Marcus Aurelius Публикувано 1 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2010 Ясно, значи е същия и това са размерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 2 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2010 (Редактирано) ;-) като оправя и проблема с биалетките пак ще пиша За селеновите втулки има също, но още не е доказано че ги задаржа по дълго време здрави Редактирано 2 Юни 2010 от marind84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 2 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 10000км не са мраднали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 (Редактирано) И аз сложих тампони но на 2 месец се изпокъсаха и излезнаха отгоре покрай чашата Редактирано 3 Август 2010 от Kimi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 4 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 ако някои невярва да пише на ли4ни 6те я покажа колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 24 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 още са си същите само на проклетите биалетки немога да им хвана цаката и да ги преправя Имах идея да ги направя като на пасат2 но нчмам неожодимите 4асти а и се разтропаха сега в суда и ме марзи да се занимавам с тях Скоро пак ще ка4а снимки да видите 4е са здрави тези допалнителни тампони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 На биалетките цаката им е преди да монтираш новите да осигуриш по-добро уплътнение на маншончетата от към страната на ябълковидните болтове. Някои модели там са с ластици и са много слаби, аз слагам ластика на два ката за да стегне по-добре.Причината за разбиване на биалетките е това че влиза вода през маншона, когато волана е завит. За това както казах трябва добре да се стегне маншончето, а преди това е добре да се извади и да се добави малко грес. Обикновено се разбиват от долната страна, а от горе остават здрави. Та от две полу здрави биалетки може да стане една здрава. Реже се и се заваряват двете здрави части като се внимава размера да е абсолютно същия. При мен и двете биалетки са по тая "технология" и карат вече над 25000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 24 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 за биалетките идеята ми е да променя изцяло тяхната конструкция тоест да не са с ябълковидни болтове а с коносовидни гумени тампони притегнати към пръстен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marind84 Публикувано 19 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2011 ето нови снимки никаква промяна няма в здравината допълнителния тампон не е мръднал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване