и накрая кво стана все греда
×
×
  • Create New...