Jump to content

Audi 80 B4 не пали


MuTa4eTo

Recommended Posts

ADA мотор

1 Fault Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

30-00 - Open or Short to B+

това пише на ваг-ком

Подменен е датчика в делкото

Подменен комутатор

Датчика на коляновия вал е измерен, работи

Всички букси са почистени и смазани с контактен спрей

Имобилайзера изкормен

Допълнителната аларма шунтирана

колата има метан ако е от значение

Когато изключа импулсния датчик в делкото колата пали но се клати и не може да се форсира

Някой да има идей ?

Благодаря предварително !

Поздрави Митко !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ КОМ диагностика на същия двигател ми показа проблем с датчика на Хол. Бих казал, че грешката беше аналогична с твоята. Подмених цялото делко с друго, с цел да изгладя работата на двигателя, който в някои моменти губеше мощност и гърмеше (имам обикновена газова уредба). Промяна нямаше. След това въпреки, че поставих моето си делко по същия начин, както беше предишното, то повече от 3 часа го въртях като пумпал, за да запаля колата. Колегите споделиха, че при този двигател компютъра сам си регулира предварението/закъснението, но факт беше, че неколкократко свалях и въртях делкото, докато най-накрая тая кола запали. :hilezh:

Идеята ми - обеди се, че зацепването на делкото е правилно, белезите на коляновия и разпределителния вал са на правилните места, както и самото делко.

Провери бобината дали работи нормално - това следващо.

Успех!

П.П. Помисли (ако нямаш) за монтирането на TAP (timing advanced processor), чрез който ръчно да регулираш предварението при работа на метан. Има тема за ТАП-а във форума. Отзивите бяха добри.

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато правите диагностика само на контакт винаги ще ви набива грешка в датчика на Хол.

П.п Не всеки път става само със спрейчета.Понякога трябват и смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ТАП на Метан-а. Белезите са докарани, колата е зацепена, делкото също ! Бобината я откачам и проверявам, на всяко въртене дава по 3 пъти искра, както написах малко по-нагоре. Най интересното е че когато откача импулсния датчик искра идва постоянно, колата пали, но не може да се форсира. Импулсния датчик е нов, също както подмених и бобинния блок с комутатора. :hilezh: Идей ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е открит, генератора зарежда между 50 и 60 волта, акумулатора поема част от повишаването но когато се включи датчика на Хол напрежението на комутатора идва много високо и той спира да функционира, съответно колата гасне. По-късно ще напиша и развенчаването на мита !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка май винаги си я дава когато не е запален мотора, защото когато не се върти няма сигнал от датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...