Maxx Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Здравеите колеги. Доста теми по въпроса изчетох но всички са за други двигатели.Проблема е до болка познат, сутрин на студен двигател трудно пали на бензин. Трябва да го припаля няколко пъти зада заработи, тресе се и не подържа обороти, като загрее няма проблем, на газ също няма никакъв проблем работи добре. NE двигателите имат ли някакъв комп и ламбда сонда от които да идва проблема като при други двигатели или не?Кажете какъв може да е проблема и как да го отстраня?Свещите са нови.80 B3 1.8s NE двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Здравей,под карбуратора имаш един таралеж за подгряване на горивната смес,провери го дали работи.За целта разкачи му кабела и провери дали отива ток,това на студена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 15 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Ок това ще го пробвам. А относно ламбдата и ел. управлението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 На карбуратора няма ламба сонда,този таралеж го управлява един датчик на тройника на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Tрябва да го припаля няколко пъти зада заработи, тресе се и не подържа обороти, като загрее няма проблемЕ, с ръчния смукач не можеш ли да поддържаш оборотите? По запалването как е положението? Капачка, палец, свещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 (Редактирано) На карбуратора няма ламба сондаТочно моторът с NE имаше една модификация с ламбда сонда. Дискутирахме го тук във форума вече. ЦЪК Редактирано 15 Октомври 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Точно моторът с NE имаше една модификация с ламбда сонда. Дискутирахме го тук във форума вече. Те такова нещо не бях виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jeff Beck Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Коллеги, аз съм със същия двигател и имам същия проблем, обаче само на бензин на газ си пали перфектно. А за ръчния смукач, при мене като го дръпна до край на бензин и гасне. Докато не загрее до 60-70 градуса губи обороти и директно гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 16 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Днес след опит за центровка се оказа, че някой от цилиндрите прекъсва. Причината не е от делкото и палеца, свещите съм ги сменял преди 3 месеца и са (bosch super 4) TAKA, че не вярвам да е и от тях. Остават кабелите. Как точно се проверяват кабелите на свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Замерват се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 16 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Замерват се Мисълта ми беще само с мултицет или тряаа някъв по спецялен уред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 16 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2009 Да на,лулите пише колко ома треа да са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване