Jump to content

ПРОБЛЕМИ ПРИ ЗАПАЛВАНЕ-АУДИ 1.6,АГУ


kikson1979

Recommended Posts

Здравейте колеги,

ще цетирам колага,който е писал тук,но не е досподелил дали е отстранил проблема накрая.При мен ситуацият е абсолютно същата...

проблемът е копиран от "Koki 82"

"Здравеите колеги,

От скоро карам ауди б4 1.6 АДА.Не бях решил да си купувам б4, но така се стекоха обстоятелствата.

И.... започнаха проблемите!!!!!

Аудито е с обикновена газова уредба и пали на бензин,а на 2000об. превклюва на газ.До тук добре ама неще да пали нито на газ нито на бензин.Голяма му е мъка.Пали с много въртене и на студен и на топъл двигател, а като запали мирише на неизгорял бензин.Ходих по маистори едни кават,че са запушени дюзите други,че помпата е зминала.И преди да започна да сменям щяло и не щяло исках да се консултирам с някои.Да ме насочи от какво може да не пали това чудо.На диагностиката ми показа че всичко работи добре ; дебитомер, ламбда сонда и т.н. Наистина може да са здръстени дюзите но тогава що не пали и на газ.Ина4е на газ работи добре но е голям мъртвец като види баир и не му се тръгва.Не съм карал 1.6 двигател досега и не знам да ли толкова си вървят по принцип.

Другия проблем е че на бензин не работи добре даже някои път и на 3 цилиндъра.Двигателя тресе и мени яко обороти.

Аз си мисля че проблема е някъде по токовете или някои датчик.Знам че датчика на Хол прави проблеми при палене.Някои имал ли е проблеми с такъв двигател? "

Ситуацията при мен е абсолютно същата и ще се радвам на помощ от Ваша страна :bia:

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, това е малко кофти практика - да питаш, да почерпиш мнения и познание и най-накрая да не споделиш как си се справил с проблема. ;) На мен също щеше да ми е полезно да разбера къде е бил и как е решен проблема, но...

Според мен трябва да се елиминират всички възможности по запалителната система - кабели, свещи, палец, капачка, датчик на Хол и т.н., както и да се проверят всички датчици чрез ВАГ диагностика. Преди това помисли за проба на синия датчик (до сивия) намиращ се на фланеца (тройника) свързваш главата с горния маркуч на радиатора + проба на дебитомера с втора ръка (колегата more имаше такъв). Това е на първо време...и накрая излезе, че трябва да прегледаш цялата кола. ;)

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена,че Ауденцето е Б4,1.6 101hp,ADA.

И така колега... благодаря за предложението ти,но всичко това е направено.След мои лични наблюдения като НЕпрофесионалист,и моля да не се смеете много :D Колата определено се дави от самосебе си,когато не е карана няколко дни,или трудно ще запали на бензин или ако запали и поработи 5-10 минути и я огася,после мнооого трудно запалва на бензин за газ да не говорим докато си е студена на празен ход изгасва,но преди това ще гръмне естествено :).Чудесията е пълна,защото това го прави,когато времето е влажно и студено.Решението,което съм предприел в момета е да я загрявам принудително и след това не ми прави никакви проблеми,но до тогава имах и 1 случай, в който дири не искаше да запали и при тикане,тогава беше удвена здраво.Не знам как става този номер,но е факт-ако вали и е студено проблемите започват,лятото иначе нямах абсолютно никакви грижи с нея...

Цирка е пълен,моля помагайтеееееееееее ;):flehan: :flehan:

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз още не съм оправил проблема.Паленето си е същото и съм се видял в чудо с тва ауди.Лошото е , че на мен ми го прави постоянно, не само когато е студено.Колата не гасне иначе в движение, но няма тяга и не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,но при мен имам чувството,че започна да ги прави тези простотии от когато сложих АГУ.Карам я от 2003г.,имам доста добър поглед върхунея,поддържам я перфектно и постоянно,но когато си я карах само на бензин определено беше перфектна.Явно е нещо малко ппри мен и трудно се хваща... :flehan: Не знам какво да я правя вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... проверят всички датчици чрез ВАГ диагностика... за проба на синия датчик ...проба на дебитомера

Щом това и всичко останало си направил и не се знае какво е, чесно да си кажа нямам представа какъв може да е проблема... :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,пак съм аз <_<

И такааа,за съжаление проблемите продължиха и днес.Запалих на бензин,като че ли в началото 3-4 секунди имаше колебние в цилиндрите,сякаш единия не прекъсна,след това зработиха както трябва.След около 15 минути колата позагря бе6е на около 75 градуса,започна да забива леко при рязко ускорение както е на бензин,гръмна и 2 пъти както е на бензин,както все едно е на газ,когато е бедна сместа и това си ме озъдачи,след това си загря до 88 градуса и нямаше проблем.След това обърнах на газ,гръмна веднъж,и се оправи.В последстви я пробвах както на бензин така и на газ,няма никакви проблеми,но мотора вече е загрял и си работи при дуг режим... Работата май е сериозна,но си нямам и на идея от къде е.

Ако някой нещо се съмнява,нека драсне... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, от написаното разбирам, че проблемът се е появил след поставянето на газова уредба. В такъв случай най-добре си провери центровката в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вероятно имаш проблем с токовете.Миналата зима и моята ми поднесе подобна изненада.Както всичко си беше О.К изведнъж започна да прекъсва от време на време при определени обороти и после се оправяше.Постепенно проблемът се задълбочаваше докато дойде един момент и започна да гърми/става въпрос,за газ/.На бензин уж беше добре но сутрин палеше на два-три цилиндъра,за 3-4 сек.При мен проблемът се реши след като смених кабелите комплект/преди година съм сменил капачка и палец/.Вече 7-8 месеца нямам никакви проблеми с прекъсване,гърмежи т.н.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, от написаното разбирам, че проблемът се е появил след поставянето на газова уредба. В такъв случай най-добре си провери центровката в сервиз.

Колега,центровката е 6+,свещите и датчиците също. От няколко дни карам само на бензин,за да видя дали ще ми прави тези проблеми и тогава,защото ги правеше на газ,но уви и при бензина е същата работа,а мен ме съмняваше,че е от АГУ-то,но уви, не е...

Не съм сменял само кабели и дистрибуторна капачка,палеца е ОК,капачката е оригиналната.

Интересното,е че като загрее всичко в на 6,при студена обаче единствения симптом е че е удавена след като я угаса,а като покарам малко,ще гръмне 1 на бензин и ще забие леко при ускорение.След няколко форсирвани си влиза в нормалния режим.направо ще ме побърка,нямам си и идея вече какво е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Чудесията е пълна,защото това го прави,когато времето е влажно и студено.

Типично поведение ,за проблеми по високото напрежение.От влагата прави пробиви.Огледай добре кабелите и капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично поведение ,за проблеми по високото напрежение.От влагата прави пробиви.Огледай добре кабелите и капачката.

Да колега,струваше ми се странно,но наистина проблемите ги прави особенно при влажно време... А ако е валяло 100% ги прави,иначе някой път се разминавах да прави подобни неща.Когато огледаха капачката споделиха,че е износена доста.Иначе кабелите подават ток,има искра,но дефакто не знам дали кабелите са на 100% изрядни :hilezh:

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да се елиминират всички възможности по запалителната система - кабели, свещи, палец, капачка...
И така колега... благодаря за предложението ти,но всичко това е направено...
...Когато огледаха капачката споделиха,че е износена доста. Иначе кабелите подават ток,има искра,но дефакто не знам дали кабелите са на 100% изрядни

:hilezh: Колега, объркваш ме..., но това не е фатално... Важното е да си решиш проблема.

Кабелите на свещите могат да дават иска, но също и така да дават оттечка, т.е. е добре да се сменят. Запали колата нощем на тъмно и ако кабелите светят, значи е ясно...+ нов палец и капачка и стискаме палци всичко да е 6...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Колега, объркваш ме..., но това не е фатално... Важното е да си решиш проблема.

Кабелите на свещите могат да дават иска, но също и така да дават оттечка, т.е. е добре да се сменят. Запали колата нощем на тъмно и ако кабелите светят, значи е ясно...+ нов палец и капачка и стискаме палци всичко да е 6...

Палеца го замервахме онзи ден,добре е, капачката е износена,а сега слизам да гледам кабелите дали светят,защото и за мен е доста странно както и за майсторите, при които съм ходил.Дано се разреши проблема наситина,защото в това време е АД да карам Ауденцето и трябва постоянно да загрявам мотора :hilezh:

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,според мен проблема ти е в капачката ,имал съм и на моита АДА и на баща ми ДЗ проблеми от твойто естество и се оказа влага в капачката. Сменяваи с нова или вземи за проба от накой колега да видиш дали ще се оправи.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,според мен проблема ти е в капачката ,имал съм и на моита АДА и на баща ми ДЗ проблеми от твойто естество и се оказа влага в капачката. Сменяваи с нова или вземи за проба от накой колега да видиш дали ще се оправи.Успех

Сега погледнах дали светят кабелите,но уви нищо... Е,до преди 3 часа я карах и е сравнително топла.Утре ще сменя капачката.Когато ми правеше проблем обаче,бяхме отворили капачката да видим дали има влаго,но беше суха... Ще се гръмна направо :hilezh:

Дали има начин да се замерят кабелите и да се види дали има пробив по тях...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се замерят кабелите. Навлажни ги леко с мокър парцал и пак проба на тъмно. Ако са много стари направо ги смени - 8 лв. бройката ги взех моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених дистрибуторна капачка и палец.Бяха си оригиналните на външен вид и биваха.Утре ще видим как са нещата,когато е студен мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених дистрибуторна капачка и палец.Бяха си оригиналните на външен вид и биваха.
Палеца го замервахме онзи ден,добре е, капачката е износена...

Ти продължаваш да ме объркваш и мисля, че да избегнем възможността да те подведа и объркам (определено няма да е нарочно), мисля да не ти цапам повече темата с неуспешни опити за помощ...Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес колата не е правила проблеми нито на бензин,нито на газ.Трябва да се има в предвид,че е сухо времето обаче :flehan:

Дано няма проблем и във влажно време както преди... :troll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега обобщи какво излезе в крайна сметка, че и аз съм със същия проблем -трудно пали на бензин и газ и здраво мирише на бензин - много богата смес.

Сменил съм свещи, кабели, палец, капачка - всичко на БОШ. Сменен Син температурен датчик. От диагностиката ми казаха , че ламда - сондата е ок, центровката е ок, всичко е ок.....

Е да ама не съм ок- не ще да пали.

Дайте съвети.

Б4, 2000, ABK, бензин/газ

Поздрави,

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...