николай 77 Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 7A и NM май ги пропусна, ова са си добри матори все пак това са кодовете на всички куатрота от 86-та до 91-ва год.Според аутодатата поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest oldtimer Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 7A и NM май ги пропусна, ова са си добри матори все пак За кво са ти бе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 20 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Аз му предлагам перфектното 4х4, той се дърпа било 4-5 ръка Може 20 годишна кошница да си я намери от първи собственик-бабичка германка знае ли се Виж не се дърпам просто нямам хиляда лева в момента. За да продам моят "таралясник" за 2000 и да купя твоя "таралясник" за 3000. А пък и я гледам колата от към face-a е много добре. Но не се знае мотора как е?! Защо я продаваш, при положение, че е тези коли все по рядко започват да се срещат(90-тките). Следователно частите са по скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Виж не се дърпам просто нямам хиляда лева в момента. За да продам моят "таралясник" за 2000 и да купя твоя "таралясник" за 3000. А пък и я гледам колата от към face-a е много добре. Но не се знае мотора как е?! Защо я продаваш, при положение, че е тези коли все по рядко започват да се срещат(90-тките). Следователно частите са по скъпи.Това за частите са глупости колега, каквито са частите на обикновената 80-ка такива са и на 90-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 20 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Това за частите са глупости колега, каквито са частите на обикновената 80-ка такива са и на 90-ката.Еми незнам аз така си мислех. Все пак има произведени по-малко 90-тки от колкото 80-тки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 7A и NM май ги пропусна, ова са си добри матори все пак Те + NG то са последните 90-ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Виж не се дърпам просто нямам хиляда лева в момента. За да продам моят "таралясник" за 2000 и да купя твоя "таралясник" за 3000. А пък и я гледам колата от към face-a е много добре. Но не се знае мотора как е?! Защо я продаваш, при положение, че е тези коли все по рядко започват да се срещат(90-тките). Следователно частите са по скъпи.Малко се оказах безработен и ми идва много да подържам 2 коли, а кутрото си е голям данък и на безнин, карам си 100-ка на газ и за тва. Между другото колеги от форума са я тествали откъм двигател, може да питаш примерно auditeam, според мен си е перефектен мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Това за частите са глупости колега, каквито са частите на обикновената 80-ка такива са и на 90-ката.Не е така, да не кажа точно обратното. Окачването дори е различно/поне мойто/ три-точкови шарнири, големи селенови втулки/не им помня размера/, дискове 275мм, накладки. Задницата ми е сходна с 80-ка Б3 с изключение на задните биалетки, които са по 150 лева бройката, ментета няма, само оргинални. А не са особено здрави. По двигателя имам чаркове, които недай си боже нещо да се скапе трябва да си продам бъбрека в Пакистан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Не е така, да не кажа точно обратното. Окачването дори е различно/поне мойто/ три-точкови шарнири, големи селенови втулки/не им помня размера/, дискове 275мм, накладки. Задницата ми е сходна с 80-ка Б3 с изключение на задните биалетки, които са по 150 лева бройката, ментета няма, само оргинални. А не са особено здрави. По двигателя имам чаркове, които недай си боже нещо да се скапе трябва да си продам бъбрека в Пакистан.има ли 90ки на предно ако има освен 3точковия шарнир и да приеме че и те са с по големи дискове каква е другата разлика... говориме ходова част... ся купето ясно матора горе доло и той като се има впредвид кой е най често срещанияти най обикновенна 80б3 има периферия на маторя която нова и 'оригинална' е с доста висока цена като събестоиност с автомобила така че и това за мен не е разлика като изключим че ако ти имаш 15 такива детаила аз имам 10 ма тая тема е некфа много сбъркана нали ти казах (към автора) амортисьори с макферсоните-80 лвмагаре+носачи+биелетки+диференциала+кардана-350 лврезервоар-40 лвскорости-230 лвспирачни апарати за отзад+дискове+накладки-80 лвпода, ако си го резнеш сам-30 лв(решеш както ти е удобно)с още отстъпка от мен 650 лвпо-малко просто няма кой да ти ги даде...а ако ти притрябва още нещо го полушаваш бонус!но пак си е цена...и ако имаш некакви познания от към гаечни ключове флексове електрожени и свободно време ще шашнеш всички...НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА в тая сфера става малко като темата с ел турбото или компютърния вентилатор в кутията на въздушния ф... що па ако си обичам колата и съм и сменил всичко от до и всичко и е наред и знам че ще я карам докато не се разпадне да не я праим 4х4 6х6 или 8х8 с 4 турбини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 (Редактирано) Айде един да го напраи ,ако обичате и тогава говорете колко нема невъзможни неща... стаа ли??Щото така е мноо лесно по копчетата да щракаме... Редактирано 20 Декември 2009 от Yavor20V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Не,аз понеже знам точно един с едно кабрио в Англия ,който го направи тва със "засаждането" ,затва знам как става...Отговорът е с много умения,с много апаратура и не на последно място ...с мноооого кинти А тука темата е инспирирана май от това да минеме "по-тъничко" ...е нема как да се случи просто бил съм там,опитвал съм...не се получава...за съжаление пръднята не е нитро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 ...за съжаление пръднята не е нитро Не си прав ама хич, ся само да ми втаШе зеЙето, шви съберем на пържен боП със зеЙе/и без тва съм ви обещал отдавна/ после пак ше си говориме, коя пръдня кво е. Бхаххахахаххахаххахаххахаха На моменти ти се чудим на акъла оти влааш в такива полемики? Ясно е бро, резултат няя има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Щото още има ентусиасти дето мислят че ше стават реалност тия мисли,пък ми е съвестно ги остаим да прекинат сичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Добре де защо аз тогава също съм 90-ка купе 1990г.Отпред имам биалетки а отзад не И защо като сменям тампони и шарнири ми ги хващат мн.повече от колкото на 80-ка дори и на B4 Незная Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Не,аз понеже знам точно един с едно кабрио в Англия ,който го направи тва със "засаждането" ,затва знам как става...Отговорът е с много умения,с много апаратура и не на последно място ...с мноооого кинти А тука темата е инспирирана май от това да минеме "по-тъничко" ...е нема как да се случи просто бил съм там,опитвал съм...не се получава...за съжаление пръднята не е нитро точно това е проблема тука колкото и да се обсъжда резултат няма да има във фауве форума резултат имаше ли с осевия вентилатор от компец имаше верно 2 коня и 5Нм ама имаше резултат не съм казал че това става тънко просто му дадох цените който на мен ми е дал коректен колега от форумаа ако ти е толко интересно как е станало и има ли въобще осъществен такъв проект виж тея от хеед те как ли са го сложили куатрото на фауве мн интересно може и да лъжат със сигурност с апаратура и средства ,тука място за спор няма ,така че ае стига с тея заключения все едно си наи злия тип в цело мексико дет ще ни застреля всички.... няма какво да ти показвам има го направено вече не в някой немски форум снимки да ти показвам или клипчета от вбокса има го осъществено и то в България и има проект в български форум и то на фауве а повярвай ми с ауди е щяло да им бъде в пъти по лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 90 7А 91-92 година е с окачване тип Б4 останалите са като на 80-каВЪПРОС :Каква е разликата между 80-ка и 90-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 точно това е проблема тука колкото и да се обсъжда резултат няма да има във фауве форума резултат имаше ли с осевия вентилатор от компец имаше верно 2 коня и 5Нм ама имаше резултат не съм казал че това става тънко просто му дадох цените който на мен ми е дал коректен колега от форумаа ако ти е толко интересно как е станало и има ли въобще осъществен такъв проект виж тея от хеед те как ли са го сложили куатрото на фауве мн интересно може и да лъжат със сигурност с апаратура и средства ,тука място за спор няма ,така че ае стига с тея заключения все едно си наи злия тип в цело мексико дет ще ни застреля всички.... няма какво да ти показвам има го направено вече не в някой немски форум снимки да ти показвам или клипчета от вбокса има го осъществено и то в България и има проект в български форум и то на фауве а повярвай ми с ауди е щяло да им бъде в пъти по лесноПроекта го знам много добре с тоя голф и познавам собственика...Само дето тука говорехме за нещо съвсем различно от Голф, брато!!!На голф 3 нищо не се реже ,ама нищо...сичко е въпрос на други работи там,но не и за рязане(освен 10см в багажника ,които пречат и може да се удари и с чука) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Каква е разликата между 80-ка и 90-ка90-ката е за тЕрикати онли, а 80-ката за шматки кат теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Абе нема големи разлики.Обаче монтьора може да слага еднакви части както на 80-ка но за да караш 90-ка значи може и повече пари да дадеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Абе нема големи разликиправ си.Обаче монтьора може да слага еднакви части както на 80-ка но за да караш 90-ка значи може и повече пари да дадеш издъни се чул от тук от там пълни глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 ся дали познаваш собственика едвали има голямо значение върху това дали ще стане или не и ти сам знаеш че ако подходящият човек се захване ще го направи... само се пениш ся пред компеца и пишеш тука за такива като тоя дето ше си пили осимсятката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 (Редактирано) Не виждам причината да се спори дали еФтино може да се монтира куатро НЕ МОЖЕ поради причината написана от ВАСИЛ в началото купетата не са с еднакви дъна. Тоест скъпия варянт от 2к на горе по ефтино е да си купиш готово. Редактирано 20 Декември 2009 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 да направиш куаттро от само на предно трябва да имаш температура!да направиш куаттро на този мотор...по-добре се качи в проходилка...с тоя двигател и тико ще те разминава, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 21 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 да направиш куаттро от само на предно трябва да имаш температура!да направиш куаттро на този мотор...по-добре се качи в проходилка...с тоя двигател и тико ще те разминава, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 21 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2009 (Редактирано) да направиш куаттро от само на предно трябва да имаш температура!да направиш куаттро на този мотор...по-добре се качи в проходилка...с тоя двигател и тико ще те разминава, колега!Ае вий какво се разфучахте предколедно тука тей???! Аз само питам не съм казал, че ще го правя със сигурност щот не съм кой знаИ кЪФ майстор. Наистина излиза скъпичко, а пък и със нервите дето ще си късаш, апък и колко други работи ще се разбутата по-колата. Наистина в пъти по-евтино излиза да си купиш готово. А до колегите дето ще ме разминават с тико-тата Аз не съм кой знае какъв почитетел на "така наречченото" Тико вие на това кола ако му казвате. И само още нещо те Немците са го измислили много преди Вас и са прецинили на кого какви нужди къф двигател к'ви коне к'ви кубици. Секи с предпочитенията си. Няма къде да сравняваме Тико с Ауди па ако ще и мотора и 70 коня да е. Стига са ме разминавали Тикотата "в байр по-нанадолнище и незнам къде си още" Аз ако намеря Тико на тия години каде е Б3-ката, и с на тата москвича ще го размина, нито че е по-спънат и от каруца. Редактирано 21 Декември 2009 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване