ivo petrofff Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Колеги нов съм във форума и малко ми е трудно да се ориентирам,а работата е спешна търся блок за 2,5ТДИ двигател АЕЛ.Колата седи разглобена .Интересува ме блока на АЕЛ и ААТ еднакви ли са .Видимо външно са еднакви но действително така ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 като 2 капки вода саразликата е в разпръсквачите и в софтуера м/у двата мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 като 2 капки вода саразликата е в разпръсквачите и в софтуера м/у двата мотора.Евала, кратко и изчерпателно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo petrofff Публикувано 1 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 e тогава тез в сервиз автотехника плевен (официален представител на vw) какво ме кръщават че блока на ААТ не ставал за АЕЛ.Толкова ли не са в час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 какво си строшил на твоята и какво искаш да направиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 ето по тези картинки, нека да ти покажат къде са разликите м/у двата двигателя: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo petrofff Публикувано 2 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 Запекъл задрал и превъртял в леглото 1ви опорен лагер и ми казаха че блока трябва да се сменя понеже от превъртането на лагера легото му е безвъзвратно повредено.А защо само един е превъртял божа работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 и аз незнам защо само 1, но мога да ти дам предположения - неподходящо масло, ненавременна смяна, ефтин маслен филтър - запушена маслена магистрала и БАУ!както и да е.. принципно работата по мотора според мен няма да си струва инвестицията.. намирай цял мотор от някой ударен милионник и си свиркай! тези мотори са адски корави и трудно можеш да ги съсипеш при правилна експлоатация. Уви явно все пак може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo petrofff Публикувано 2 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 ами целия мотор под 1000 не го дават говоря за що годе читав,а блока с вала и буталата 500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 и ти мислиш да го вземеш, да му налупиш твоята глава и да караш? Ако е така - Ок!ако се заиграеш да му сменяш лагери/сегменти, правене на глава, че нали тъй или иначе е разглобено - тогава става цифра вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo petrofff Публикувано 2 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 аз пак 1000 съм си ги приготвил но поне ще съм погледнал от вътре за какво иде реч.няма да карам на юнашко доверие.а главата си я бива не и трябва бутане не е мръднала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване