Impress_me Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Здравейте колеги!Две сутрини подред ми светва лампичката за маслото на таблото. Свети и издава звуков сигнал за около 3-4 сек. После се оправя и няма проблеми. Каква може да е причината. Върти ми се маслена помпа из главата ама дано да не е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 (Редактирано) Два датчика има за налягането на маслото (високо/ниско) при Б4, но и при теб трябва да е така. Ако е се лъжа бяха син и бял и всеки един от тях е свързан с един кабел. Възможно е някой от тях да ти прави мизерия. Трябва да се проверят дали работят правилно, както и какво е нивото на масло. Редактирано 22 Февруари 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 22 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Два датчика има за налягането на маслото (високо/ниско) при Б4, но и при теб трябва да е така. Ако е се лъжа бяха син и бял и всеки един от тях е свързан с един кабел. Възможно е някой от тях да ти прави мизерия. Трябва да се проверят дали работят правилно, както и какво е нивото на масло.Нивото е ок. Сменил съм масло преди 3000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 23 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 Закачи колата на VAG Com, да си покаже дали има грешки на компа и какви са. Това ще бъде една добра отправна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 23 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 Грешки свързани с налягане на маслото, датчици за налягане или механични дефекти по маслената система не се отчитат от ВАГ-Ком! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 23 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 Грешки свързани с налягане на маслото, датчици за налягане или механични дефекти по маслената система не се отчитат от ВАГ-Ком! Значи ВАГ КОМ няма да помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Някой от кодовете на климатроника не помага ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Грешки свързани с налягане на маслото, датчици за налягане или механични дефекти по маслената система не се отчитат от ВАГ-Ком! Tи това прочете ли го! Нали взимат от едни същи места информация! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 С VAG-COM може да се види да ли е над 2бар налягането на маслото.Още на оборот трябва да ги има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 25 Март 2010 Доклад Share Публикувано 25 Март 2010 Кажи как става тая врътка с VAG-COM.Аз от няколко места чувам, че не може да се види. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Кажи как става тая врътка с VAG-COM.Аз от няколко места чувам, че не може да се види.17 instuments-8 meas.block-group001.Колко е достоверно не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване