Jump to content

а6 18.Т АЕВ - суха щека


Lyudmil Barzev

Recommended Posts

може, може, особено комплект с разбити водачи. и малко от турбината и малко от сегменти и то се събира.

Може и питаш. Моя стара кола гореше по 0.5 л на 200-300 км. Нямаше кой знае какво пушене отзад, само студена като я паля припушва леко. Смених й гумичките един ден, и след това 10 000 км. минава без да доливам и пак е над мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще бъдат сменени гумичките и да видим.

И аз се си мисля че не го гори а го изхвърля ама неразбирам затова се доверявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще бъдат сменени гумичките и да видим.

Двигателят ти със сигурност не е на малко км. Най-вероятно има и водачи за смяна. При смяна на гумичките проверете най-вече изпускателните клапани.

Колко по-скъпо ще ти искат за сваляне и качване на главата?

В специализиран цех цялостно рециклиране на тази глава е 150-180лв. Включва смяна на гумички и водачи, пасване на клапани. Главата се носи със закопчани клапани и така ти я връщат - готова за качване.

Да не излезе, че накрая си платил за гумички колкото за "пълна процедура".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и питаш. Моя стара кола гореше по 0.5 л на 200-300 км. Нямаше кой знае какво пушене отзад, само студена като я паля припушва леко. Смених й гумичките един ден, и след това 10 000 км. минава без да доливам и пак е над мин.

Същата работа и при мен. След смяна на гумички и 2500км не е мръднало нивото. Маслото е кастрол 0/40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...