Jump to content

Инфо за издръжката на А6 4F


volvic

Recommended Posts

Здрасти на всички :flehan:

Скоро ще взимаме кола и в момента опипваме почвата, защото доста трудно се разделяме със старите вещи :flehan: . Насочили сме се (аз и баща ми) евентуално към Ауди A6 4F 2.7ТДИ / 3.0 ТДИ, 2008-ма / 2009-та. Аз живея в Германия, и изобщо няма да ми е трудно да намеря читава бройка, пък и да я спазаря даже и да я докарам на наще да я карат в БГ. Това, което много ме интересува е следното : дали след като я взема наще трябва да бачкат само за да я издържат тая А6-ца. Знаете как е - дали малко или много - парите никога не стигат, така че се надявам коментари от сорта на "като нямаш пари да си вържеш гащите къде си тръгнал" да ги спестим :flehan: Харесват ми дизелите, но и бензин мога да взема, ехехе. Та значи дали 2.7 TDI или 3.0 TDI не е от особено значение.

Въпросът ми директно : колко излиза месечната или годишната издръжка на 2.7 дизел - на колко хиляди км. се сменят масло, филтри, ремъци. На каква цена излиза горе долу това в официалните сервизи? И нещо много много важно - от кои сервизи сте доволни? Доволни ли сте изобщо?

Въпросите ми се продиктувани от следното - аз си карам студентския Ситроен С4 и за него си имам ясна статистика - масло и еди кои си филтри на Х км струват - Y лева. Застраховките, данъците - Z лева (при мене в евро). И така ясно мога да предвидя разходите за годината за колата.

Много ми се иска да предвидя колко ще натоваря наще с една такава кола от тоя клас. Досега гледах и А4-ки, но цените им имат доста малка разлика с А6, та не е проблем да се качим и на А6-ца. Най-вероятно ще я вземем на доста малко километри и с 1 година гаранция (малко по-скъпо е, но пък има международна гаранция към Ауди).

Мерси предварително и поздрави на всички!

П.П. към модераторите - доста търсих правилното място за тая тема и това ми се стори най-подходящо. Ако има и по-правилно моля да я преместите там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички :multi:

Скоро ще взимаме кола и в момента опипваме почвата, защото доста трудно се разделяме със старите вещи :multi: . Насочили сме се (аз и баща ми) евентуално към Ауди A6 4F 2.7ТДИ / 3.0 ТДИ, 2008-ма / 2009-та. Аз живея в Германия, и изобщо няма да ми е трудно да намеря читава бройка, пък и да я спазаря даже и да я докарам на наще да я карат в БГ. Това, което много ме интересува е следното : дали след като я взема наще трябва да бачкат само за да я издържат тая А6-ца. Знаете как е - дали малко или много - парите никога не стигат, така че се надявам коментари от сорта на "като нямаш пари да си вържеш гащите къде си тръгнал" да ги спестим :hilezh: Харесват ми дизелите, но и бензин мога да взема, ехехе. Та значи дали 2.7 TDI или 3.0 TDI не е от особено значение.

Въпросът ми директно : колко излиза месечната или годишната издръжка на 2.7 дизел - на колко хиляди км. се сменят масло, филтри, ремъци. На каква цена излиза горе долу това в официалните сервизи? И нещо много много важно - от кои сервизи сте доволни? Доволни ли сте изобщо?

Въпросите ми се продиктувани от следното - аз си карам студентския Ситроен С4 и за него си имам ясна статистика - масло и еди кои си филтри на Х км струват - Y лева. Застраховките, данъците - Z лева (при мене в евро). И така ясно мога да предвидя разходите за годината за колата.

Много ми се иска да предвидя колко ще натоваря наще с една такава кола от тоя клас. Досега гледах и А4-ки, но цените им имат доста малка разлика с А6, та не е проблем да се качим и на А6-ца. Най-вероятно ще я вземем на доста малко километри и с 1 година гаранция (малко по-скъпо е, но пък има международна гаранция към Ауди).

Мерси предварително и поздрави на всички!

П.П. към модераторите - доста търсих правилното място за тая тема и това ми се стори най-подходящо. Ако има и по-правилно моля да я преместите там :multi:

Разходи А6 3.00 Tdi

Каско и гражданска 2000лв за година със всевъзможни отсъпки.

Данък около 500лв.годишно

Евентуално гараж ако си нямат -40лв месец.

Гориво- Софийско 25лв -100км.

Отделно преглед-30-50лв годишно

Стартът с който почваш грубо казано е 3000лв годишно :hilezh:

Отделно гориво, консумативи и тн.

Ако хората работят за 1-2000лв месечно определено не виждам смисъл от такава кола ще им е тормоз разхода по нея.

Кола се купува за кеф,а не за гъзария и да си дадеш последните стотинки по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляди благодарности, infrared! Точно за този отговор пуснах темата :hilezh:

Още едно въпросче:

На колко хиляди километра сменяш масло и филтри и колко струва едно такова обслужване - консумативи+труд?

Съгласен съм, че кола не се купува за да си дадеш последните стотинки по нея :) Така че човек трябва предварително добре да си прави сметката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стига сте говорили глупости с тая поддръжка. Сега ще ви кажа колко ви струва една поддръжка. Говоря за 2.7/3.0

1. Масло скоростна кутия - 800 лева, веднъж на 60к км.

2. Масло двигател + маслен филтър - 400-500 лева на всеки 15к км

3. Филтри, въздушен, горивен. климатик - 300 лева макс. Незнам колко често се сменят.

4. Накладки предни - 360 лева комплекта - около 50-60к км

5. Накладки задни - 190 лева комплекта - около 50-60к км.

6. Спирачни дискове - 240 лева парчето, по спомен - веднъж на 80к км.

За всичко останало има ebay.de. Всичко е оригинално и много по-евтино от ново в порше. Пример, моторче за предна седалка - 60 евро, ново е 450 лева. AMI - 250 евро, ново е 1200 лева. Фарове биксенон - 100-200 евро, зависимост от екстрите и състоянието, нов 1100 лева. Калник преден 150-200 евро, нов 680 лева. Модул за парктроника - 80 евро, нов 400 лева. Сензор за парктроника 30 евро, нов 140 лева.

Всеки сам си преценява как да си поддържа колата и естествено за някои части неможе да се ползва ebay.

Досега аз не съм имал проблеми нито с електроника, нито с двигателя.

Като дисковете може би карат две смени на накладки.

Поддръжката не би трябвало да е притеснение, ако хората могат да си позволят да я купят на една година, първо защото едногодишна кола струва доста пари, второ защото едногодишен A6 4F е доста надежден автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

600-700 лв. масла със всички филтри. Всички се сменят в България на 15 х.км. На следваща смяна масло, маслен филтър и въздушен. Някъде към 450-500 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...