Jump to content

масло -но какво да бъде


Recommended Posts

Колеги, имам този проблем и за това повдигам въпроса.По тази тема е писано МНОГО,но от четене,като че ли съм по-объркан,понеже искам да се съобразя с моята действителност.Двигателя ми е от фолксваген с букви EV(ако това има значение) и с години на производсто от 1982 до 1987.Като навъртяни километри са около 800-900хил.,а може и повече и масло почти не гори.Имам малки течове от гарнитурите и ми е трудно да определя в какви граници варира.Карам я на LPG.Масло от какъв вид да търся,с каква спецификация и евентуално марка и производител?Предварително ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя ми е от фолксваген ........ навъртяни километри са около 800-900хил.,а може и повече и масло почти не гори. на LPG .... Предварително ви благодаря.

И аз благодаря това беше вица на деня, страхотен е :lol::(:lol: :lol:

А за маслото щом не гори нещо 0W30 или 0W40 без значение марката мотора ти е просто слънце :lol: , всеки би ти завидял от форума :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз благодаря това беше вица на деня, страхотен е :hilezh::hilezh::lol: :lol:

А за маслото щом не гори нещо 0W30 или 0W40 без значение марката мотора ти е просто слънце :flehan: , всеки би ти завидял от форума :steinigung:

Благодаря за мнението колега.Постарал съм се да изложа фактите около двигателя точно.Познавам се с човека и знам какво показваше километража, когато си я купи.Пет години работи като такси и след това я купих аз.За близо 9500км. съм налял 5л.масло(3,5л.зареждане+1,5л.доливане за около година),като в момента е в норма,на една трета от долната резка.По двигателя преди мен не знам дали е правено нещо,аз нищо не съм пипал,освен една гарнитура на капака на блока с клапаните.Пиша и не вярвам,но факт.От към документи всичко е изрядно.И след всичко писано съм пред дилемата- какво масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението колега.Постарал съм се да изложа фактите около двигателя точно.Познавам се с човека и знам какво показваше километража, когато си я купи.Пет години работи като такси и след това я купих аз.За близо 9500км. съм налял 5л.масло(3,5л.зареждане+1,5л.доливане за около година),като в момента е в норма,на една трета от долната резка.По двигателя преди мен не знам дали е правено нещо,аз нищо не съм пипал,освен една гарнитура на капака на блока с клапаните.Пиша и не вярвам,но факт.От към документи всичко е изрядно.И след всичко писано съм пред дилемата- какво масло?

0W-40 Кастрол ЕДЖ

5W-40 Кастрол Магнатек

10W-40 Кастрол магнатек

10W-40 Лики Моли с MoS2

Иначе аз тивярвам. Тия двигатели правят около милион ако са експлоатирани правилно

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе те тука смао се заяждат всеедно неговата кола не гори масло няма кола която не гори масло защото 1вото което е се изпарява така са ми казвали майсторите такаа чее (не се заяждам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе те тука смао се заяждат всеедно неговата кола не гори масло няма кола която не гори масло защото 1вото което е се изпарява така са ми казвали майсторите такаа чее (не се заяждам)

Има, има <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението колега.Постарал съм се да изложа фактите около двигателя точно.Познавам се с човека и знам какво показваше километража, когато си я купи.Пет години работи като такси и след това я купих аз.За близо 9500км. съм налял 5л.масло(3,5л.зареждане+1,5л.доливане за около година),като в момента е в норма,на една трета от долната резка.По двигателя преди мен не знам дали е правено нещо,аз нищо не съм пипал,освен една гарнитура на капака на блока с клапаните.Пиша и не вярвам,но факт.От към документи всичко е изрядно.И след всичко писано съм пред дилемата- какво масло?

След като се пошегувах за вица ти писах 0W30 или 0W40 щото мотора ти е добре и колегата SpeedyMan също е споменал .

Просто самото обяснение което си дал е като приятен виц за автоманяци. Нищо лично :bia::bia: Не ти завиждам моята също не гори масло и доста с опитват да ме уборят за това а ма е факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе те тука смао се заяждат всеедно неговата кола не гори масло няма кола която не гори масло защото 1вото което е се изпарява така са ми казвали майсторите такаа чее (не се заяждам)

Ти си уникат наистина :flipoff:

Изпарява се викаш :flipoff:

Ела аз ще ти покажа кола, дето не гори масло, обаче няма да сядаш в нея, ти си знаеш защо :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата преди мен са я карали с М10Д(предимно наливно).Първите две зареждания и аз и сипвах такова,но ми казаха,че правело някакви налепи и утайки в двигателя и се отказах от него.След него сипвах 15w50,по моя преценка,като по-старичка,доста път видяла.Основното което ме насочи към него е,че на тубабата имаше надпис API SF/CF ,понеже в книжката която си купих за АУДИ 80/90 пише:"зареждайте с масло с маркировка SF".Последното ми масло го похвалиха,добра реклама му направиха и..аз си го купих.И като че ли издържа най-малко,на 5000-6000км. двигателя започна да чука,докато е студен,а сега трака като шевна машина.Щом загрее се оправя,но това не носи на мен успокоение.Става дума за Титан 10w40 syn ms купено от АУТО+ и това е най-скъпото ми масло.Не съм срещу големите и реномирани марки и скъпите им продукти,може би то не е било за мен, или пък не съм попаднал на партида?Не е както преди години, два, три вида масло,дори не можеш и да се чудиш,купуваш каквото има и наливаш.А сега една камара фирми, стотици видове масла ,че по нова технология,че синтетика,че полусинтетика,че с не знам какви добавки(от морски водорасли добити от дълбините на океана преработени на тъмно в безкислородна среда изсипани под незнам си какъв ъгъл в баката с масло и разбъркано със сто годишна бъркалка от върбово дърво расло на южния склон на дерето и е било отсечено през зимата).Отивам в магазина и заставам пред рафта(вете) с маслата.Ама то етикети, ама какви туби само,че по 1,по 4,по5 литра и варели има само да искаш.А аз стоя и си ги гледам и си мисля: кое ли е МОЕТО масълце?Посегна да видя едно,а продавача ми казва "Това, до него е по- добро".Аз го питам защо и той започва да ми обясня.... Колеги,ако знаете кажете,ако имате практика и опит споделете.Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, маслото ти трябва да бъде 15W40. Пробвай на Тотал Кварц. Аз съм с него и мотора е супер. Няма тропане няма нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак размихте темата... За да гори масло, значи има нужда от сегменти... Щом колегата твърди, че не гори масло... Веднага макс източване от цилиндровия блок +смяна филтър и слагаш тънко масло и двигателя ще е в свой води... Примерно 10W40... За Volkswagen не знам но на AUDI това масло се отразява много добре... Не търси марка която продава рециклирано масло... Rheinoll, Selenia (когато не е в капсолована метална кутийка) за пример... Добър избор ще е всичко останало... И съвет... Ако имаш малко излишни ПАРЕ... Подмени си опльтнителите... Защото смазката на двигателя е толкова добра колкото и горивото което същия гори...00 С други думи, не се набивай на ментета... Ще прахосат ДВГ-то и здравето ти... Подходи правилно и ще го караш още толкова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,благодаря ви за мненията и съветите.По този въпрос доста се порових в интернет и научих някои неща по въпроса.Но до днес,вече е с ново мосло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...