MuTa4eTo Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 ADA мотор1 Fault Found:00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)30-00 - Open or Short to B+това пише на ваг-комПодменен е датчика в делкотоПодменен комутаторДатчика на коляновия вал е измерен, работиВсички букси са почистени и смазани с контактен спрейИмобилайзера изкорменДопълнителната аларма шунтиранаколата има метан ако е от значениеКогато изключа импулсния датчик в делкото колата пали но се клати и не може да се форсираНякой да има идей ?Благодаря предварително !Поздрави Митко ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 (Редактирано) ВАГ КОМ диагностика на същия двигател ми показа проблем с датчика на Хол. Бих казал, че грешката беше аналогична с твоята. Подмених цялото делко с друго, с цел да изгладя работата на двигателя, който в някои моменти губеше мощност и гърмеше (имам обикновена газова уредба). Промяна нямаше. След това въпреки, че поставих моето си делко по същия начин, както беше предишното, то повече от 3 часа го въртях като пумпал, за да запаля колата. Колегите споделиха, че при този двигател компютъра сам си регулира предварението/закъснението, но факт беше, че неколкократко свалях и въртях делкото, докато най-накрая тая кола запали. Идеята ми - обеди се, че зацепването на делкото е правилно, белезите на коляновия и разпределителния вал са на правилните места, както и самото делко.Провери бобината дали работи нормално - това следващо. Успех!П.П. Помисли (ако нямаш) за монтирането на TAP (timing advanced processor), чрез който ръчно да регулираш предварението при работа на метан. Има тема за ТАП-а във форума. Отзивите бяха добри. Редактирано 17 Февруари 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 Когато правите диагностика само на контакт винаги ще ви набива грешка в датчика на Хол.П.п Не всеки път става само със спрейчета.Понякога трябват и смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuTa4eTo Публикувано 18 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Колата има ТАП на Метан-а. Белезите са докарани, колата е зацепена, делкото също ! Бобината я откачам и проверявам, на всяко въртене дава по 3 пъти искра, както написах малко по-нагоре. Най интересното е че когато откача импулсния датчик искра идва постоянно, колата пали, но не може да се форсира. Импулсния датчик е нов, също както подмених и бобинния блок с комутатора. Идей ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Импулсния датчик датчика на Хол ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuTa4eTo Публикувано 18 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Проблемът е открит, генератора зарежда между 50 и 60 волта, акумулатора поема част от повишаването но когато се включи датчика на Хол напрежението на комутатора идва много високо и той спира да функционира, съответно колата гасне. По-късно ще напиша и развенчаването на мита !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Тази грешка май винаги си я дава когато не е запален мотора, защото когато не се върти няма сигнал от датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Чудесно, че си успял да откриеш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване