ivo totev Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 Колеги нов съм във форума и това е първия ми дизелов автомобил. Пролема е следния, когато двигателя загрее доста силно тресе( клати цялото купе). При студен двигател няма проблем. От изчетеното във форума разбирам, че основно проблемите за това са 2 ( тампони на двигателя и амортисьора на пистовия ремък), интересното е, че не винаги се проявява. Четох, че най-лесно се разбира дали тампоните са свършили е теста с рязкото подаване и отнемане на газта на 1 или 2 скорост (тествано скоростния лост не мърда). Моля за съвет как да разбера на кои елемент се дължи проблема. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 От амортесьора на пистовия ремък да тресе толкова се съмнявам. Това можеш да го видиш като гледаш амортесьора. Нормално трябва да вибрира малко - ролката мърда до 1см. По-добре си виж демпфермата шайба дали не е от нея. А за тампоните не знам какво си чел, но единият от тях е с датчик и ако се е развалил точно това става. Не съм виждал за щастие, но съм чел.Този датчик отчита тресенето и дава информация на компютъра и той вдига оборотите, за да не тресе.При мен на празен ход са малко под 800. Но ако е от този датчик, трябва да са ти ниски оборотите и затова да тресе. Ако са ти нормални и тресе значи има нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 На реални километри ли е автомобила и какви са те? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 23 Март 2010 Доклад Share Публикувано 23 Март 2010 Колега, тампоните и двата са с кабели до тях, но това са по-скоро клапанчета отколкото датчици. Според мен проблема е в неправилното управление на горивния процес. При мен имаше подобен случай и го оправих с настройка на ГНП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 24 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 На реални километри ли е автомобила и какви са те? По километраж е на 19000 което ама много силно ме съмнява по вероятно е да е 30000 40000 хиляди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 24 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 От амортесьора на пистовия ремък да тресе толкова се съмнявам. Това можеш да го видиш като гледаш амортесьора. Нормално трябва да вибрира малко - ролката мърда до 1см. По-добре си виж демпфермата шайба дали не е от нея. А за тампоните не знам какво си чел, но единият от тях е с датчик и ако се е развалил точно това става. Не съм виждал за щастие, но съм чел.Този датчик отчита тресенето и дава информация на компютъра и той вдига оборотите, за да не тресе.При мен на празен ход са малко под 800. Но ако е от този датчик, трябва да са ти ниски оборотите и затова да тресе. Ако са ти нормални и тресе значи има нещо друго. Колега ако е от демпфераната шайба не би ли трябвало да тресе и при студен двигател, пак казвам това се проявявя при напълно загрял двигател и то не винагиКолега, тампоните и двата са с кабели до тях, но това са по-скоро клапанчета отколкото датчици. Според мен проблема е в неправилното управление на горивния процес. При мен имаше подобен случай и го оправих с настройка на ГНП. Колега каде да отида да погледнат ГНПто, стария собственик спомена, че е сменяноКолега, тампоните и двата са с кабели до тях, но това са по-скоро клапанчета отколкото датчици. Според мен проблема е в неправилното управление на горивния процес. При мен имаше подобен случай и го оправих с настройка на ГНП. Колега каде да отида да погледнат ГНПто, стрария собственик спомена, че е сменяно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Март 2010 Доклад Share Публикувано 24 Март 2010 Пратих ти на ЛС телефона на 1 човек, който сигурно ще ти намери проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 16 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 Та дойде време да се похваля проблема е отстранен. Оказа се зле работеща дюза на 5ти цилиндър. Така и не ми казаха какво и е просто човека сложи рециклирана и проблема се реши. Имам още едно питане мотора защитен ли е от неприятната среща на бутала и клапани ( не, че не съм сменил ремъка и ролките) питам просто информативно защото чувам много противоречиви отговори на този въпрос. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Удря си ги.Имаше скоро тема за такава среща.Има едно зъбно колело, което ако не стегне добре при смяната на ремъка, може да се измести центровката, че даже и да удари клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Благодаря за инфото. Питах за ремъка понеже аз извърших смяната, но като знам как зврески стегнах ролките едвали ще превърти. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване