Jump to content

Ауди B4 - маркуч за бензина


vladin79

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Става въпрос за входния маркуч за бензина, този с металната оплетка и с разклонението за дюзата за палене при студен двигател. Още когато купихме колата, този маркуч беше побългаряван. Явно в мястото откъдето започва разклонението е протекъл и затова предишния собственик е махнал съединението, разплел е металната оплетка накрая и го е стегнал с една скоба. Всичко си беше наред до миналата седмица, когато както си карах колата и си бях пуснал парното, в купето започна много да мирише на бензин. Спрях колата, отворих капака и от въпросното съединение течеше бензин. Развих скобата и края на маркуча съвсем се беше сплескал. Разплетох още малко от металната оплетка, отрязох сплесканата част пъхнах го обратно и отново го стегнах със скобата. Но когато карам колата, в купето пак мирише на бензин и въпросното съединение пак се мокри с бензин.

Реших да не си правя повече експерименти и си поръчах оригинален маркуч от Автотрейд. Днес го взех, но се оказа, че само тънкото маркуче, което излиза от разклонението е с метална оплетка, а по-дебелата част на маркуча е без метална оплетка :hilezh:

Номера на въпросния маркуч по ETKA e 039 133 990 D. Попитах служителката в Автотрейд защо не е целия с метална оплетка, а тя каза, че такъв са изпратили по този номер и най-вероятно вече така се произвеждат.

Та въпроса ми е, някой знае ли нещо по въпроса, дали наистина вече се произвеждат така, без метална оплетка и дали е безопасно да го сложа на мястото на стария, който е с метална оплетка? Вярно, че се води оригинална част, но знам ли :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен започна да пуска на снадката.Порьчах при ДИМО но какъв ще дойде не знам.Като пристигне, веднага ще ти обадя,би трябва да е с оплетка. :hilezh::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По новите маркучи са така металната оплетка е м/у гумените слоеве, ако сте забелязали на Б4-ки 94 година маркучите са точно такива, но не е било нужно да давате 170 лв за нов маркуч в завод за хидравлични маркучи в Стамболийски ми го направиха за 15 лв. стига да протече от към съединението , но не от тънкото а от дебелото съединение маркуча който ми сложиха издържа на 250 бара налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки на маркуча:

img3396a.th.jpg img3397v.th.jpg img3398i.th.jpg img3399s.th.jpg img3400.th.jpg img3401e.th.jpg

Много благодаря на pif, че внесе яснота по въпроса :hilezh: Явно технологиите хич да не е, са се попроменили през тези 17 години :hilezh:

А на моя стария маркуч му бяха махнати кербовките и на тънкото и на дебелото съединение. На дебелото беше сложена скоба, но тънкото си беше просто пъхнато, без да е стегнато с нищо :hilezh: Затова реших да не си правя повече експерименти и си поръчах оригинален маркуч. Сега вече ще си го сменя без да се притеснявам повече :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По новите маркучи са така металната оплетка е м/у гумените слоеве, ако сте забелязали на Б4-ки 94 година маркучите са точно такива, но не е било нужно да давате 170 лв за нов маркуч в завод за хидравлични маркучи в Стамболийски ми го направиха за 15 лв. стига да протече от към съединението , но не от тънкото а от дебелото съединение маркуча който ми сложиха издържа на 250 бара налягане.

В завода или при "Тодико Котеви" :hilezh: За 150 бара е този маркуч ако трябва да сме точни :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристигна маркуча,и е гумен от вън,но това нее притеснително,важното е че не тече и си е нов :flehan:

Така е. И аз моя го сложих и досега няма никакви проблеми. Явно са подобрили технологията <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
Така е. И аз моя го сложих и досега няма никакви проблеми. Явно са подобрили технологията :lol:

Колеги ще ме осветлите относно цената на този маркуч? Наистина ли е 170 лв???

Днес ми протече втория маркуч.

Първия протече от към снадката на малкото маркуч-ле :icon_arrow: за петата дюза.

Втория /сегашния/ протече от снадката точно преди малкото маркуч-ле :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямaм прeдстaвa, кaкво имaш прeдвид? инaчe e aбсолютно същия кaто този нa снимкaтa.

резбите предполагам само че са метрични но само предполагам :lol:

ако можеш намери от някъде такъв маркуч или ми прати твоя и ще уредиме въпроса

няма да е 170 лв. а няколко пъти по-малко :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София има едно момче, Мишо се казва, ги прави тези маркучи. На мен ми излезе под 15 лв преди около 2 години.Намира се на кръстовището на Александър Стамболийски и Константин Величков телефона му е 0898308345.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

резбите предполагам само че са метрични но само предполагам :)

ако можеш намери от някъде такъв маркуч или ми прати твоя и ще уредиме въпроса

няма да е 170 лв. а няколко пъти по-малко :)

Може би ще се възползвам от предложението, само първо да уредя въпроса със спирането от движение на каруцата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...